pondusa Skrevet 14. oktober 2005 #641 Del Skrevet 14. oktober 2005 Som miip sier, utnytt sexlysten nå som du har den. Kan låve deg at den si adjø for en periode når man er gravid. Har ikke hatt lyst i det hele tatt på mange uker nå. Stakkars mannen. Blir jo helt uttørket . Får satse på at den komme tilbake.... (håper i allefall det) ← Hmm, opplevde det helt motsatt jeg. Tror ikke vi har hatt mer som da jeg gikk gravid.... Nå er det mer et spm om å gjøre det når onga sover.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. oktober 2005 #642 Del Skrevet 14. oktober 2005 Sier sarv jeg også. Mest i betydningen lettvint middag ja. Men også når noe er dårlig/ødelagt/rotete. Bare "sarv" dette her! Så er nok et nordnorsk ord ja! ← Jammen,jeg sier også sarv. Og jeg er ikke fra nord norge God helg,Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. oktober 2005 #643 Del Skrevet 15. oktober 2005 God helg vennen :kys_2: Nettopp ferdig med nok en slitsom dag på jobben, og sitter og koser meg med en kaffe latte med ordenlig mjølk i (av den tunge typen). Det er så utrolig mye bedre enn med lett mjølk, men.... Hvis jeg går over til å bare drikke H-mjølk i kaffen så passer kankje den superstilige jakka som jeg prøvde i dag, som var for stor, snart..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter #644 Del Skrevet 15. oktober 2005 Sjalabais!! Tulipan: Hehe..Ja jeg lurer meg på hur det blir! Får håpe det blir litt action på dere også snart da! Nattevakter er helt ok stort sett, men mange ganger helt ok å slippe også LB: Blir fort travelt vettu når man må flakse halve verden rundt........! Men det er nå så! Får i allefall ro i ørene mens man kjører mellom, det er værre med det inne på sykehus/institusjon. Har vært inne inatt og det var dønn rolig! Så det er forskjell! Heldigvis da! Håper du fikk sovet litt, du har vel også ei natt igjen? Pondusa: Jepp, ting er ofte bare sarv! Vi sier nå mye rart egentlig...! Har ofte tenkt på det med sex når man har barn...Det kan ikke alltid være like lett å arrangere gitt... MrsP: Du er nok en skapnordlending Nordlendingwannabe Nei jeg vet ikke jeg...Morsomt ord i allefall! Igårkveld la jeg meg litt etter jeg hadde vært her inne. Plagdes med å få sove, men fikk meg nå en dupp. Så kom sambo krypende under dyna Den mannen overrasker stadig! Så ble vi liggende å snakke litt om babyer, og sambo lurte på hva jeg ønsket meg mest av gutt/jente. Sa at i starten av prøvingen så jeg nok for meg en jente, men at det overhodet ikke spiller noen rolle, bare det blir noe! Sambo så så lur ut så jeg spurte om han hadde mest lyst på gutt. Det var ikke nøye for han heller, men han hadde så lyst til å kjøpe en sånn bilbane han har sett på Til hvem liksom?!?! Jeg måtte le ja...Mannen bare venter på en unskyldning til å få kjøpt seg leketøy! Inatt var jeg inne på jobb og der var det dønn rolig...Så det ble mye snavelspising og litt strikking! Snavel=godis og usunne saker........... Hadde begynt på et par ullsokker ifjor som jeg fortsatte på nå! Men må nok jobbe mer natt skal de bli ferdige for hjemme har jeg ikke tid!! Imorges var det veldig kos å krype inntil sambo...Vi ble liggende å snakke mer om baby vi.......... Snakket om navn, hvilke vi syntes var fine og ikke. Og prøvde å finne noen "forfedre" med bra navn/kombinasjoner av navn hvis vi skulle kalle opp! Men akk, det ble mye fliring! Men det var så utrolig koselig å snakke så mye om dette....Sambo sa at hvis det ikke hadde klaffet nå etter DEN innsatsen, ja da skjønte ikke han hva som skulle til! Har kjent litt stikkinger nesten hver dag fra EL, men det er ikke noe tegn for det har jeg gjort mange ganger før. Puppene er blitt litt ømme og det har til nå bare vært tegn på at mensen har begynt å rigge seg opp i kroppen.......... Så foreløpig har jeg ingen symptomer! Men hvis det har blitt klaff nå så har egget kanskje bare såvidt rukket å feste seg så...! Den som lever får se! Nå skal jeg sparkle og pusse og gjøre litt til gangs! Må bare si at det er noen pp siden jeg har vært sååå babysyk inni hjertet mitt...har liksom prøvd å presse de tankene bort, men nå lar jeg de bare komme og jeg drømmer meg bort i dem...Så får vi ta smellen når den kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 15. oktober 2005 #645 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Hei Jeg leste i Fru Biscuit sin dagbok og kommer over deg der. Og måtte bare inn å hilse på deg, for både, du, fru Biscuit, fru Blå og jeg har alle IKM til uka Det blir jo bare såååå spennende Tvi Tvi Endret 15. oktober 2005 av Leanora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. oktober 2005 #646 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) MrsP: Du er nok en skapnordlending Nordlendingwannabe ← Okeeeeeeiiiii da,jeg innrømmer det! Min største drøm er å være nordlending. Av og til når jeg er alene hjemme,så kler jeg meg ut og leker at jeg er fra nordnorge. Og det er bare sååååå befriende å få slippe løs mitt sanne jeg. Endret 15. oktober 2005 av Mrs. Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. oktober 2005 #647 Del Skrevet 16. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. oktober 2005 #648 Del Skrevet 16. oktober 2005 Krysser fingre og tær for to blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #649 Del Skrevet 16. oktober 2005 God kveld i stua! Der var jeg ferdig som nattens dronning Sovna litt over ni og sto opp i ett tiden...Passe grønn i trynet da ja! Men da bar det utover til mamis og co! Der kjørte vi oss fast i gjørme, brente søppel og spiste elgsodd! Hadde med oss han jeg er gudmor til og dro på bergene og fisket litt! Været har jo vært helt enormt deilig idag så det ble en stor suksess! Selv om vi ikke fikk fisk da... Etterpå kjørte vi til mor på besøk og spiste litt mer! Og nå har vi levert barnet og besøkt tante! Puh! Har vært trøtt som en zombie hele dagen, men nå er jeg vel så overtrøtt at alt er bare helt på snørra! Leanora: Heisann! Så koselig med et nytt fjes i boka mi! Alltid koselig det! Ja det er spennende tider nå fremover...Blir morsomt å se om det klaffer for noen av oss nå da! Hadde vært såååå kult om vi bare ble blå hele gjengen!! MrsP: Var det jeg VISSTE nemlig!!!!!! Er så bra!! Vi har så kul humor! Orkis: til deg også! LB: Jepp!! Og kos deg med kyllingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. oktober 2005 #650 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) LB: Jepp!! Og kos deg med kyllingen ← Tok litt tid før jeg skjønte hvordan du visste at jeg skulle spise kylling, men så snakket jeg jo nettopp med deg på MSN :grine2: Treg, jeg? Endret 16. oktober 2005 av Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 17. oktober 2005 #651 Del Skrevet 17. oktober 2005 Bare innom med en mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 17. oktober 2005 #652 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei Skytte-vennen! Jeg har tydeligvis ikke et lite snev av nordlending i meg engang, for det er ofte jeg er innom her og ikke skjønner et pøkk av hva som foregår Kanskje jeg kunne trengt en manual! Lager du en? Fra spøk til revolver: dette blir en altfor spennende uke. I magen min murrer det fremdeles, men nå kan det jo hende at det er fordi mensen er på vei... Har IKM i morgen. Uansett, jeg krysser fingrene for oss alle sammen! fra Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 17. oktober 2005 #653 Del Skrevet 17. oktober 2005 Fikk først med meg nå at du også er nordlæning Skytte. Selv om det står under navnet ditt.. Da forstår jeg jo alt så mye bedre.. Fra spøk til gjøk.. Lykke til nå i disse IKM dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. oktober 2005 #654 Del Skrevet 17. oktober 2005 Okeeeeeeiiiii da,jeg innrømmer det! Min største drøm er å være nordlending. Av og til når jeg er alene hjemme,så kler jeg meg ut og leker at jeg er fra nordnorge. Og det er bare sååååå befriende å få slippe løs mitt sanne jeg. ← Å bærre førr å førvirr aille sammen så skriv e innleggæ mett på skikkelig kav nordlænning. Brukæ aille de mæst vriene ordan e kainn finn, sånn at ho Skytte verkele ska få se ei skikkelig knakanes god latter når ho åpnæ dagboko si å læs dæ hær. Vart i eitt sånn faenivoldskhumør her i kveill å fækk sånn løst tell å driv litt gjøn i bokji her. Så Skytte, sætt de ner å læs å ikkje rammel av stoln...... God mandagskveill fra me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 17. oktober 2005 #655 Del Skrevet 17. oktober 2005 Æ e å norlæning æ.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 18. oktober 2005 #656 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ønsker deg en fin uke - uten tanta på besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 18. oktober 2005 #657 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Hei skytte, så hyggelig at du opprettholder aktivitet hos meg når jeg ikke er der sjøl! Håper på full klaff og to blå, og at sexlysten din holder seg i graviditeten også! (Mannen og jeg sov på hotell i helga, og det hjalp litt... ) Med dette innlegget bikka jeg over fra "nybegynner" til "ganske godt kjent"! Endret 18. oktober 2005 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter #658 Del Skrevet 18. oktober 2005 Heisann alle sammen! Har desverre ikke så fryktelig mye morsomt å melde idag.......Etter jeg skrev her på søndag fikk sambo et aldri så lite tilbakefall......Så var det på`n igjen da...Denne gangen hadde han lest noen av samtalene mine på msn med en kompis, og det hadde visst vært for mye Igår var vi hjemme fra jobben begge to. Jeg bare lå i senga til kl fire, og etter det satt vi i hver vår ende i sofaen og sa null og nix.......... Så måtte jeg bare svelge enda en kamel for å få snakket litt værtfall. Kjøpte oss mat og så tv på kvelden. Idag har jeg ikke hatt noe jobb, har bare ligget i senga hele dagen. Sambo har gitt meg pcforbud, tok den til og med med seg på jobb..............Så hva skulle jeg stå opp for liksom?! Han har nå blitt i litt bedre humør da. Sikkert pga jeg ser temmelig skuffet ut...Fikk nå gå inn på kg da til slutt. Og på nettbanken. Siden jeg bare værsågod måtte kjøpe meg egen pc så måtte jeg overføre penger fra sparekontoen min.... Så det blir ikke store julegavene i år. Sambo skal få en rotten fisk. Nå har vi en splitter ny bærbar pc, så må jeg jammen meg kjøpe enda en... Ser i etterkant at det var feil å kødde så mye på msn med en kompis, men det var ikke noe som jeg anser som spes skummelt. Bare tøys... Skal ikke tøyse mer i allefall. Skal bare holde meg unna hele msn faktisk. Og mobil og sosialt liv. Så skal vi se hvor fornøyd jeg blir... Æsj, er så sint og skuffa nå at jeg blir skikkelig usaklig... Greit at jeg gjorde en "feil" men det kunne faktisk vært værre......... Men nå blir jeg fattig da. Og da blir det lite møbler i nystua...I allefall må sambo kjøpe det meste selv. Og da er vi like jævli langt...Hadde liksom blitt enig om å dele på det meste, pga jeg eier så lite. Ikke pga jeg mååå eie så fryktelig mye, men skulle det nå bli brudd engang så sitter jeg der like fri for alt........... Så jeg vet ikke jeg...Skal det fortsette slik så blir det jo fryktelig koselig...... Men hva skal jeg si egentlig? Er jo meg som er den store stygge ulven uansett....... Jeg som var så glad pga han var blitt så god...Men klikker det flere ganger på dette viset så flytter jeg faen meg på fjellet og kommer ikke ned igjen! Skulle liksom være sååå bra og optimistisk frem til ikm nå...jommen sa jeg weeee....På toppen av det hele har ryggen slått seg helt vrang. Sikkert alt det vonde som har slått seg ned der. Får bare lyst til å banne høyt altså Nå går det enda lengre tid før ting blir på g igjen....At han bare ikke kan skjønne det?!?!?! Hvis det nå skulle ha klaffet så blir det jo fryktelig morsomt å romantisk å teste.........Yeah right! LB: Blir vel lite msn på meg fremover........ Fru Bisc: Hehehe! Bare spør du så skal jeg forklare vettu! Hvordan går det da?? Må innom deg å sjekke!! Fru Blå: Er en vaskekte nordlending ja! Kan forklare mye det ja! Takk! Pondusa: Du e no bære go!!! Dæ e me no som et språk vi har ja! Itje bære ænkelt å hæng mæ i svengan næi! Kor dæ går mæ hainn som e på syæ?! LB: E veit!! Wasabi: Takk det samme! Miiip: Bare hyggelig! Den lysten dalte like fort som den steg......Og hvis jeg virkelig må kjøpe meg egen pc...da ligger sambo tynt an.... Håper også på to blå, men skulle gjerne hatt det litt mindre turbulent da...Men det har jo ikke klaffet til nå så... Har hatt voldsomt til stikkinger i magen da. Spes igår og inatt var det ille...Men det kan vel være fra ryggen også, så jeg tror ikke det er noe tegn. Ikveld skal vi kanskje lime malestrie på det nye soverommet..Kan bli intr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 18. oktober 2005 #659 Del Skrevet 18. oktober 2005 Uff da,Skyttevennen! Så trist at sambo slo seg vrang igjen,nå som alt var så bra. Er det ikke mulig å snakke han til fornuft heller? Litt ekkelt at han har lest msn-samtalene dine. Ting kan virke så mye verre enn det virkelig er. Vet hvordan det kan være. Blir litt revet med i samtalen liksom. Men det betyr jo ingenting. Hva er det samboeren din tror da? At du er utro? Håper det løser seg for dere. At dere får snakket skikkelig sammen. Stoooor til deg fra skapnordlendingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter #660 Del Skrevet 18. oktober 2005 Det trodde han fra før av, var det forrige krangel dreide seg om.........Så dette gjorde jo ikke saken direkte bedre da....... Kan vel hende han kommer til seg selv etterhvert...Det bør han gjøre! Orker ikke ha det slik i alle fall...Men det ordner seg vel. Blir bare så jævlig forbanna over dagene som kastes bort til tull og vonde saker når det er så unødvendig......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå