Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Må si meg litt enig med La Traviata i at symptomene høres kjente ut... Sender deg uansett masse blå tanker!!!

God helg, Skytte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg Skytten!!!!!

Jeg sender deg som flere her inne mange blå tankter.

Og denne tanten som jeg for din del håper ikke kommer, hun kan holde seg på menge MIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLs avstand :sinna::frustrert::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna: . Tar hun hintet nå mon tro?????

Men du... Hvor lange har dere prøvd??? :sjenert: Jeg bare lurer på om mannen din har sjekket soldat-kvaliteten sin....??? :sjenert:

Ellers vil jeg gjerne få ønske deg en kjempe fin helg med masse :kline: og :humpe:. Og dersom svigers blir med også. Gå masse turer bare dere to. Hold hender og kanskje litt :humpe: i det fri....... Litt rampete jeg.... :sjarmor:

HA EN NYDELIG HELG!!!!!!!!!!!!

:klem: FRA MEG TIL DEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gò helg Skyttedamen! Håper du kommer til å kose deg i helgen :klem: Litt feber enda her, men det går vel over til slutt ;) *stor kos* :kose:

Sender blå tanker :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Blir spennende å høre månedens resultat om noen dager. :kgblunk:

Så bra at magesmertene er borte, nå får også tanta holde seg borte! :frustrert:

Dere må kose dere kjempe masse på hyttetur!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nå er jeg her og er sulten igjen :roll:  Matvrak kalles det! Må få gått noen saftige turer i helga for å svette bort litt....

Igår sa sambo; Jeg syns du er sulten hele tiden nå om dagen...! Tipper det er en som håper stakkars...

Hmmmmm, kan bare nikke veldig gjenkjennende 1 år tilbake i tid. :sjarmor:

Krysser alle lemmer for en blå skyttehelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytten!

Ønsker deg en fortsatt god helg og håper det ble en fin hyttetur!

Krysser fingrene for at tanta ikke har kommet til deg!

Hos meg kom den nemlig i går kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skyttevennen!

Håper du har en kjempefin og lat hyttetur. :blunke:

Krysser fingrene for at den fæle tanta har holdt seg unna og ikke kommer igjen før om 9 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hohohoi!!!! Her var det mer mer besøk enn trær i skogen!!! Så gøy!!!!!!

Etter jeg hadde vært på nett på torsdag grep testetrollet tak i meg og tok full kontroll.........Men det var selvsagt ikke mer enn den vanlige ensomme streken. Klarte bare ikke dy meg selvsagt...jeg som skulle være sååå flink :roll: Svake menneske.....

Men men, på fredag var det bare å komme seg på hytta og fyre opp! Der var det kaldt! Men det ble da bedre! Så ble det lasagne og "beat for beat!! Svigermor er sååå overbegeistret for at jeg "kan jo ALLE sangene"! Vel,vel... Koselig var det nå!

Lørdag sto vi tidlig opp, så la vi oss igjen og sov til halv tolv :sjenert:

Da var det frokost og ut på tur! Været var helt nyyydelig, sol fra blå himmel og et par-fire kuldegrader!

Senere fyra vi i grua utenfor hytta, leste bøker,spiste godis og lagde en himmelsk middag! Etter det var vi i stampen :sjarmor: Men siden svigers skulle dit etter oss begrenset det seg vel selv :ler:

Meeen,da de gikk i stampen ble jo alene inne ;) Svinbibler!!!

Etter yatzy og enda mer godis var det natta!

Idag kom vi oss opp litt før! Har gått tur og sett på et gammelt kvernhus fra 1883! Stilig! Så hadde vi bål på andre siden av veien av hytta! Hehe,skikkelig langt unna!

Neida,grunnen til det er at hunden til svigers er blitt veldig syk...og i helga har han vært fryktelig dårlig....Så det spørs om han har lenge igjen... :tristbla:

Det er jo livets gang men trist uansett..

Nå er vi kommet hjem,har ryddet bort alt og satt på første vaskemaskin! Nå sitter jeg under pleddet og skriver for livet! Har savnet dere!!!!

MrsP: Takk!Gjorde det vettu*glis* Sambo har forresten begynt å spise omega3 og jeg lurer på om det er det som gjør han helt vill,hehe...Det ble litt tillegsinfo out of the blue her....sorry!

La Triviata: Heisann! Så koselig med et nytt fjes! Smuglesing er nesten påbudt her så det er ingen fare! Ja vi er i pp13 nå så det har nå vart en stund denne prøvingen...Men prøver febrilsk å ikke tenke symptomer! Men det er jo håpløst da...

Fru Bisc: Takk! Håper det kan være symptomer men....prøver å ikke håpe FOR mye for da blir fallet så hardt...

Tulipan: Hehehe! Hun har ikke dukket opp enda så jeg håper du har skremt den unna for lange tider nå, det hadde gjort seg! Vi er inne i pp13 nå så det har blitt noen mndr med prøving ja...Mannen har ikke sjekket noe enda nei..Jeg skal på utredning i november, så regner jeg med at gyn vil ha prøve av mannen da etterhvert?! Kanskje? Jeg aner egentlig ikke hva de starter med! Må bare vente å se...

LB: Neimen?? Har du feber stakkar...Huff...Håper du er bedre nå da! Takk for gode tanker, sender deg friske feberfrie tanker i retur!

Felixa: Heia du! Hatt ei bra helg? Håper det! Ja det kan hende det blir spennende...brukte opp den testen jeg hadde selvsagt! Så nå får vi se om det kommer noe tante eller om jeg må kjøpe en ny....Tror jeg fant ut hva magesmertene var, uten at jeg skal beskrive det for noen som helst...Den har vært litt vrang i det siste da. Vet ikke hva det skyldes, men hun fotsonedama sa at hun fant masse greier på mage/tarm punktene så...I don`t know!

MissS: Koselig det! Takk!

Magolia: Tusen takk!!

Pondusa: Skulle sååå ønske du har rett...Tror sambo er veldig veldig håpefull denne gangen, kommer til å bli tungt å hjerteskjærende hvis tanta kommer atter en gang.......

MrsP: :kose:

Orkis: Takk skal du ha!!! Kom på en sang jeg nå; blå blå himlar og hav...blå blå kjenslor om natten...trallala... :)

Pondusa: Takk for fin mld forresten! Har hatt det superfint ja!

Fru Blå: Nei så kjipt........................Forbaska tanta da :frustrert: Har ikke sett noe til den enda da, men det kommer en dag imorgen så...

Felixa: Takk! Har gått tur og svettet en del, men har nok spist myyye mer så.....

Tusen takk for besøk alle sammen! Nå må jeg på en semirunde!

Glemte å fortelle at jeg bada i stampen før vi kjørte hjem idag! Hadde meg sånn skikkelig sparunge oppi der med skrubb og gode såper! Det var deilig det!

Ellers så er puppene fortsatt ømme, magen er ikke noe spes med annet enn at det stikker litt iblant....så tanta kommer vel....Men håper at den kunne bare holdt seg pokker så langt unna!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei nei :kjempesinna: Bort med tante besøk :frustrert:

Se der - nå er det ikke sikkert hun tørr å komme :ler:

Koselig å høre om hytteturen. Den hytta og området rundt høres jo bare helt fantastisk ut :hjerter: Og så deilig å komme bort fra hverdagens mas og slappe helt av langt borte....

:hoppe::klappe::danse::hoppe: for to blå

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte jo å si tusen takk for all støtte du har gitt meg! Setter virkelig stor pris på alle hilsene og klemmene dine. :klem:

Skammer meg litt for jeg glemte det... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leanora: Hytta er paradis...kan ikke beskrives,må bare oppleves! Det er virkelig smykkeskrinet til svigers!

Og takk for at du freser bort tanta!!! Håper den holder seg laaangt borte nå...

Melli: Nei å nei! Må da slett ikke skamme deg! Jeg er bare kjempeglad for at du titter innom iblant, er så koselig det! Er koselig og spennende å følge med i boka di, føler at jeg må legge igjen noen spor når jeg er innom vettu!

Nå har Skytte spist way too much kinamat................At jeg ALDRI lærer!!! Tror hele magen kan eksplodere når som helst... :sjenert:

Tror at jeg må begynne å skjerpe meg fra imorgen av, ellers kommer jeg til å trille under treet til jul....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at testen var negativ, dumme testetroll som tvinger deg til å teste for tidlig! :sur:

Så bra at dere har hatt en kjempefin helg, det fortjener dere!

Kinamat er så godt! :sikle: Nå fikk jeg skikkelig lyst på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hematt!

Nå blir jeg så nysgjerrig på hvor dette paradis med hytte er da? Noen ledetåder kanskje....

Stor :klem: fra ei som burde legge seg nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...