Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Hei Skytte!

Kommer bare innom dagboka di for å takke for hilsen i dagboka mi!

Takk :klem:

Ser her at mange her sliter, og at det lykkes for en del også. Hadde det bare vært like enkelt for alle...

Ønsker deg lykke til med utredning og prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God kveld Skytte!

Håper alt står bra til med deg!

Tusen takk for du er så flink å besøke dagboken min! ;)

Det er alltid morsomt å komme innom dagboken din, for du har alltid gode kommentarer på lager! :)

Er enig med de andre at det var litt rart at hun veninnen din ikke kommenterte prøvingen deres noe. Det burde være naturlig å kunne vise litt forståelse, selv om hun ble overrasket. Men vi reagerer alle forskjellig..

Vi får satse på at vi får alle en stor nyhet å fortelle til jul. (I allefall oss prøvere ;) ) Det hadde vært noe!!

Begynner også å glede meg til jul. Har allerede begynt å planlagt aktiviteter vi skal gjøre i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Skyttejinta!

Åssen står det til med deg i dag?

Godt å bytte til dagvakt da.

Dagen blir kort når man jobber kvelden.

Men deilig å sove lenge da...

Klokka mi ringte kl 6 i dag og det er for tidlig for meg.

Men kom meg da opp halv 7!

Krysser fingre og tær for at oktober er klaffemnd!

Ha en fin dag!

:klem: fra MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte-vennen!!! :vinke:

Må innom for å si takk for hilsen "hjemme hos meg". :bukke: :bukke:

Så merkelig at hun venninen ikke kommenterte prøvingen deres... :klø: Jeg synes det er så rart med gode venniner som ikke bryr seg. Hadde en god vennine av meg sagt at de har prøvd å få barn i 1år hadde jeg selvsagt sagt noe. Vet ikke helt hva, det kommer helt ann på den aktuelle samtalen. Men meg om den saken.

Nei, nå venter en helt nyyyyydelig omelett på meg. På tide med frokost (eller lunsj heter det kanskje... :sjenert: )

Ha en super duper dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Har du det bra? Sender en :frustrert: til tankeløse venninner.. Har en del slike selv jeg.. Fatter ikke hvordan enkelte kan være så tankeløse.. Regner med at de ikke tenker seg om før de snakker.. Men iallefall,hev deg over slikt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Alltid koselig at du titter innom boken om livet mitt...og jeg MÅ jo bare titte innom deg også!

Gratla med 800 innlegg, og vel så det... :blomst: Det går så det suuuuuser!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Skytten!

Jeg har lest de siste par sidene i dagboka di, håper du har forståelse for at jeg ikke får pløyd meg gjennom hele i dag. Derfor spør jeg heller? Har dere prøvd lenge nå? Har du vært hos lege med problemet i det hele tatt eller er det første utredning du skal på? Uansett ønsker jeg deg lykke til!

Når jeg leser om par som har prøvd og prøvd uten å klaffe, da får jeg litt dårlig samvittighet. To ganger har jeg blitt gravid ved et uhell, men selvsagt valgt å beholde barna. Jeg gruer meg til å fortelle om mitt andre uhell, til en venninne som har prøvd i flere år. Hun blir gravid, men mister like fort. Tiden er i ferd med å renne ut for henne, og jeg er så ulykkelig på hennes vegne.

Nå skal jeg snoke litt videre her, hyggelig at det lå hilsen i dagboka mi og ventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi,oi,oi så masse besøk :hoppe: Nå ble jeg glad her!!

Har trålet dagbøker de siste pår timene nå! Koselig å finne så mange hilsninger i min egen da!

Må bare takke dere så massemasse alle sammen!

Igårkveld da vi var hos svigers "avslørte" jeg prøvingen til stesvigerfar! For vi satt og snakket om omega3 og masse slike naturprodukter. Så hadde svigermor fått så mye greier, deriblant zink. Så sa jeg til sambo at det skulle han ha hatt!

Så sa stasvigers;det hjelper vel på potensen?! Nei, på sædkvaliteten falt det ut av meg da...!!

Svigermor var så opptatt av å snakke høyt og mye til sambo, så jeg tror ikke hun hørte det..Og jeg vet ikke om stesvigerfar skjønte hva jeg mente..Men det gjorde han vel! Men vi sa ikke mer om saken!

Det gjør ikke meg noe egentlig for vi to har et veldig bra forhold! Han er bare såå grei da! Og kan og forstår alt mulig! Så får han bare tenke hva han tenker!

Ellers så har jeg vært på jobb idag og der var det mye babysnakk og spsm om ikke vi hadde barn...Jeg bare fakelo og sa at vi vet ikke hvordan man får det til..Da lo hun dama og sa hun skulle lage oppskrift til meg..! Jo takk...Orket ikke si noe, hun er bare snill og mener det jo bare godt da! Hun vet jo ikke at vi prøver så..

Vi var egentlig en vill gjeng på jobb idag! Morsomt! Og så var det en mann på, og det er jo heller sjelden da! Så han fikk nå gjennomgå litt :)

Jeg pakka inn ei stortruse i internpostkonvolutt som jeg leverte på kontoret og fikk de til å sende den opp til han!! Men så var jeg ferdig på jobb før han åpna den da....Sendte med en lapp hvor jeg skrev;"takk for ei deilig natt, ikke glem meg da..." :ler: Skulle likt å sett fjeset hans!!

Etter jobb dro jeg på trening :klappe: Og der har det visst dukket opp en ny fysioterapeut.... ;) Ikke dumt med litt xtra motivasjon!!

Ble lettvindt pølsesuppe til middag! Så angrep sofaen meg og låste meg fast til putene..............................Kan ikke huske sist jeg sov middag altså! Jeg var helt gåen da jeg våkna...Men det var litt godt også da...

Bortsett fra den hersens halsbrannen :frustrert: Men noe mååå man jo ha å klage for?!

Gikk ut og stabla material, etter ti sekunder høljeregna det noe så j*****

Men vi måtte bare få det inn under tak så...Fikk meg en god varm dusj etterpå da!

Så dro sambo bort for å se fotballkamp! Og det var bare helt greit for jeg blir så irritabel og guffen når jeg har sovet middag...Kjentes ut som jeg bare var drittlei hele han :ler: Stakkars mann!!

Men nå gleder jeg meg bare til han kommer hjem :hjerter_rundt:

Så gleder jeg meg såå til helga!! Håper det blir kos og litt shopping og god mat!

Huldra; Takk for så god klem!Må være den største jeg noen gang har fått!

Magolia; Tusen takk, det er du også...Håper det ordner seg for deg altså..Blir så fortvila jeg når alt må være så vanskelig for deg... :klem:

Mirjam; Bare spør du! Vi er i PP13 nå. Har bare snakket med legen og fått henvisning og time hos gyn nå i november..Så får vi vente spent å se om det skjer noe! Det er slitsomt å være en sliter, men man må jo bare leve vettu!

Må ikke ha dårlig samvittighet du! Men skjønner at du syns det er vanskelig i hen hold til hun venninna di...Men vi er nå bare mennesker alle sammen..Noen blir lett gravide, noen sliter og noen blir det ikke...

Man må bare ta det som det kommer egentlig...

*note to myself: Husk å lese her når ufornuften og det dårlige humøret kommer fykende* :ler:

Orkis; Ja her går det unna!! Syns det er såå koselig å besøke og få besøk!!

LB; Ja man kan ikke bry seg om slike! Sitter å skravler med deg på msn nå :)

Bare så alle vet det så er LB ei kjempesøt og pen jente!!

Sånn...der fikk jeg sladra litt også :)

Tulipan; Heisann! Koselig du stakk innom! Oh gosj..omelett er lenge siden jeg har spist....Fikk bare SÅ lyst på det nå..Halv tolv om natta...Går ikke det...*sikle*

MissS; Lurer på om jeg kan finne boka di etterpå..fant den ikke på runden min isted...

Ja morgener er en dårlig oppfinnelse du! OG oktober skal bli den store blå mnd!!! Sept har jo vært elendig...

Fru Blå; Prøver så godt jeg kan å besøke "mine" folk! Er så mange koselige folk så jeg skulle helst hatt permisjon fra jobben og bare vært her..... :sjenert:

Bra at du liker deg i boken min da! Du er alltid velkommen!

Gleder meg såå til jul!! Hadde vært århundrets jul om vi hadde hatt en strålende nyhet i magen da ja....*håpe* Sikkert koselig i barnehagen med alle de forventningsfulle barna! Og meg....!!

Tass; Takk takk!! Koselig at du kom på besøk!

Men hvem var det før her da...

Var en ny som het

Liv; Takk for hilsen og velkommen i boka mi!

Ser det der du....Hmm...det vil altså si at jeg må til å plages noe forfedelig igjen for å få det fiksa............Er så dårlig på sånt...Så måtte det jo skje med min link!!

Ah, gi meg litt pciq noen......!!

Nå må jeg sikkert poste og stikke å se hvem andre som var på forrige side...Var det Mrs P tro....?? Akk den alzheimersen min.............

Det var Mrs P!! Hurra! Takk for hilsen du!

Og takk for at jeg har litt minne fortsatt!!

Nå skal LB kanskje innom her...Bare føler det på meg...Har blitt litt synsk her!

Og DER kom sambo inn døra :sjarmor:

Natta alle supre damer! Drøm søtt!!

Endret av Skytte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...