Gå til innhold

Eksen hans


Emma89

Anbefalte innlegg

Vi har hatt en runde for ett år siden ang eksen hans som jeg synes tråkker over streken min. Han forstår og skjønner det, men han eier ikke skamvett til å kunne si fra til henne om at nok er nok. Han prøvde sammen med meg å sende en hyggelig beskjed om at slik hun skrev og holdt på ikke var greit. Likevel fortsetter hun å snakke til han innimellom, selv om han slettet henne fra facebook. Er ikke det et hint i seg selv?! 
Hun gjør meg så usikker på meg selv. Jeg føler hun fortsatt vil ha han, eller bare kjenne på det at han fortsatt er der. Hun ble sammen med en kompis av han etter bruddet og da de slo opp fikk hun seg en ny kjæreste som også er litt kompis med han. Det virker som hun angrer litt på bruddet mellom han og henne. At hun holder seg i nærheten. Jeg kjenner jeg koker innvendig. 
Hvordan kan jeg få samboeren til å forstå at NÅ ER DET NOK?! Jeg aner ikke hvordan jeg skal ordlegge meg. Skal jeg bare sende henne en melding selv der jeg spør pent om å bare slutte og snakke til han?  Nei, de er ikke gode venner og de deler ingenting lenger. 7 år siden det ble slutt mellom dem, og jeg føler det må være på tide å slippe taket. Det er alltid HUN som sender melding, og da er det ofte mimring fra da de var sammen. Fader altså. Koker, jeg KOKER innvendig. 

Tips mottes med TAKK! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal DU bli usikker fordi hun kanskje vil ha noe du har? Det er da hun som bør være usikker!

Han kan jo bare blokkere henne, er da ikke noe hokuspokus med det?

Ser du skriver 7 år siden, men hadde jeg gjettet alder, uten den opplysningen, så hadde jeg tippet 17... Dette er forferdelig umodent, på alle nivå!

Han har valgt DEG! Tror du ikke på det, så kommer du neppe til å gjøre det heller.. Da er d nesten bedre å takke for seg!

Anonymkode: 82a68...480

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal DU bli usikker fordi hun kanskje vil ha noe du har? Det er da hun som bør være usikker!

Han kan jo bare blokkere henne, er da ikke noe hokuspokus med det?

Ser du skriver 7 år siden, men hadde jeg gjettet alder, uten den opplysningen, så hadde jeg tippet 17... Dette er forferdelig umodent, på alle nivå!

Han har valgt DEG! Tror du ikke på det, så kommer du neppe til å gjøre det heller.. Da er d nesten bedre å takke for seg!

Anonymkode: 82a68...480

Nei, fortell meg det du? Hvorfor jeg blir usikker på meg selv? Jeg skjønner det ikke selv. Jeg blir liksom litt redd henne fordi hun bare kan ta for seg slik som hun gjør. Hun mangler respekt. 

Jeg vet han er sammen med meg og sier det til meg, men jeg må da få synes det er ubehagelig at hun holder på slik? Det er HAN som kan gjøre noe med det. Ja, eller så må jeg takke for meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er hans kamp å ta. Og han gidder jo ikke, så kanskje du bør spørre hvorfor."

Anonymkode: 994eb...c80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat!!

Hev deg over! Hun er ikke verdt din tid eller energi! 

(Det er jo hun som sliter!)

Og kjæresten din bør ta noen tak! ASAP!

Vet jeg svarte deg krasst! Sorry, men blir så lei av at jenter alltid skal tvile på seg selv, fordi andre ikke kan oppføre seg! 🤬

Dette vil bli helt bra for din del! Til slutt! En mann sa en gang: "enten går d bra, eller så går d over" 😉

Lykke til ❤️

Anonymkode: 82a68...480

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det der er hans kamp å ta. Og han gidder jo ikke, så kanskje du bør spørre hvorfor."

Anonymkode: 994eb...c80

Hvordan skal jeg si det så det går rett inn? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat!!

Hev deg over! Hun er ikke verdt din tid eller energi! 

(Det er jo hun som sliter!)

Og kjæresten din bør ta noen tak! ASAP!

Vet jeg svarte deg krasst! Sorry, men blir så lei av at jenter alltid skal tvile på seg selv, fordi andre ikke kan oppføre seg! 🤬

Dette vil bli helt bra for din del! Til slutt! En mann sa en gang: "enten går d bra, eller så går d over" 😉

Lykke til ❤️

Anonymkode: 82a68...480

Vi har hatt noen greier med at jeg fant en samtalelogg mellom dem som jeg tok bilde av. Jeg spurte om å få se pga at jeg så at hun drev og sendte han snap. Jeg fikk en sånn ubehagelig følelse og snoket (fuck meg.. Jeg vet)! I dette tilfelle var det bra at jeg gjordet det, for da jeg spurte han om å få se meldingene, så hadde han slettet unna det han mente jeg ville reagere på. Samtalen var ikke slik at det var noe seksuelt osv, men du kunne virkelig lese at det lå en del mer bak fra hennes del, og han, han fikk oppmerksomhet og det var jo stas! Masse mimring osv, som hun NÅ igjen har gjort. Derfor jeg blir så usikker og redd. Jeg er livredd for hva hun kan finne på, selv om samboeren min svarer "ok." osv....Ja, jeg vet hun ikke er verdt min tid i det hele tatt, men jeg har henne i strupen!!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Blokker henne eller meg!" 💪🏻

Anonymkode: 82a68...480

Blokkere meg? Fra sosiale medier? 😛 Jeg har ikke facebook osv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er exen som er problemet ditt. Du har et behov for at han er tydelig, og så blir det et stort savn når han ikke er det. Sånn sett er deg jo hans om er problemet.

Jeg vet ikke hvordan få det til å synke inn hos han dessverre. Kanskje han ikke har lyst til å forstå fordi da må han ta ansvar?

 

Anonymkode: 96028...fff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner situasjonen din, det er ikke lett.. Det er alltid den tvilen om han heller vil velge henne hvis hun bare maser nok.. Du må prøve forklare hva dette gjør for deg, og at du heller vil velge å gå enn å leve resten av livet med tvil og dårlig magefølelse. Da er det hans valg. 

Men forresten, svarer han på meldingene fra henne? Det må han jo nesten gjøre siden hun fortsetter..? 

Anonymkode: 4e542...465

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som må jobbe med deg selv her. Hvis du ikke stoler på han så vil dere ikke få det fint sammen. 

Anonymkode: 6e038...627

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner situasjonen din, det er ikke lett.. Det er alltid den tvilen om han heller vil velge henne hvis hun bare maser nok.. Du må prøve forklare hva dette gjør for deg, og at du heller vil velge å gå enn å leve resten av livet med tvil og dårlig magefølelse. Da er det hans valg. 

Men forresten, svarer han på meldingene fra henne? Det må han jo nesten gjøre siden hun fortsetter..? 

Anonymkode: 4e542...465

Ja, jeg kjenner veldig på det der. Jeg blir veldig sliten av å gå rundt og ha det sånn. Jeg er veldig redd for at jeg til slutt får nok fordi han ikke tar meg seriøst når jeg forteller han at hun gjør meg utrygg. Hadde jeg snudd saken, hadde jeg bare slettet og fjernet vedkommende fra mitt liv. 

Han svarer kort på meldingene hennes. "Ja. Ok." osv.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er du som må jobbe med deg selv her. Hvis du ikke stoler på han så vil dere ikke få det fint sammen. 

Anonymkode: 6e038...627

Ja, jeg må nok gjøre det, men han må legge inn en innsats han også når jeg forteller at jeg ikke gidder å ha det sånn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Emma89 skrev:

Hvordan skal jeg si det så det går rett inn? 

"Hvorfor lar du eksen din bare får drive på? Handler det om at du ikke er sikker på meg, har følelser for henne enda eller trenger du bare oppmerksomheten?"

Anonymkode: 994eb...c80

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det er exen som er problemet ditt. Du har et behov for at han er tydelig, og så blir det et stort savn når han ikke er det. Sånn sett er deg jo hans om er problemet.

Jeg vet ikke hvordan få det til å synke inn hos han dessverre. Kanskje han ikke har lyst til å forstå fordi da må han ta ansvar?

 

Anonymkode: 96028...fff

Han har jo skrevet til henne at hun har gått litt langt osv, men hun forsto ikke helt det, kanskje? Siden hun bare fortsetter å skrive til han. 
Jeg har et enormt behov for at han skal være tydelig. Selv om han bare svarer kort og presist, så forstår jeg ikke hvorfor han tar seg tid til å svare henne når han vet at hun har tråkket over mine grenser. Hvorfor kommer han ikke til meg når hun skriver? 

Han vil veldig gjerne bare være venn med alle, og ikke være "slem", på en måte. Jeg forstår det, men han kan være tydelig mot henne uten å være slem mot henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Emma89 skrev:

Blokkere meg? Fra sosiale medier? 😛 Jeg har ikke facebook osv. 

Fra livet! 😬

(Mail, tlf og sos.medier)

Anonymkode: 82a68...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Hvorfor lar du eksen din bare får drive på? Handler det om at du ikke er sikker på meg, har følelser for henne enda eller trenger du bare oppmerksomheten?"

Anonymkode: 994eb...c80

Jeg må få sagt noe om det til han på en måte. Jeg bare aner ikke hvordan jeg skal formulere meg på den måten at nå må han få ut fingeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fra livet! 😬

(Mail, tlf og sos.medier)

Anonymkode: 82a68...480

AH! Nå skjønte jeg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier også til kjæresten min at jeg ikke kan være slem mot folk. At jeg ikke klarer å avvise direkte osv. Jeg får mange flørtende meldinger fra mannfolk og han liker det ikke. Jeg svarer kort tilbake, men jeg svarer. 

Hadde han gitt faen i henne og vært totalt uinteressert så hadde han slettet og blokkert henne for lenge siden. Det må du innse! Han digger oppmerksomheten! 

Anonymkode: d3b29...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...