Lille Ballerina Skrevet 23. oktober 2005 #721 Del Skrevet 23. oktober 2005 God natt i mulm og mørke! Slapp av, ikke tenk på det, vi kan trille sammen under treet til jul! Nå fikk jeg akkutt lyst på kinamat, og skal ved første anledning kjøpe det (tenker vi sier neste helg) Hva liker du best da? Jeg har sansen for litt sterke ting, gjerne pepperbiff eller sterk karri. Veldig glad i fritert svinekjøtt med sterk karrisaus. NAM! Og stekt ris er godt.. Nå har jeg oppdatert meg i skyttens liv Sove godt vesle prinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 24. oktober 2005 #722 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Hei du Høres ut som om du har hatt en kjempefin helg! Så bra! Jeg har sittet inne og skrevet skisse til oppgaven min, men skulle så mye heller vært ute i frisk luft til tante teit, som bør fortsette å holde seg langt unna deg!!! Endret 24. oktober 2005 av Fru Biscuit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 24. oktober 2005 #723 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hyttetur og stampebad høres fantastisk ut!!! Heia egget og mannens krigere! Bra det er flere enn meg som husker masse sangtekster og gauler med til Beat for Beat... Forøvrig kan jeg ikke synge i det hele tatt nå, for jeg mista stemmen i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #724 Del Skrevet 24. oktober 2005 God morgen!! Idag har den første snøen kommet Brrrrrrrrr!!!! Men det er litt fint også da...! Så steg julestemningen med ti hakk!! Har ikke rukket å planlegge så mye hva jeg skal gjøre idag...Har mest lyst til å sitte inne og fyre for livet! Igårkveld ramlet jeg over dette i lokalavisas horoskop for uke 43: "Familien står i fokus denne uken,og en gledelig begivenhet som mange har ventet lenge på ser endelig ut til å inntreffe." Sitat slutt. Hvis bare dette kunne være et tegn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har ikke sett noe tegn til tanta enda.....Imorgen er det nøyaktig 14 dager siden EL så det er vel egentlig da jeg har mest korrekt ikm.......Haleluja... Driver å "ber" inni meg om at den ikke må komme.... Annet nytt: På torsdag får jeg besøk av ei venninne fra Trheim!! Og hun skal være helt til søndag! Ble så glad da hun sa det! Blir gull med besøk! Så denne uka må gjesterommet ryddes og vaskes! Og der oppe står omtr hele stua så det blir en utfordring! Så skal jeg innom aetats sider og sjekke ut noen jobber svigerinna mi sa jeg måtte se på! Flinke snille hun som følger med på jobbmarkedet for meg! Jeg fikk forresten vite før helga at jeg ikke fikk den 50% jeg søkte på for ei stund siden....Tenkte det begynte å bli min tur i rekkene der, men den gang ei... Hadde bare vært så innmari kult å fått en stjernejobb et sted og kunne bedt visse folk om å PIIIIIIIIIIP!!!!!!!!!!!!!! Det hadde vært noe ja! Men med vårt arbeidsmarked for tiden så er det bare å bøye nakken og holde ut! Nå hørtes alt helt grusomt ut,det er det ikke! Er bare litt lei av å være vikar og vikar........Men det ordner seg vel!! Nå kommer snart sambo hjem til lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 24. oktober 2005 #725 Del Skrevet 24. oktober 2005 Oj, sambo hjem til lunch? Ååååå, det hørtes koselig ut. Jeg har blitt litt enda mer kosesyk og avhengig av mannen nå når jeg er gravid enn jeg var før... Hyggelig med besøk fra Trondheim, jeg reiser TIL Trondheim (igjen) fra tirsdag til torsdag. Satser på at forlovervenninna mi føder før tida så jeg får hilst på nurket... (Termin er 3. nov, hvis jeg skal få sett den på onsdag må den jo strengt tatt komme i dag... kan vel ikke snike meg inn HELT den første dagen heller.) Oj, nå spora jeg helt av!!! God lunch! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 24. oktober 2005 #726 Del Skrevet 24. oktober 2005 Heia Skytte ! Er sååååååå utrolig spent på dine vegne! Når skal du teste....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. oktober 2005 #727 Del Skrevet 24. oktober 2005 Koselig med sambo hjemom sånn til lunsj... Og splitter meg så spennende detta er! Åh, jeg blir så glad dersom det har klaffet for dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 24. oktober 2005 #728 Del Skrevet 24. oktober 2005 Test, test, test test test! Er kjempespent på dine vegne, Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 24. oktober 2005 #729 Del Skrevet 24. oktober 2005 Krysser fingre for deg kjære Skytte! Spennende, spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 24. oktober 2005 #730 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg er så spent på denne månedens resultater Jeg må vite!!! Skal du teste i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #731 Del Skrevet 24. oktober 2005 Glemte jo heeelt å svare ordentlig til dere isted.....Shame on me! Felixa: Ja det var vel ikke annet å regne med siden jeg testa så tidlig...Nå ergrer jeg meg bare for at jeg brukte opp den siste testen jeg hadde liggende Kinamat er best i verden!! Pondusa: Thanx! Det ligger oppi en dal som har et spesielt hodeplagg Ikke langt fra grensen! LB: Jeg er bare sååå fan av kinamat og spiser det veeel ofte...Elsker også sånt som er litt sterkt! Men liker ikke sursøt saus og er ikke så veldig glad i karrigreier. Har en favoritt med peppersaus eller schezuansaus! MMMMMM!!!! Og vårruller da...! Fru Bisc: Så flink du har vært!! Må man så må man vettu...Men det er lurt med noen luftepauser inni mellom for å klarne hodet! Ja,håper også at tanta forblir borte.... Miip: Synging er så gøy!! Skulle ønske jeg fortsatt hadde tid til å synge i kor! Men det har vel også havnet på listen over ting jeg skal gjøre når jeg blir pensjonist Hehe, får håpe hun får ut babyen så du får hilst på ja! Kan tenke meg at sånn å bli mer avhengig av mannen har noe med "reiring" å gjøre! Man vil ha det lunt og trygt og godt! Magolia: Jeg også!!!! Vet ikke...................!!!! Tenker på det konstant nå så jeg blir helt tullete og får ikke gjort noen verdens ting idag... Orkis: Ja det er temmelig nervepirrende...Tørr omtr ikke kjenne etter mer...Men gjør jo det læll da! Peony: Ja...jeg skulle vel ha gjort det...En del av meg vil spurte på apoteket og kjøpe en test, mens den andre delen bare vil glemme hele greia pga tanta sikkert kommer og da blir alt så trist...... Er jammen meg ikke greit med splitta personlighet gitt Seriøst så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre............Imorgen er det jo 14 dager siden EL, så jeg må vel helst vente til da.... Har ikke gjort en døyt idag! Venninne L har vært innom en snartur og det var trivelig! Ellers så har jeg vært på gjerrigknark og bestilt masse vareprøver og parfymeprøver!! Det anbefales hvis man er i shoppinghumør men ikke vil bruke penger! Der kunne man bla få et slips fra dressmann hvis man bare ville ta imot info fra dem! Spiller jo ingen rolle liksom,er jo bare å slette mailene, men vips så hadde jeg en gratis julegave verdt 300,-! Så jeg er nå litt fornøyd med dagen ja! Var koselig å spise lunsj med sambo! Han er nå så voldsomt kosete for tiden at jeg er helt overveldet! Lurer på om det er varig eller om det er et virus... Eller om det er omega 3 som har forvandlet han! Da skal jeg i allefall reklamere godt for dem ja Oh God...Nå snør det enda mer ute Er det mulig at vinteren kommer for fullt nå?? Hmmm....Så tenker jeg at det er jo litt romantisk å få en evt positiv test på den første snødagen........ Mulig jeg må frese på apoteket etter middagen....... Men da bør jeg ikke gå på do mer fra nuh til da...For å spare meg noen timer..Hjelpe meg,det kan bli intr... Her ble det mye babbel gitt....Er så glad dere besøker meg, det hjelper masse!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #732 Del Skrevet 24. oktober 2005 Wasabi: Takk!!!!!! Felixa: Jeg vet ikke!!!! Har en meget heftig indre monolog med meg selv her...........Tenker at hvis det blir pos så er jo det best i verden!!!!!! Men hvis det ikke blir det så har jeg kastet bort enda flere penger på utålmodigheten min....Så blir jeg trist og blæh.... Fader rullan så vanskelig alt skal være!!!!!!!!!! Kjennes ut som jeg blir småsprø hvert øyeblikk!!! Skal heldigvis begynne med middagen snart, så kanskje jeg får tenkefri en halvtime!!! Tror jeg må hyle litt *HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 24. oktober 2005 #733 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hei vennen! Blir spennende å se nå da om det blir to blå, håper inderlig det. Følger med spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. oktober 2005 #734 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hei supersnuppa! Spennende med IKM som nærmer seg og ømme pupper! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 24. oktober 2005 #735 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg har en skikkelig godfølelse for deg, Skytte! Det hadde vært så gøøøy! *hyyyyyyyyyyyler* litt med deg, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #736 Del Skrevet 24. oktober 2005 Tass: Ja det er spenning så det holder her i heimen nå!!! MissS: Heisann du! Jo takk! Hadde jeg bare visst helt ti tusen prosent sikkert at det var symptomer på to blå og ikke tanta så............da hadde alt vært så mye enklere.... Peony: Ahhhhh!!!! Jeg tror jeg svimer av....Sitter å fyrer meg selv opp som bare det vettu......!!! Bryr meg ikke engang om at det er MacGyver på tv Har nettopp snakket med sambo på tlf! Prøvde å få han til å dra på apoteket Det har jeg prøvd før!! Men det er omtrent like utelukket som at jeg skal begynne på hopplandslaget! Så jeg blir nok pokka nødt til å vasse ut i snøen selv idag.... Men etter middag da...Og da kommer svigerfar for å snekre,så uansett kan jeg ikke ta testen før sent ikveld.....Om seks,sju timer kanskje...Og før den tid kommer jeg til å pisse meg ut,garantert!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #737 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ånei...nå kjennes det ut som tanta kommer...kjenner ikke noe i magen, det er lite stikking i eggstokkområdene, men det kjennes ut som det kommer rennende læll...SORRY for detaljene jenter Sambo mente forresten at vi kunne vente til imorgen med å teste, bare sånn i tilfelle tanta skulle dukke opp ikveld...Så sa han at jeg har jo hatt en syklus helt opp til 38 dager.....Stemmer jo det.... *fortvila* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 24. oktober 2005 #738 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hei snuppa!!!!!! Gud dette er spennende!!!!!! JEG SENDER HERVED EN HEL DEL MED BLÅ VIBRASJONER!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg håper så inderlig at du er gravid. Du kommer til å bli verdens beste mamma!! Huff nå er kaffen min blitt lunken også. Ble helt opptatt av dagboken din at jeg glemte kaffen Åååååå jeg gleder meg til imorgen for da skal du teste. HØRER DU DET "HØYERE MAKTER!!!: LA SKYTTE FÅ TO BLÅ STREKER PÅ TESEN IMORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 24. oktober 2005 #739 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det er slitsomt at symptomene på mens og graviditet er ganske like! Vet så godt hvordan det er å ikke ville bruke mere penger på tester, de er jo bare negative likevell. Sikkert ikke dumt å vente til i morgen med å teste, så får du gått på do også. Håper virkelig det er graviditetsymptomer du har, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #740 Del Skrevet 24. oktober 2005 Og her var jeg igjen! Nå har vi spist koteletter til middag og det var sjempegodt som barna sier! Så dro jeg en kjapp tur til byen og fikk handla; -et nytt glass med folat... -en to pk med QR tester... -siste delene til bursdagsgavene til venninne L og H Glemte selvsagt å handle matvarer Så glemte jeg å kjøpe tape og limstift... Men husket å hente en julegave på posten! Så jeg fikk nå gjort litt idag da! Hadde så lyst til å begynne å lime inn kjerringråd og lure saker i ei bok. Har nemlig klippet ut denslags fra div blader for leeenge siden, men ikke fått det satt i system. Meeen,det kommer vel dager etter dette! Nå snekres det i stua og jeg skal surfe og muligens strikke litt på sokkene mine! Det er fortsatt ingen spotting eller spor etter tanta...Den stakkars livmortappen min er vel utslitt snart så jeg sjekker Magen er jeg ikke helt sikker på..den kjennes ikke helt bra ut...Men vet ikke om jeg innbiller meg at den kjennes mensenaktig ut..Eller om jeg innbiller meg at den IKKE gjør det Tulipan: Takk takk takk!!! Koselig å høre! Håper ikke kaffen ble helt kald da...Men veldig koselig med besøk! Felixa: Jepp, akkurat det er noe herk! Skulle liksom vært enten eller... Har vært på do værtfall tre-fire ganger siden kl tre.... Men nå siste gangen bestemte jeg meg for at nå var det siste gangen før ikveld.........Sånn i tilfelle jeg bare mååå teste.....Så skal jeg bare spise/drikke som normalt så det ikke tynnes ut...Ja hva man ikke tenker på gitt! Hohoi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå