Gå til innhold

Menn se her!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare for å slenge på... De kvinnene som beskriver seg selv som pene er som oftest helt ordinære (i beste fall) men flinke til å sminke seg. Mennesker med  utståling, glimt i øye,sjarm, substans og en usminket naturlig skjønnhet beskriver aldri seg selv som pene. (Det gjelder menn og kvinner).

Anonymkode: cf7e2...c5c

Det er helt sant det du skriver her!

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva mener du jeg skulle skrevet? *hvis en stygg Jente*, da ville jo alle svart nei uansett!

Jeg har aldri møtt noen som mener jeg ikke er fin og jeg har som regel sjans på de jeg vil ha, bortsett fra han her. åpenbart. Jeg vet dermed at jo, jeg er fin å se på! men det betyr ikke at min egen verdi er helt slik den skal være. fatter du? jeg har en elendig selvfølelse og mye er på grunn av at jeg alltid blir stirret på, det er ubehagelig. 

Anonymkode: 58365...d74

Velkommen i klubben! Du er ikke unik selv om du får høre at du er fin og kan få «hvem du vil» Mange mange kvinner blir stirret på. Slutt å gjøre deg til er offer og lær deg å gi f istedet. Det finnes verre ting her i livet enn å være fin og ha sjangs på menn.

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kvinner er noen dramatiske skapninger jeg ikke liker å forholde meg til.Jeg har familien min og mine venner, ellers unngår jeg hunkjønn selv om jeg er ett selv. Vi er bare ikke på bølgelengde.

Anonymkode: 58365...d74

Du er nå ganske drama selv da. Ser du ikke det? Alle andre kvinner er sånn og sånn, men du er en av de bedre? Det du mener? Menn er bedre? Les og se på nyheter, se verden som den er, les på forskjellige forum så skal du se at menn også kan drama og lage mye faen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kvinner er noen dramatiske skapninger jeg ikke liker å forholde meg til.Jeg har familien min og mine venner, ellers unngår jeg hunkjønn selv om jeg er ett selv. Vi er bare ikke på bølgelengde.

Anonymkode: 58365...d74

Ah...du er en av dem ja.."jenter er bare drama"=hun selv som lager drama.."liker å henge med gutter"=helt til du får konkurranse...

osv osv

Du faller jo for eldgammelt triks da. Er vanlig at pene jenter får høre at de er det ofte og at alle vil ha dem så når EN fyr avviser så blir du vill etter han fordi han blir noe "uoppnåelig".

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer iallefall ikke til å styrke selvfølelsen din av å bli avvist igjen.

Og du sier du har sjans på de du vil ha. Hvorfor er du ikke med en av de da?

Du bør nok gå i deg selv for å styrke din egenverdi, utover utseende. 

For å svare på hva du kunne spørre om, hva med å droppe hele ordet pen. Setningen er komplett uten ordet pen, men du fremstår mindre egosentrisk. 

Over skriver du at du ikke vil ha et forhold med mannen. Hvorfor prøver du deg da igjen? Jeg ønsker virkelig å vite det.

Anonymkode: cf7e2...c5c

Til det første du skrev, det sårer meg ikke. Jeg vil ha han og da er det litt kjipt bli avvist, men jeg vil ikke føle meg dårlig eller få dårligere selvtillit av den grunn 😛 Altså, jeg tror ikke det er noe med MEG som gjør at han avviser og da spiller det ingen rolle bli avvist en gang til.

Anonymkode: 58365...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva mener du jeg skulle skrevet? *hvis en stygg Jente*, da ville jo alle svart nei uansett!

Jeg har aldri møtt noen som mener jeg ikke er fin og jeg har som regel sjans på de jeg vil ha, bortsett fra han her. åpenbart. Jeg vet dermed at jo, jeg er fin å se på! men det betyr ikke at min egen verdi er helt slik den skal være. fatter du? jeg har en elendig selvfølelse og mye er på grunn av at jeg alltid blir stirret på, det er ubehagelig. 

Anonymkode: 58365...d74

Her har du jo svar på problemet ditt selv. Du er så bortskjemt pga utseende ditt at du mener du skal ha det andre har. 

Anonymkode: d88a8...303

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, wintergirl skrev:

Det er helt sant det du skriver her!

Velkommen i klubben! Du er ikke unik selv om du får høre at du er fin og kan få «hvem du vil» Mange mange kvinner blir stirret på. Slutt å gjøre deg til er offer og lær deg å gi f istedet. Det finnes verre ting her i livet enn å være fin og ha sjangs på menn.

Du er nå ganske drama selv da. Ser du ikke det? Alle andre kvinner er sånn og sånn, men du er en av de bedre? Det du mener? Menn er bedre? Les og se på nyheter, se verden som den er, les på forskjellige forum så skal du se at menn også kan drama og lage mye faen. 

Nei, jeg er ikke drama. Den må du lenger ut på landet med 😂 Du trenger ikke skrive mer i tråden for jeg blir ikke å svare deg noe mer. 

Anonymkode: 58365...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her har du jo svar på problemet ditt selv. Du er så bortskjemt pga utseende ditt at du mener du skal ha det andre har. 

Anonymkode: d88a8...303

Det er ikke noe at jeg generelt mener jeg vil ha det andre har. Jeg vil ha han her, som tilfeldigvis er i ett forhold.

Anonymkode: 58365...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er ikke drama. Den må du lenger ut på landet med 😂 Du trenger ikke skrive mer i tråden for jeg blir ikke å svare deg noe mer. 

Anonymkode: 58365...d74

Ha ha ha😂 Du har er behov for å være best du😉 Vel, det er du ikke. Finnes kvinner som er vakre på både innsiden og utsiden og som ikke lager drama av den grunn. 

Og jo, du ER drama!😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, wintergirl skrev:

Ha ha ha😂 Du har er behov for å være best du😉 Vel, det er du ikke. Finnes kvinner som er vakre på både innsiden og utsiden og som ikke lager drama av den grunn. 

Og jo, du ER drama!😉

ok.

Anonymkode: 58365...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe at jeg generelt mener jeg vil ha det andre har. Jeg vil ha han her, som tilfeldigvis er i ett forhold.

Anonymkode: 58365...d74

Buhu

Anonymkode: d88a8...303

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Buhu

Anonymkode: d88a8...303

Du ser, de eneste som gidder være nesevis her inne er, kvinner! Dere beviser jo poenget mitt. 😂 flott

Anonymkode: 58365...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kvinner er noen dramatiske skapninger jeg ikke liker å forholde meg til.Jeg har familien min og mine venner, ellers unngår jeg hunkjønn selv om jeg er ett selv. Vi er bare ikke på bølgelengde.

Anonymkode: 58365...d74

Har du blitt mobbet av kvinner?

Anonymkode: 3bc03...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare en objektiv observasjon. Jeg har jo øyner og klarer se om en ting er fin eller mindre fin og jeg ser meg selv og ser at utseendet mitt er pent. Det må være lov å si det uten å bli halshugget her inne? Jeg kan ikke noe for hvordan jeg ble født eller hvordan genene mine bestemte seg for at ansiktet mitt skulle se ut eller kroppen min for den del. Jeg er født slik. Det er jo på samme måte som om jeg skulle sagt en "slank"jente i og med jeg er slank og ser selv jeg er slank og jeg er slank i forhold til mange andre og har BMI tilsvarende en slank person. Skjønner? Det må da være lov. 

Ja jeg har aldri opplevd å bli avvist før dette. Jeg har aldri noensinne prøvd meg på noen fordi alle prøver seg på meg først og jeg er den som avviser. Jeg vil ha han her og ingen andre. 

Nei jeg vil ikke ha ett forhold. En å bli kjent med, ha det gøy med, krype til sengs med 😅

Anonymkode: 58365...d74

Ok. Du skjønner ikke poenget i det heletatt. Du har hengt seg helt opp i hvordan du ser ut. Og du er langt fra de eneste som drar mannfolk. Det kan jeg si av egen erfaring. Det å legge seg etter en opptatt mann for sengehygge, sier svært mye om deg som person. Du er nok ikke en slik "man tar hjem for å møte mor", for å si det slik. Gi det 10 år, evt et par barn (med et par menn som ikke vil forplikte seg til deg) og gi oss en oppdatering om hvor attraktiv du er. Utseende falmer og det er alltid noen som ser bedre ut enn deg. Få litt emosjonellt kjøtt på beina er mitt råd. Ønsker du ikke noen som er glad i deg som menneske, også når du er gammel og grå?

Anonymkode: cf7e2...c5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Du skjønner ikke poenget i det heletatt. Du har hengt seg helt opp i hvordan du ser ut. Og du er langt fra de eneste som drar mannfolk. Det kan jeg si av egen erfaring. Det å legge seg etter en opptatt mann for sengehygge, sier svært mye om deg som person. Du er nok ikke en slik "man tar hjem for å møte mor", for å si det slik. Gi det 10 år, evt et par barn (med et par menn som ikke vil forplikte seg til deg) og gi oss en oppdatering om hvor attraktiv du er. Utseende falmer og det er alltid noen som ser bedre ut enn deg. Få litt emosjonellt kjøtt på beina er mitt råd. Ønsker du ikke noen som er glad i deg som menneske, også når du er gammel og grå?

Anonymkode: cf7e2...c5c

Jeg har samboer og har ingen planer om å forlate! Og nei, det sier ikke mye om meg som person. Gå en annen plass med dine antakelser. 

10år har tilnærmet nada null å si for mitt utseende. Tror ikke du trenger bekymre deg.

Anonymkode: 58365...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville blitt smigret, første gangen. Dersom du er veldig pen ville jeg hatt problemer med å avvise, men ville gjort det uansett. Hadde du forsøkt deg igjen ville jeg blitt irritert, og glad for at jeg avviste deg første gangen. 
Orker ikke trassige damer som ikke tar et nei for et nei.
 

Anonymkode: cecfe...9ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har samboer og har ingen planer om å forlate! Og nei, det sier ikke mye om meg som person. Gå en annen plass med dine antakelser. 

10år har tilnærmet nada null å si for mitt utseende. Tror ikke du trenger bekymre deg.

Anonymkode: 58365...d74

Så du vil gå etter en opptatt mann, til tross for at du har samboer? Og dette sier ikke noe om deg som person... Hva synes samboer om dette da? Regner med han vet om dette.

Anonymkode: cf7e2...c5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ser, de eneste som gidder være nesevis her inne er, kvinner! Dere beviser jo poenget mitt. 😂 flott

Anonymkode: 58365...d74

Du legger opp til det da. 

Anonymkode: 71838...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du vil gå etter en opptatt mann, til tross for at du har samboer? Og dette sier ikke noe om deg som person... Hva synes samboer om dette da? Regner med han vet om dette.

Anonymkode: cf7e2...c5c

Han synes det er greit. Så nei det sier ikke noe om meg som person. 

Anonymkode: 58365...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du legger opp til det da. 

Anonymkode: 71838...ea4

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg skriver ett innlegg her til menn og kvinner MÅ kommentere noe ufyselig fordi dere er noen ufyselige vesener, noe som jeg påpekte tidligere, dere kunne bare latt være kommentere i tråden min om dere ikke likte den. Dere klarer ikke svare på spørsmålet mitt uansett, for Guess what! Dere er ikke menn!

Anonymkode: 58365...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville blitt smigret, første gangen. Dersom du er veldig pen ville jeg hatt problemer med å avvise, men ville gjort det uansett. Hadde du forsøkt deg igjen ville jeg blitt irritert, og glad for at jeg avviste deg første gangen. 
Orker ikke trassige damer som ikke tar et nei for et nei.
 

Anonymkode: cecfe...9ea

Okel takk :) ! 

Anonymkode: 58365...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg skriver ett innlegg her til menn og kvinner MÅ kommentere noe ufyselig fordi dere er noen ufyselige vesener, noe som jeg påpekte tidligere, dere kunne bare latt være kommentere i tråden min om dere ikke likte den. Dere klarer ikke svare på spørsmålet mitt uansett, for Guess what! Dere er ikke menn!

Anonymkode: 58365...d74

Har du blitt mobbet av kvinner noen gang?

Anonymkode: 3bc03...505

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...