Lille Ballerina Skrevet 10. oktober 2005 #601 Del Skrevet 10. oktober 2005 Innom med en stor og god klem Hvordan går det med deg? Skulle ha vært der og stullet og stellet rundt deg, så har du fått slappet litt av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 10. oktober 2005 #602 Del Skrevet 10. oktober 2005 En stor klem til deg Skytte! Det er tunge tak i alle forhold innimellom. Skjønner godt hvordan du har det nå! Har hatt det sånn selv også. Håper dere finner ut av ting, og at det ordner seg. Vær ærlig og sett ord på ting! Jeg heier på deg Skyttevennen! For så vidt også på dere, men jeg er her mest for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 10. oktober 2005 #603 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei lille venn! Ikke no kjekt å høre at du ikke har det noe bra om dagen... Er ikke noe gøy å være sliten og lei og rastløs. Håper du får orden på tankene dine, si ifra hvis du trenger hjelp! En god til deg fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. oktober 2005 #604 Del Skrevet 10. oktober 2005 Så leit å lese at ting er litt på tverke fortiden, og at du ikke har noen god følelse inni deg! Skjønner i allefall godt at du ikke orker å være så aktiv her hele tiden, og at du og kanskje sambo også trenger litt tid for dere selv, til å snakke ut... Vil nå i allefall få gi deg en stor og god og varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 10. oktober 2005 #605 Del Skrevet 10. oktober 2005 Så leit at du ikke har det bra for tiden. Det er så vondt når man ikke kommer overens og man begynner å såre hverandre enten med vilje eller ikke. Vær ærlige og tydelige med hverandre så det ikke blir noen misforståelser. Dere kommer dere helt sikkert ut av dette sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. oktober 2005 #606 Del Skrevet 10. oktober 2005 Innom med en god klem til ei god og spesiell jente Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. oktober 2005 #607 Del Skrevet 10. oktober 2005 Så trist å lese at du ikke har det bra. Har egentlig ikke noe fornuftig å skrive...Håper bare du og kjæresten får snakket skikkelig ut og finner ut hvordan dere skal løse dette. Tusenvis av :klem: :klem: til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 11. oktober 2005 #608 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vil bare si at jeg tenker på deg. Bare ta deg deg den tiden du føler du trenger, vi er her når du kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 11. oktober 2005 #609 Del Skrevet 11. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 12. oktober 2005 #610 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ser du sliter fælt fortiden, men det er derfor du har oss vet du lille venn. Dette blir en søppelbøtte for frustrasjoner. Slik ser ihvertfall jeg på dagboka mi. Lykke til! Gjør som meg: dra på ei uke ferie uten sambo. Da får begge tid til å tenke og savne forhåpentligvis.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #611 Del Skrevet 12. oktober 2005 I`M BACK!!! AGAIN........! Heisann alle gode vidunderlige venner! Vil bare få si at jeg setter så umåtelig stor pris på dere..Skulle så gjerne fått møtt dere og klemt dere hardt hele gjengen! Alle som en! Har vært meg litt av noen dager ja, huff og huff....Men, nå har noen kidnappet sambo og gitt meg en ny! Flaksen var at han ser helt lik ut som gamlesambo, men tenker mer og annerledes Noe har i allefall skjedd!! Og hvis det fortsetter slik blir jeg kanskje forelsket på nytt! Tror det er en som angrer seg blå og gul og jobber hardt for å få stjerne i boka nå ja Forleden dag var det ikke måte på Ble helt overlumpet! Og igår hadde jeg positiv ELtest...Men hadde planlagt å besøke venninne N og overnatte der. Sambo så helt gåen ut han...Så tenkte jeg bare "faen, såå¨lenge varte den herligheten......." Men jeg dro nå læll jeg! Å han bablet på tlf om vi ikke skulle prøve på selve ELdagen og om det ikke var så nøye lengre osv. Var helt fortvila karn! På kvelden sendte han masse mld og ville ha meg hjem,ville kose og lage baby og det var ikke måte på Så jeg dro nå hjem da Hadde ikke trengt noe ELtest denne pp, for fytti bikkja så vondt det gjør Det har vært skikkelige menssmerter og stikking så det holder. Slike plutselige stikkinger sånn at jeg har tatt meg til magen automatisk. Såå...spørs om det kom frem noen svømmere da...Den som lever får se! Ellers så har jeg fri idag! Har sovet godt ut, det trengtes! Så har jeg funnet tilbake litt energi og ork til å tenke hus igjen! Her har det sett ut gitt................ Har fått gjort endel husarbeid og så har jeg vært i byen og flakset fra butikk til butikk! Har nå fått brosjyrer på skyvedørsgarderobe til mitt "walk-in closet" Det koster flesk........................ Samt hentet prøver på malestrie og fargekart! Selvsagt, den stria jeg helst skulle hatt må spesialbestilles og var svindyr........Og den fargen jeg vil ha hadde de ikke flere prøver igjen av........... Men men! Det ordner seg! Er litt hyper idag! Er så deilig å ha hodet litt mer på rett plass og ork til å engasjere seg igjen! Hater sånn krangling og greier.........Men er vel ikke så mange som digger det akkurat! Nå kommer sambo strax hjem og da skal vi bare spise litt pyttipanne før vi gyver løs på veggen i stua Her skal det rives!! IIIIHHAA!!! Riving we like! Så må jeg ta meg en besøksrunde til de beste,snilleste jentene ever!! Ti tusen millioner til dere alle som er innom i boka mi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. oktober 2005 #612 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 12. oktober 2005 #613 Del Skrevet 12. oktober 2005 NÅ høres det ut som om det går bedre med Skyttevennen vår! We like! Sambo har virkelig fått tenkt nå, virker det som! Så perfekt om det hadde klaffet denne måneden, når han har mast deg hjem fra en venninne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. oktober 2005 #614 Del Skrevet 12. oktober 2005 HURRA FOR GOD STEMNING I SKYTTEHUSET Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. oktober 2005 #615 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så koselig lesing denne gangen, artige søte du! Helt tydelig at stemning og humør er mange mange hakk bedre nå, og at det går rette veien! Fortsett å koooose dere i hverandres nærvær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 12. oktober 2005 #616 Del Skrevet 12. oktober 2005 Åååååå nå ble jeg glad nå. Fint å lese at ting går bedre. Tenk om de små svømmerne hans kan nå frem til egget ditt...??? Menn er merkelige dyr. Litt enkle, men samtidig kompliserte... Ha en fortsatt fin dag Skytte. Jeg krysser fingrene for at egget ditt befruktes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melli Skrevet 12. oktober 2005 #617 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei Skyttevennen! Takk for hilsen i dagboka mi, det varmer! Ser du har hatt noen veldige slitsomme dager og uker i det siste, godt at de er over nå. Det er så slitsomt med mannfolk som får noen rare idèer i hodet sitt og alt er bare æsj, har en selv. Men så plutselig så skjønner de tegninga, ihvertfall i noen dager. Får satse på at svømmerene hans finner egget ditt nå da. :-D Hadde vært supert om det skjedde nå sånn at du slapp utredningen. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 12. oktober 2005 #618 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så bra at du har det bra igjen! Nå ble det litt mere Skytteaktig skriving her ja! Det er godt å lese at han har skjønt han må gi deg litt mer oppmerksomhet, man får nyte det så lenge det varer. Dere får "kose" dere med rivingen, blir sikkert kjempe fint når dere er ferdig. Ha en fortsatt fin kveld Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 12. oktober 2005 #619 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så godt at det går litt bedre mellom dere. Liker ikke når folk er uvenner...... Mange fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. oktober 2005 #620 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så godt å høre Skytte-vennen! Ikke kjekt med sånn dårlig stemning hjemme Hurra for positiv EL-test!! Nå krysser jeg fingrene for at noen av svømmerne finner veien dit de skal. Hadde vært så herlig om du hadde blitt gravid nå,snuppa. Stooooor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå