-TeddyToria- Skrevet 22. september 2005 #481 Del Skrevet 22. september 2005 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 23. september 2005 #482 Del Skrevet 23. september 2005 God morgen Skytte! Speltbrød går for å være det ernæringsmessig mest riktige vi kan spise. Brødet er heller ikke tilsatt sukker eller fett. Speltmelet inneholder viktige vitaminer, mineraler og mye fiber.... mmmmm.... -i tillegg til det er kjempe godt! Høres det ikke fantastisk ut?? Synes speltmel er litt dyrt, så jeg bruker å kjøpe dette brødet. Ønsker deg en fin-fin dag!!! Nå er det snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. september 2005 Forfatter #483 Del Skrevet 23. september 2005 Heisann! LB; Takk! Håper du sov godt! Pi@; Jeg har sovet ganske bra ja! Drømt en del rare ting, husker ikke nå hva det var, bare at det var noe rart! Orkis; Takk! Håper du også sov godt inatt! Magolia; God morgen ja! Det brødet hørtes godt ut ja! Jeg har begynt å bake brød selv*stolt* Ble så lei av å huske på å kjøpe det, så ble de så fort tørre. Men må prøve sånn speltbrød hvis jeg kommer over det! Idag sto jeg ganske tidlig opp og heiv meg rundt her! Så nå har jeg: *vasket badet *tørket støv i resten av kåken *støvsugd *vasket og hengt opp en maskin klær *satt brøddeig som snart er ferdighevet Deilig å ha det unnagjort! Skal på jobb ikveld Har såååå lite lyst til det at fyttikatta....Vil bare være hjemme og få ryddet og gjort masse greier! Kan hende jeg gjør mer før jeg drar da, men tror helst jeg bare skal sitte her og ta det lugnt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 23. september 2005 #484 Del Skrevet 23. september 2005 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 23. september 2005 #485 Del Skrevet 23. september 2005 Hei Skyttevennen! Trygdekontoret og andre offentlige etater De er håpløse! Den idiotiske tanta som kom denne mnd også og ikke lar deg være i fred, skamme seg skulle hun! :icon_mad: Jeg hadde planlagt å ta denne mnd for deg, for min kommer aldri og jeg trenger henne nå! Jeg skulle ha vasket og ryddet litt jeg også, er ikke så glade i det men det må jo gjøres. Får håpe jobbingen i dag går greit da og at de er litt snille med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 23. september 2005 #486 Del Skrevet 23. september 2005 Takk det samme Skytte!!! GOD HELG!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. september 2005 #487 Del Skrevet 23. september 2005 Tjihi.... Skal snike etter deg i byen i morgen da.... Natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. september 2005 Forfatter #488 Del Skrevet 23. september 2005 Znoooork!!! Sambo snorker så jeg tror jeg blir gal!! Så er han en sånn type som IKKE skal gå å legge seg Men ligge i stolen å bråke, DET gjør han lett! Mannfolk... Hehe! Skjønner liksom ikke pointet med å være oppe når han sover læll! Skal snart sove jeg også. Gikk veldig greit på arbeid. Stille og rolig egentlig...Merkelig hvor fort det skifter mellom himmel og helvete der altså! Etter jobb dro vi å kjøpte oss kinamat *sikle* Og nå er vi helt ødelagte så mett ble vi Fryktelig bra tid å spise seg sønder og sammen på... Imorgen må jeg tidlig opp. Skal ordne meg og kjøre til venninne N, så skal vi på shopping i nabobyen! Så får vi håpe det blir noe på meg Av klær eller ting og tang altså!! Har så lyst på så mye til meg selv og aller mest til huset, men det er jo bare sodoma og gomorra her enda......Men man kan ha ting på lur Og kanskje jeg finner noen julegaver....Glemmer sikkert det jeg! Nå er det bare sååå natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. september 2005 Forfatter #489 Del Skrevet 23. september 2005 I alle fall snart.... Glemte jo å takke for besøk! Og når jeg gikk ut så jeg at pondusa også har vært her!! Så koselig! Kanskje vi sees imorgen ja...?! Felixa; Må bare svare deg her når ikke du har bok! Men du, du kan jo være leieboeren min??? Bo på hybel i boka mi?! Det hadde vært koselig ja! Det offentlige er noe skikkelig pes ja Det er tanta også....Har sikkert bare 1liter blod igjen i kroppen når jeg er ferdig...Blæh! Så snill du er som ville ta den for meg Skulle gjerne gitt den til deg hvis det gikk an... Vasking og rydding går som en lek bare hvis man er innstillt på det og spiller kanonhøy musikk samtidig! Ellers kan det ta sin tid...Hvis man ikke blir sånn som meg som gjør alt i 400 for å få mest mulig avslappingstid etterpå..... Heldigvis ingen som dør av litt rot og støv! Skal besøke mormor også imorgen tenkte jeg! På tur hjem! Har ikke sett henne på altfor lenge...*skammer meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. september 2005 #490 Del Skrevet 23. september 2005 Nå skal jeg karre meg i seng..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. september 2005 #491 Del Skrevet 23. september 2005 Så utrolig kjedelig at mensen kom da! Går bare å venter på at jeg skal få den også.... Da blir det vel pp 8(eller 9,husker ikke helt) Du har strevd lenger enn meg,men jeg holder på å bli gal allerede. Kan bare tenke meg hvordan du har det. Snart må det bli vår tur,Skytte! Det bare må! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 24. september 2005 #492 Del Skrevet 24. september 2005 Heia Skytte Har du shoppet noe i dag? ...og fått besøkt mormor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. september 2005 #493 Del Skrevet 25. september 2005 Heia nattrangler-vennen min! :-D Ble så glad når du hadde vært innom hos meg! Hadde aldri trodd at noen andre var våken nå. Men det var du vettu! Fikk du forført samboeren eller? Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 25. september 2005 #494 Del Skrevet 25. september 2005 Jaaa jeg vil være leieboeren din! Å bo på hybel i boka di er gøy, har jo vært her liten stund nå. Må kanskje betale leie da Enig at det er best å vaske med musikk på full guffe. Det er det å komme igang som jeg har problemer med. Håper du hadde det koselig hos mormoren din, besteforeldre er supre å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 25. september 2005 #495 Del Skrevet 25. september 2005 Kjipe Tantre Rød, Skytte! Sender anti-tante-tanker din vei - i håp om neste pp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. september 2005 Forfatter #496 Del Skrevet 25. september 2005 Heia!! Nå kanskje jeg har litt tid til å skrive! Igår gikk det bare unna noe så gæli Var et forferdelig vær så jeg avlyste shopping i Pondusabyen og mormorbesøk...Regnet og blåste noe så forferdelig så da så jeg litt mørkt på det.. Men, stopp halv åtte! Kl ni hadde jeg trillet ut 60 boller Jepp, lurer også på hvor den energien kom fra! Så kastet jeg meg over et par kommoder vi har, som er fulle av papirer....Det tok noen timer men nå er alt sortert og satt i permer Så skal jeg ordne bankboks til viktige papirer og bilder! Ellers så var jeg en tur i byen sammen med venninne L. Holdt på å klikke for hun ble aldri ferdig.....Jeg var jo midt i ryddeturbohumøret!!! Kom meg hjem og fikk tømt vitrineskapet og vasket det. Pakket ned alle saker på stua omtr! Så var jeg hos tante med noen saker jeg har lånt! Så skulle jeg hjem og lage deilig mat og kose med sambo! Men så ble jeg praiet av venninne S som absolutt skulle ha meg med ut på byen..... Sambo var trett og trengte ikke mat, så jeg skulle bare dra ut...OKI! Ergo kom jeg hjem kl 5 inatt Og ble sittende fremfor pcn, sovna og våkna av en litt brysk sambo som sto opp imorges i 8 tiden............ Da var han ikke spes intr i å bli forført akkurat! Å hjelpe meg idag.........Skulle ikke klart å kommet meg opp i ett tiden...Lure meg inviterte svigers på middag idag! Men det var før jeg visste jeg skulle ut........ Jeg var såååååå dårlig...Lå på gulvet og instuerte sambo....Fytti katta jeg så mørkt på det ja...Så fantes det bare en utvei En time før svigers skulle komme Men det hjalp og jeg fikk kasta meg rundt og fiksa ferdig alt! Så nå har vi spist deilig elggryte og is med varme bjørnebær til dessert! Nå er det godis for alle penga og film! Skal til svigers senere å hente sopp de har plukket til oss! Snille snille dem! Hvis noen blir litt forvirret eller syns vi er myyye sammen med svigers, så er det pga jeg har to sett svigers! Så er ikke de samme jeg snakker om hver gang! Er vel slik i disse tider! Wasabi; Ja tanta er kjip...Men imorgen er hun vel forduftet...Så da er det pån igjen......! Felixa;Gratulerer du har fått deg hybel! Jeg har sånn eksklusivt høsttilbud med gratis leie i ett år for folk som begynner på F Ble desverre ikke så jeg fikk besøkt mor...Men vi snakket på tlf da! Hun er min siste besteforelder... MrsP; Hallais!! Må i boka di å se hva jeg skrev Å sjekke hvordan din form er idag! Magolia; Ble lite av det ja.... Har sjekka brosjyrer med møbler ikveld...og gulv...VANSKELIG!!! Vi skal ha et lite bord for å ha mellom to reclinerstoler, så skal vi ha noe veggseksjonsgreier...Og kanskje spisestuemøbler... Tips mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. september 2005 Forfatter #497 Del Skrevet 25. september 2005 Ble lite filmtitting på meg her Ja,ja...Prioriteringer! Har spist nok potetgull til at jeg kan byttelåne klær med Erna Solberg..... Nesten! Er i så teit humør nå! Vil baaare tøyse og fjotte med alt Ikveld har vi forresten bestilt oss hotell borti Sverige neste helg "Shopping og sjampanje..."!!!! Er fortidlig for El da, men tenker det blir litt Må jo begynne oppvarmingen Håper bare så inderlig at det kan klaffe nå..Har så utrolig lite lyst til å dra på gu og alt det der...Men må man så må man...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 25. september 2005 #498 Del Skrevet 25. september 2005 Guuuuud, hvor får du energien fra??!!!?? Jeg er imponert!! Men jeg har faktisk vært ganske effektiv selv i dag Misunner deg turen til Sverige. Turer til Sverige er noe jeg savner nå etter vi flyttet til Bergen... Håper du har en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. september 2005 #499 Del Skrevet 25. september 2005 Å elggryte hørtes fortreffelig ut. Å sverigetur hørtes nesten enda kjekkere ut. Håper du har en fortsatt fin kveld med godis og at du får ei knakanes god ukæ! Haha, skriver her mens vi skravler på msn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melli Skrevet 25. september 2005 #500 Del Skrevet 25. september 2005 Hei Skyttevennen! Må jo si hei til deg. Jeg har lest litt i dagboken din selvom jeg ikke har svart og jeg må si at du er ei tøff jente! Noe jeg egentlig visste da. Det er utrolig tøft å prøve så lenge som dere har gjort,det er ikke rart humøret ditt går opp og ned. Skjønner veldig godt at du ikke ønsker utredningen velkommen, har du fått time forresten? Krysser alt for at dere skal får det til neste mnd, det fortjener dere virkelig! Ha en kjempefin uke da vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå