pondusa Skrevet 12. oktober 2005 #621 Del Skrevet 12. oktober 2005 Åhh, skyttevennen. Så deilig å lese det du skriver i dag! Så godt når ting ordner seg, og det går rette veien igjen. Nå ligger jo alt veldig tilrette for et lite julibarn..... Krysser alle lemmer for det, jeg. Koz & klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. oktober 2005 #622 Del Skrevet 12. oktober 2005 Natta til skytten Er på nattevakt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 13. oktober 2005 #623 Del Skrevet 13. oktober 2005 Dette var hyggelig lesing, Skytte! Godt å høre at dere er på vei oppover igjen Har tenkt på deg, vettu... Sender deg en stor og ønsker deg en superduper dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. oktober 2005 #624 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei supersnuppa! Så godt å høre at det ordner seg! Satser på gode svømmere nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 13. oktober 2005 #625 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei Skytten! Så bra at det ordnet seg mellom deg og sambo! Det var jo godt han klarte å mase deg hjem, kanskje det blir full klaff denne prøveperioden. fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 13. oktober 2005 #626 Del Skrevet 13. oktober 2005 Så godt dere fikk skæret opp før disse viktige EL dager! LYKKE TIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #627 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hello hello!! Nå er det stess her!!!!! Har vært på kg i to og en halv time nå! Men må man så må man!! Håper bare ikke jeg har glemt å besøke noen............... Igår fikk jeg ikke tid til mer kg så...Heiv meg rundt å rev veggen i stua Skytte-The destoyer!! Ahh! Er mer som et kick å rive løst med brekkjern!! Følte meg som DEN machobeiben! Etter en god dusj og litt snikksnakkerier på badet.......(meg og sambo som hadde det fryktelig morsomt med saker og ting ) så skulle vi egentlig til svigers! Derfor fikk liksom the best part vente litt! Og GODT VAR DET!!!!! For pløtslich kom mamis og papis inn døra Thank heaven for at jeg akkurat hadde hoppet i klærne og var gått ut av badet! Hadde daua hvis vi hadde blitt ferska....... Koselig med besøk da! Spiste parmaskinke som pap hadde med i gave fra Italia! Det var godt det ja! Sambo var overivrig til at vi skulle legge oss Og det var jo bare heeelt okei*glis* Litt kinky info; Har nå fire ganger de siste tre dagene........ Knis........! Blir det ikke klaff nå ja da vet ikke jeg nei... Men det er herlig at sambo har blitt så forandret!! Eller forbedret!! Liksom en ny,revidert utgave!! Idag har jeg sovet litt lenge siden jeg skal på natt...Så har sambo vært hjemme og spist lunsj! Så har jeg vært på nett............ Vi skal ha en skikkelig byrunde når han er ferdig på jobb! Masse husting, LES; maling,tapet og sånne ting, som må skaffes! Hurra!! Klovner i kamp på the voice!! "syng som om det er siste du gjør, syng som om du skulle dø imorra" !!! Digger den sangen!! Digger egentlig mange sanger jeg....Værtfall slike som er litt rare Men det er nok fordi jeg er en raring!! LB: Koselig som alltid! Klem til gojenta! Peony: Oh yeah! En klaff nå hadde vært perfekt!! Kan hende det ikke er min mann da...kan godt være at jeg er utsatt for en sånn face off ting...at han egentlig er en annen men ser lik ut Pi@: Heiheihei!!! Skal maile deg etterpå!! Orkis: Her har det vært kosing til den store gullmedalje!! Godt at ting har roet seg ja! Orker ikke sånn tullegreier... Tulipan: Ja tenk om de smelter sammen nuh i disse tider.... I hope!! Menn er rare dyr ja! Men,men satser på det holder med krangling for leeeeeeeenge nå! Melli: Så koselig!! Godt at du er her!! Håper det skjer noe nå ja...Hadde vært sååå deilig å slippe mer pes og styr... Felixa: Hybelboeren min!! Jo det virker som han har fått seg en støkk! Så jeg håper det varer slik som det er nå! Kan aldri bli for mye oppmerksomhet og kos Tass: Liker ikke sånne ting jeg heller og er glad det er bedre nå! MrsP: Ja nå er det bedre tider! Så kanskje svømmerne fant ut at her er det bare å svømme for livet å gi oss litt glede i Skyttehuset! Som forøvrig ser ut som det er skutt på for tiden...! Men det skal bli bedre da! Pondusa: Er så deilig å være tilbake til mitt gamle meg! Julibarn hadde vært fint ja! Mamma har bursdag i juli, kunne vært fint å gitt henne en gave utenom det vanlige! LB: Håper du hadde ei fin vakt! Skal på tre netter jeg nå...Uten opplæring Ja,ja..det må vel gå bra! FruB: Ja nå er det spennende tider fremover....!! Bra vi har mye å gjøre så jeg ikke faller bort i en babytenkeverden! Tror ikm blir en dag senere enn på lista pga EL var litt senere! Men har bestemt meg for ikke å teste før rett før helga den 27. kanskje...Hvis ikke tanta kommer da........ MissS: Ja nå får jeg virkelig håpe at ikke bare mannen men også svømmerne har skjerpa seg!! FruBlå: Ja det er godt at ting er i orden! Tørr nesten ikke håpe for mye heller denne pp...Men vi har nå prøvd da....As usual! Men en gang må jo bli vår mnd! Magolia: Takk!!!! Snakket litt om barn igår, innimellom alt annet! Snakket om hvor koselig det hadde vært hvis det hadde klaffet nå og at vi kunne ha fortalt det til jul da...Jeg ser for meg at vi lager egne pakker med besteforeldreting og tante/onkelsaker i eller noe.... Sambo skulle bare si til mam sin; Forresten så skal du bli bestemor;begynn å handle Heldigvis var det bare tøys da! Stakkar dama, hadde nå fått sjokk! Det får hun sikkert uansett da men! Hun kommer til å hyle sikkert! Og gå rundt seg selv! Med to sønner på snart 40år har hun jo ventet noen år på barnebarn da...! Og igår satt mam og pap å snakket om et "tantebarn" lillesøss har( ungen til søstra til typen hennes) Så bare stjernene i øynene deres......... Det var bittelitt sårt...for skulle ønske det var mitt barn de kunne glede seg over...Men jeg vet i allefall at de kommer til å bli fra seg av lykke den dagen jeg kan overraske dem... Måtte den dagen bare komme..........Så det så! 11 dager til ikm........Så får vi se hvor langt vi er kommet til da! Litt oppussingsnytt kanskje; Nå er altså veggen i stua revet. Så nå må vi få bjelke i taket så ikke det faller i hodet på oss! Så må gulvet på utbygget isoleres og legges. Så må det legges panel og tak og males...Og sikkert mer som jeg ikke vet om! Det nye soverommet mangler tak. Så må det sparkles,grunnes,legges malestrie, males. Så må vi innrede walk-in skapet og få opp skyvedørsgarderobe! Den må vi bestille idag....Tok 4 uker når den måtte lages etter mål Ansett flere folk!! Så må det legges gulv! Og sikkert mer! Er morsomt nå når jeg kan begynne å delta mer! Erta svigers igår med at det var dårlig snekring i stua siden ei jente klarte å rive det ned Så var en kollega av sambo innom, så på meg og sa; Er du ei sånn arbeidsdame du da?!? Oh yeah! For det er jeg nemlig! Så nok at han ble litt imponert over meg med brekkjern Så der fikk selvtillitten min litt mer næring Ups.....nå kom sambo innom en snartur og "knep" meg i min pcmani Er bare 3 kvarter til han er ferdig jo! Blir jo trekk i lønn hvis han ikke holder seg mer på jobb!! Lurer på hvor mye vi får gjort på to timer..... Oh shit...Nå kom jeg på at jeg skulle koke fårikål idag........ Auda........Kan det vente til imorgen mon tro?!?! Tror kanskje det....så blir det sarv til middag idag også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #628 Del Skrevet 13. oktober 2005 *SNØFT* Måtte ta bort masse div smileys før jeg fikk posta innlegget....... Tenkte man fikk bruke så mange man ville jeg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 13. oktober 2005 #629 Del Skrevet 13. oktober 2005 HURRA for ny gammel sambiss og EL og masse sexlyst. (Ang det siste blei jeg kanskje bittegrann misunnelig. Nyt den mens du har den!) Hehe, dessuten ser jeg for meg det LANGE innlegget ditt med to smileys i hver linje... Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 13. oktober 2005 #630 Del Skrevet 13. oktober 2005 Så godt at du har det bra igjen Det er så deilig å høre Nå er det snart nattevakt her igjen, og jeg er alltid parat God helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. oktober 2005 #631 Del Skrevet 13. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #632 Del Skrevet 13. oktober 2005 Innom en snartur før jobb......... Fikk henta masse greier i byen og fikk bestilt skyvedørsgarderobe! Den blir beiset i provance og med bronsespeil i! Håper det blir bra.........5000,- for to dører liksom Fint skal det være om halve ræva henger ute!! Så fant jeg farger til soverommet; cremè til veggene og føhn på lister! Tror det blir bra ja! Så har jeg sparklet en runde der inne.......Så må det pusses og sparkles værtfall enda en gang! Så må det grunnes før vi tar på malestrie og maler den! Puh! Akkurat som om jeg kommer til å klare å sove noe mye når jeg vet hva som skal gjøres.....!! Vel,vel! Må snart dra... Pondusa; LB; Send over litt enegi da!! Jeg vil bare sove nå..........! Skal være bra sprø før kl er 8 imorgentidlig Miip; Her er lysten på topp ja! Den er som regel det..........Har hørt om den manglende lysten som kan komme når man er gravid...Lurer på om jeg får det sånn..? Hehe! Elsker smileyser jeg!! Og syns jeg burde ha ubegrenset tilgang til å bruke dem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. oktober 2005 #633 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ha en god nattevakt,Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. oktober 2005 #634 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei Skytte! Håper du har hatt en fin nattevakt! Nå er det snart heeeelg! Hva er sarv? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 14. oktober 2005 #635 Del Skrevet 14. oktober 2005 Det høres ut som det blir kjempefint! Jeg vil også pusse opp Vi har også skyvedørsgarderobe med bronsespeil, var ikke billig nei, men veldig pent da. Håper du får en kjempe fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 14. oktober 2005 #636 Del Skrevet 14. oktober 2005 Litt kinky info; Har nå fire ganger de siste tre dagene........ Knis........! Blir det ikke klaff nå ja da vet ikke jeg nei... Hurra!! Klovner i kamp på the voice!! "syng som om det er siste du gjør, syng som om du skulle dø imorra" !!! Digger den sangen!! Digger egentlig mange sanger jeg....Værtfall slike som er litt rare Men det er nok fordi jeg er en raring!! ← Hei og hopp du Denne måneden har dere i alle fall gjort deres del Så får vi vente i spenning og se... Krysser fingrene for oss begge to! Jeg digger også den sangen! Dessverre virker det som om de er ferdige med å spille den på radio'n allerede. Og de selger den ikke på iTunes. Tullete egentlig, at de ikke har flere norske artister! Nok om det! God helg til deg!! fra Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #637 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hallais! Nå er jeg såååå trøtt at jeg holder på å stupe............Har besøkt alle,tror jeg, mine faste travere og nå må jeg skrive litt hos meg selv Kan ikke bare noen andre gjøre det liksom?!? Må leie inn en sekretær tror jeg! Sambo niikosa med meg før jobben og sendte sååå søt nattamld inatt! Hmm..kanskje det er vedvarende?! Stjerne i boka! Nattevakta var så travel at jeg så slik ut da dagvaktene kom imorges! Satt i 20 min på ei vakt på 10 timer.....Ble endel kjøring uti huttiheita i et sinnsykt regnvær...creepy... Men jeg kom meg i seng tilslutt og sov til kl to idag....5,5 timer søvn... Har vært mersom i koma resten av dagen, men ikke fått sove mer.. Har lagd fårikål til middag og vært på nett... Sambo og svigers har nå revet resten av veggen i stua og skal begynne på gulvet Så nå ser vi hvor mye større det blir!! Gleder meg såååå!!!! MrsP: Takk! To til nå så er det gjort! MissS: Har bare ventet på det spørsmålet! Sarv er bare et uttrykk for mat som ikke er "ordentlig"! Sånn mat vi spiser når vi ikke har ordentlig middag! F.eks makaroni og skinke, pyttipanne osv! Er vel et nordnorsk ord kanskje...eller et Skytteord.... Felixa: Bare kom å puss her du!! Skulle bare ønske vi var ferdige...! Ha ei finfin helg du også! FruB: Ja kan ikke klage på innsatsen denne mnd! Får bare håpe det sank inn Håper vi blir to esende brøddeiger nå ja Nå har jeg vel brukt formange smileyser igjen....Jeg prøver! Nå må jeg stormsove halvannen time................! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 14. oktober 2005 #638 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei Skytte!!! Som miip sier, utnytt sexlysten nå som du har den. Kan låve deg at den si adjø for en periode når man er gravid. Har ikke hatt lyst i det hele tatt på mange uker nå. Stakkars mannen. Blir jo helt uttørket . Får satse på at den komme tilbake.... (håper i allefall det) Sånn nattevakter som du forklarer har jeg hatt selv. Helt fryktelig. Med drit dårlige pasienter. Til slutt satt jeg med ned med hun jeg jobbet sammen med og vi begge begynte å gråte . Hadde mareritt om den vakten når jeg sove etter vakten. Helt fryktelig. Heldigvis skal jeg ikke jobbe netter på leeeeeeeenge. I allefall ikke før langt ut i 2007 . Det ille med sånne vakter er at man sover helt fryktelig dårlig. Skulle tro det var omvendt, men det er det ikke. Ønsker deg en fortreffelig helg. Og takk for innlegg i dagboken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 14. oktober 2005 #639 Del Skrevet 14. oktober 2005 Heia vennen! Du hadde også en interessant og "rolig" nattevakt hører jeg Herlige saker med andre ord! Tror jeg hadde det litt roligere enn deg da, men det gikk unna time for time, det skal være sikkert. Har også ikke fått sovet noe særlig i dag, så jeg må prøve å ta igjen for det i kveld Sitter å ser på filmstjerne, og skal snart lage meg noe å spise. Er utsultet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. oktober 2005 #640 Del Skrevet 14. oktober 2005 MissS: Har bare ventet på det spørsmålet! Sarv er bare et uttrykk for mat som ikke er "ordentlig"! Sånn mat vi spiser når vi ikke har ordentlig middag! F.eks makaroni og skinke, pyttipanne osv! Er vel et nordnorsk ord kanskje...eller et Skytteord.... ← Sier sarv jeg også. Mest i betydningen lettvint middag ja. Men også når noe er dårlig/ødelagt/rotete. Bare "sarv" dette her! Så er nok et nordnorsk ord ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå