Peony Skrevet 5. oktober 2005 #561 Del Skrevet 5. oktober 2005 Puh! Nå ble vi lettet! Skjønte jo ikke hvorfor hun ble borte så plutselig uten forvarsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 5. oktober 2005 #562 Del Skrevet 5. oktober 2005 Unormalt langt fravær, ja! Og vi som er midt i EL også! Eller hva, Skytte? Har dere kommet i gang med prøvinga? Er så spent på å høre fra deg! Fru Biscuit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 5. oktober 2005 #563 Del Skrevet 5. oktober 2005 Godt det bare var det da, ble litt nervøs nå. Håper du har det bra og EL har kommer til tide så dette kan bli den store mnd deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #564 Del Skrevet 5. oktober 2005 WEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEIA ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!! *Spurter og stuper inn i kg, rister og skjelver av abstinenser* Endelig er jeg tilbake hos dere superduper jenter! Og her er det duket for tidenes lengste innlegg muligens...!!Når var jeg her sist tro?? Ei hel uke faktisk Tragedie......All right, må bare hive meg rundt og oppdatere her før jeg begynner å besøke alle sammen!! Torsdag 29.sept: Dro til venninne S før vi skulle på seinvakt! Koselig med boller og te og litt prøversnakk! Hun er så gull å snakke med om akkurat den saken! Etter jobb hadde jeg dundrende hodepine og stupte i seng........Leeenge siden det har skjedd.. Fredag 30.sept: Vi hadde jo bestilt hotellrom i Sverige! Var bare hjem og pakke etter jobb. Nå var vi nettløse så det var bare greit at jeg ikke skulle være hjemme! Dro på arb til sambo, og hva fant jeg der?!? Hmmm....en pakke han hadde bestilt! Men det var julegave.....*masemas* Så ble det bursdagsgave, siden jeg har bursdag før jul...*MASEMAS* så fikk jeg den da..... Og det var en rasende lekker mp3spiller!!! Ble glad da ja! Hadde glemt at jeg ønsket meg en sånn! Har bare brukt tlr og der er det ikke plass til så mange låter..Men nå har jeg plass til sikkert 150!! Weeehaaa!! Kom til hotellet i 21.30 tiden. Det var ingen nattevakt der så nøkkelen lå i en kasse utenfor døra..Jaha..Vi låste oss inn og det så nå greit ut da...Ikke mye av den glamorøse luksusen jeg hadde fantasert om da men...Greit nok liksom! Så dro vi på besøk til svigers som har leil der! Kom tilbake til hotellet i ett tiden. Da var jeg passelig lei av å henge med svigers og deres besøk, samt at kjøreturen hadde vært mer som en stille affære...Litt skuffet så langt.. Da vi la oss klarte vi å begynne å diskutere heftig.... Plutselig oppi alt dette, ble det et S***** bråk utenfor, og før vi visste ordet av det, drev tre karer og knuste ruter og kom inn på hotellet.... DA trodde jeg at NÅ kommer de til å skyte eller noe grusomt kommer til å skje..Jeg hoppet i klærne og ringte politiet. Purken kom og roet ned de som knuste, tok navnet på de og DRO?!?!? Uten de som hadde ødelagt?!?! Så kom de som eide hotellet og de skjønte knapt hva jeg sa!!! Og altså, en skuffet, trøtt og ifra før irritert Skytte, det er bare ikke noe du kødder med kl tre på natta Beordret sambo til å ringe svigers, pakket sakerne og fortalte hotelleierne at noe penger kunne de bare glemme!!! Så dro vi til svigers som hadde ei ledig køyeseng inne på sitt soverom.................. Yeah, romantikken bare dro rett til den varme kjelleren.... Neste dag var vi i byen og handlet litt og på ettermiddagen kjørte vi på hytta til andre svigers! Der fikk vi deilig middag så sovnet sambo i stolen og jeg la meg.......Kjente bare at makan til dritthelg skal man lete lenge etter!! Neste morgen var sambo fryktelig Så da ble det musestillesex før de andre våknet Men egentlig...Hvor morsomt er det da?! Ja,ja.. Fikk oss en deilig tur ut med bål og sjokolade da...Solen var jo faktisk fremme!WOW!!! Plukket masse einebær som jeg skal tørke! Og hørte på musikk på mp3 spilleren...Følte egentlig ikke for å snakke så j**** mye med noen... Så kom vi hjem til et kaldt og rotete hus på søndagskvelden. Ikke akkurat mer forelsket enn vi var da vi dro..... Mandag 3.okt: Sambo har enten begynt å drømme om meg om natta eller så vet ikke jeg, men vi fikk det fryktelig travelt for å komme oss tidsnok på jobb Blir så glad når det skjer sånne spontane ting i forholdet!! Men så blir jeg rar og nesten lei meg for at det er så sjelden det skjer........! Jadda, kom meg på jobb, dro til min første bruker...Åpner ytterdøra og SMACK! Der kom et vindkast i 400km/t og smekket døra over hånda mi og midt i en stolpe bak!!!! AUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!! Måtte bare komme meg tilbake på arb og hyle!! Det var så vondt at jeg ble kvalm! Blødde fra tommelen og fikk STORE fingre.......Sjefen stakkars, skjønte ingenting! Klarte nesten ikke snakke for det var så vondt... Så var det til legen, som sendte meg i ronken :grine2: Så var det på sykehuset og få gjort det da...Men det var heldigvis ikke noe brudd!! Legen sa at benskjør var jeg i allefall IKKE!! Han kunne ikke skjønne at det ikke var brudd...Neivel..? Jeg har vel seige ben da!! Der på sykehuset traff jeg ei som kunne fortelle at hun hadde sett søkerlisten over en stilling jeg har søkt på, men der var ikke navnet mitt Så hun var jo helt vill og sa at jeg måtte sjekke det! Så bar det på arb igjen for å finne ut av saken...Med forbundet tommel og hånda i været.....Var meg som et syn ja...! Viser seg faktisk at søknaden min er borte??!!! Jepp! Hur i h**** skal det gå an egentlig?? Jeg sendte den til og med med internposten!!! Men snille snille personalkonsulenten skulle legge meg inn i systemet! Tror du det gikk?? Nope! Pcn streika.........Da visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte! Det endte med at hun bare måtte sette en post-it lapp på mappa med de andre søknadene, med navnet mitt på så jeg blir tatt med i beregningene Var det noen som sa BLÅMANDAG?? Om kvelden dro jeg på kafè med venninne H og planla mer på blåturen!! Det var kjempemorsomt! Vi lo og lo i over fire timer! Med hånda i været! Når jeg hadde den ned dunket det så fryktelig så... Igår var jeg borte hele dagen! Kjørte utover til mormor på formiddagen! Etter en times tid fant jeg henne endelig da! Ute på kafè hun da! Var på grava til morfar en tur først da...Ble overmannet av en enorm tristhet og savn...Så gråt jeg der i regnet... Koselig å være hos mor! Spiste kanelsnurrer og horn og kake.... Så var vi en tur i kjelleren og da gikk jeg på hobbyrommet til far...Der sto alt han ikke fikk gjort ferdig...Han lagde kniver og kaketiner og slike skrin og greier... Da gråt både jeg og mor...Men det var litt godt også, å få savne han sammen med henne... Så sa hun at han hadde vært så glad i sambo min, og at jeg måtte bare ha det bra og være sammen med han alltid! Etterhvert mimret og lo vi, for far var en skøyer og fant på så mye bestandig! Så det var nå godt da. Er bare så sårt at han ikke får se hvordan det går med oss barnebarna etterhvert som vi blir voksne...Jeg er eldst så... Men,men. Dro innom mamis og papis på tur hjem! Det var koselig! Spiste middag der! Syns litt synd på dem som bare er to nå! Men tror ikke de har noen fare! Pappa reiste til Italia inatt den sniken!! Jeg vil være med!! Da jeg kom hjem dro jeg til tante! Koselig det også! Men hun sliter litt etter bruddet og det gjør meg vondt..Vet ikke hva godt jeg kan gjøre liksom..Ga dem rundstykker,kanelsnurrer og horn som mor sendte med til meg...Jeg har jo boller så jeg trengte de jo ikke! Men vil bare at de skal ha det bra... Så fikk jeg tlf fra venninne L som fortalte at sambo til venninne K hadde falt fra et tak på jobben...Brudd på kraniet,brukket kraveben, brukket ene håndleddet og vridde fingre på den andre hånda....Herregud så redd jeg ble... Ringte venninne K, hun hadde vært på sykehuset hele dagen. Han var våken men ble dopa ned pga smerter...Har ikke fått tak i henne enda idag, regner med hun er på sykehuset...Huff, blir helt lam når slikt skjer så nært innpå.. Får bare håpe at alt går bra og at det ikke blir noe varige mèn.. Idag har jeg bare hatt fri, vært i byen sammen med venninne L og sendt sambo hjem i matpausen med vårt nye modem slik at jeg endelig kom meg hit igjen!! Så koselig at dere har lurt på hvor jeg ble av!! Trodde alt skulle være i orden så jeg kunne surfe på søndag men..den gang ei sa Tordenskjold! Håper det er ok at jeg ikke svarer alle her nå...Skal besøke dere alle som en i deres bøker!! Tiden går så fort her! Nå må jeg lage middag før jeg må hente sambo! Ellers så går det fremover med snekringen og vi skal snart bestille møbler! Samtidig som jeg har havnet nedi ei dump av mye rar usikkerhet og lei tendenser...Så er sambo blidere enn på lenge og syns alt er såå bra! Javel...Er det mulig?! Blir så irritert på meg selv for at jeg ikke kan være like i hundre nå som jeg pleier å være......Det er noe som plager meg men jeg vet ikke helt hva enda... Snakkes senere venner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 5. oktober 2005 #565 Del Skrevet 5. oktober 2005 ... Det skjer jammen mye i livet ditt - og du har et stort følelsesregister! Vil bare gi deg en og si velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 5. oktober 2005 #566 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei, hei Skytte!!! Nå ble jeg lettet!!! Trodde noe hadde skjedd med deg jeg (det har jo også da, men du skjønner sikkert ) Så fin "romantisk" helg det høres ut som om du hadde . Jeg blir i allefall skikkelig irritert dersom jeg skal betale for service og så får man nesten dritt tilbake. Men det er jo litt morro med super stille også da..... Gud som du er i farta da.... Skulle ønske jeg hadde samme energi som det høres ut som om du har... Kan du sende over litt til meg??? Det føles neste som om all min har forsvunnet med graviditeten...... JEG VIL HA ENERGIEN MIN TILBAKE!!!!!! Fint at du er tilbake på nett. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. oktober 2005 #567 Del Skrevet 5. oktober 2005 Godt å se deg her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 5. oktober 2005 #568 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei vennen, godt å ha deg tilbake! Du har det ihvertfall ikke kjedelig om dagen Man kan ikke være på topp hele tiden heller, men det er litt irriterende å ikke vite hva som plager en, har det sånn selv iblandt. Du får nesten ta tiden til hjelp (for det er så gøy) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. oktober 2005 #569 Del Skrevet 5. oktober 2005 DEEEEEEEEEEER var du!!! Velkommen attåt, og takk for full rapport fra de siste dagen... Guri land for noen opplevelser du har hatt! På godt og vondt! Håper det ordner seg med jobb og at hånden din ikke er vond lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. oktober 2005 #570 Del Skrevet 5. oktober 2005 Superstor kosemose Maken til dager du har hatt da. Håper ting roer seg ned litt nå, slik at alt kommer på riktig kjøl igjen. Ha en fin onsdagskveld. Nå skal jeg scrappe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #571 Del Skrevet 5. oktober 2005 Halla beibs!! Peony; Ja..det skjer endel her i huset..og ellers hvor jeg befinner meg... Er vel et følelsesmenneske jeg...Men ikke alltid jeg klarer å si eller gjøre ting jeg gjerne vil..Desverre..Men det er ikke så vanskelig å skrive ting! Derfor jeg vil skrive bok....En gang..... Tulipan; Koselig med besøk!! Sender over energi i bøtter og spann jeg!! LB; Takk skal du ha! Skulle klikke på deg på msn før idag, men ble opptatt her inne..Men har vært i boka di da! Felixa; Heia!! Godt å være tilbake også!! Går det bra i hybeldelen av boka mi?! Godt å vite at det er folk her når jeg plutselig blir så lenge borte Håper du har det bra!! Orkis; Stilig avatar Det ble litt mange opplevelser på kort tid ja...Men sånn er det! Pondusa; Åååå!!! Så koselig da! Ditto!! Hva scrapper du?? Har også lyst til å gjøre det...Men får aldri begynt liksom...Jeg har egentlig ikke tid til å jobbe jeg...Har så altfor mye annet jeg skulle ha gjort Skulle gått an å bare fått masse penger for alt man ikke gjorde Nok en tanke fra mitt drømmeunivers........Som jeg akter å entre ganske strax! Natta alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. oktober 2005 #572 Del Skrevet 5. oktober 2005 Endelig er du tilbake! Ha en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 6. oktober 2005 #573 Del Skrevet 6. oktober 2005 Der var du jo.... Godt å ha deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. oktober 2005 #574 Del Skrevet 6. oktober 2005 Nå var jeg helt klar for å starte en storstilt leteaksjon etter deg, men så var du tilbake. Nå ble Pi@ glad . Dumme meg trodde det hadde skjedd noe fælt og alvorlig. Internett problemer var ikke engang i mine tanker . Trasige dager for deg. Så kjedelig at alt det fine dere hadde planlagt gikk rett til h******. Er det ikke typisk....? Derfor har jeg derverre blitt veldig redd for å glede meg til ting. Og så det med hånda i tillegg . Klarer liksom ikke helt å la være: Hvordan gikk det med ronken når hånda var så vond......???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 6. oktober 2005 #575 Del Skrevet 6. oktober 2005 Og så det med hånda i tillegg . Klarer liksom ikke helt å la være: Hvordan gikk det med ronken når hånda var så vond......???? ← Hysterisk morsomt akkurat det der med ronken altså... :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 6. oktober 2005 #576 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei skytte. Jeg var her! I vår var jeg helt i takt med deg på IKM-lista (samme PP og nesten samme IKM-dato), så var jeg borte en stund, men nå har det klaffa for meg så jeg er tilbake med graviditetsdagbok. Lykke til med prøvinga! M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 6. oktober 2005 #577 Del Skrevet 6. oktober 2005 Tuddelidu! Innom med en gedigen Har du gjort noe spennende i dag? Her er det film, kos og mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 6. oktober 2005 #578 Del Skrevet 6. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter #579 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hello! Takk for masse besøk snuppedupper!! På ronken gikk det( ) som det suste! Dama der klemte hånda mi nedpå, og det gjorde jo bare LITT vondt...Men intet ødelagt! Bare litt herpa og blå! Såret på tommelen ser ikke spes lekkert ut da...Meeen, "det ordnar sej, det gjør det alltid. Det kommar fiksa seg til slut.." *danse* Idag har jeg hatt gå sakte aksjon på jobb...Det bare ble sånn! Var så trøtt og treg at jeg klarte ikke forte meg med noe!! Slitsomt når man har sirup under skoa... Etter jobb dro jeg til onkel og passet hus/hund/barn...... Det er ikke lenge siden dem flytta fra hverandre, og onkel er bare so not huslig........!! Så jeg har lagd middag, tørket støv, støvsugd,vasket to bad, et vaskerom og noen maskiner med klær Samt gjort lekser med minsten og stekt vafler til kvelds! Og vært litt bajas Så kom sambo og spiste kvelds sammen med oss før vi dro hjem! Så jeg er litt sliten nuh ja...Å har spekulert på om det er noe for meg å få barn og så mye jobb Ellers tror jeg det er noe ELsmerter pågang! Glemte å teste imorges....Men nå har jeg lagt frem alt da! Så nå er det bare prøvingen som gjenstår... Er blitt helt rar jeg...Tror panikken eller noe har tatt meg... For av og til, eller ganske ofte de siste dagene, så har jeg bare tenkt at fy f jeg ORKER ikke tanken på sambo en gang.......eller prøving eller noe... Har bare tenkt at jeg kunne tømme byggekontoen og rømme til Bahamas eller noe lignende sted.... Var jo ikke slik det skulle bli......... Vil bare røske av meg hodet, skylle det i klorin og skru det på igjen... Akk og ve my head forstår jeg meg ikke på altså........!!!! Blir ganske helt sikkert splitter pine tullete jeg! Bare vent...Snart blir jeg borte lenge,lenge.....og det pga jeg har fått meg ny TRØYE......... Tenker jeg ikke har mer sprøtt på lager nå! Tror det holder i massevis nå.... Skal legge meg å fundere litt mer over hva det er som skjer med meg...Hvilken panikkfase i livet er dette liksom?? Hvis sambo legger seg så må jeg prøve å se at det er jo han jeg pleier å bli i fyr og flamme for *stapper fingrene i munnen så jeg ikke kan skrive mer tull* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 6. oktober 2005 #580 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det var litt av en begivenhetsrik uke, kanskje ikke den uka som en tenker tilbake på med glede men.... Håper du ikke er av den personen som bare er uheldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå