Gå til innhold

Hva sier det deg at en dame på over 40 har hatt 4 sexpartnere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BangersBeans&Mash

Hva det sier meg? At kvinnen har hatt 4 sexpartnere. Sier meg hverken mer eller mindre. Om hvorvidt antall sexpartere er «for mange eller for lite» er vell opp til den enkelte å kjenne på angående seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det få eller mange? 

Anonymkode: 4a002...264

Hva synes du selv?

Anonymkode: 1982b...40f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 40 og hatt bare 2. Skulle ønske det ble med det, men ble dessverre forlatt.

Anonymkode: 3a1b5...7b1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40 og hatt bare 2. Skulle ønske det ble med det, men ble dessverre forlatt.

Anonymkode: 3a1b5...7b1

du tenkte kun å være lojal, og tenkte ikke over at du også ville utforske det seksuelle?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 og har bare vært i 1 forhold som jeg enda er i. Så jeg har bare hatt sex med 1. 

Anonymkode: bd555...d7e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier ingenting. Om noen tror de har et sunt sexliv fordi de har hatt 4 og de som har hatt 40 er løsslupne så ta dere en tur til 1800-tallet. Du vet ingenting om bakgrunnen til er høyt eller lav antall partnere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det få eller mange? 

Anonymkode: 4a002...264

Høres ut som en interessant dame 👍 som trolig har litt samme forhold til sex og hvem man har sex med som jeg selv har. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, bandit skrev:

Det sier ingenting. Om noen tror de har et sunt sexliv fordi de har hatt 4 og de som har hatt 40 er løsslupne så ta dere en tur til 1800-tallet. Du vet ingenting om bakgrunnen til er høyt eller lav antall partnere.

Helt uavhengig av årsak,kjønn og årstall, så er 40 partnere altfor høyt for min del. Jeg har ikke noe behov for å kalle antallet det ene eller andre, men en dame med 40 partnere hadde vært helt uaktuelt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jr.Garcon skrev:

Helt uavhengig av årsak,kjønn og årstall, så er 40 partnere altfor høyt for min del. Jeg har ikke noe behov for å kalle antallet det ene eller andre, men en dame med 40 partnere hadde vært helt uaktuelt. 

Og det er selvsagt helt greit å mene og ha som et «kriterie» for hvem man vil ha som partner. Det verste jeg vet om jeg slutshaming. 40 er ikke så mye. Damen min er i midten av 30 årene og hun har hatt sex med langt flere. Hun vet hva hun vil og elsker sex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan kan jeg vite hvor mange sexpartnere noen andre har hatt? Er det noe man spør om på første date eller? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...