Gå til innhold

Det er ikke ille om kvinner har sex med flere menn.. men


Kallis92

Anbefalte innlegg

Men om menn har sex med prostituerte... så er det en synd fra feminist puritanere?

Er det bare meg... eller ser jeg en dobbelstandard?

Altså om du er en care free dame som liker å pule så er det helt ok. Jeg dømmer ikke. Men føler det er litt... hyklersk at en blir dømt, men den andre er det helt ok : 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekkelt med noen som har mye sex med fremmede uansett 

Anonymkode: eb440...d18

Så med andre ord. Vi kan kalle folk for horer igjen?

Ikke at jeg har gjort det, og ser at det er stigamtisert som skittent ord. Jeg bare finner det noe hyklersk bare :). Det er nesten som en slags selektiv sekulær puritanisme som er veldig harri å tenke på

 

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evelynita

Du sammenligner frivillig sex mellom samtykkende voksne og det å kjøpe sex? Altså, er du mindre begavet og klarer ikke å se forskjellen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kallis92 skrev:

Men om menn har sex med prostituerte... så er det en synd fra feminist puritanere?

Er det bare meg... eller ser jeg en dobbelstandard?

Altså om du er en care free dame som liker å pule så er det helt ok. Jeg dømmer ikke. Men føler det er litt... hyklersk at en blir dømt, men den andre er det helt ok : 3

Øh, det er laaaaaangt mellom prostitusjon og damer som har frivillig (og ubetalt) sex med menn...

Fatter ikke logikken din. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Evelynita skrev:

Du sammenligner frivillig sex mellom samtykkende voksne og det å kjøpe sex? Altså, er du mindre begavet og klarer ikke å se forskjellen? 

Å selge sex? Er de mindre verdt. Hva da :)

 

 

 

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Kallis92 skrev:

Å selge sex? Er de mindre verdt. Hva da :)

Skriv så man skjønner hva du prøver å få fram da..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ille om menn har sex med flere kvinner, akkurat som det ikke er ille at kvinner har sex med flere menn.

Hvorfor drar du inn prostitusjon??? Det er jo en helt dust sammenligning.

Anonymkode: a0ba9...9d2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud TS, kjeder du deg virkelig så mye?

Hva med å «detoxe» fra skjermdopaminet og ta seg en tur i stedet? Eller rydde i skohylla? Kanskje bestemor skulle fått seg er besøk?

Anonymkode: a0ba9...9d2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Heisenberg skrev:

Det satses ikke nok på psykiatrien i dette landet...

Du mener sosial manipulasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Kallis92 skrev:

Men om menn har sex med prostituerte... så er det en synd fra feminist puritanere?

Er det bare meg... eller ser jeg en dobbelstandard?

Altså om du er en care free dame som liker å pule så er det helt ok. Jeg dømmer ikke. Men føler det er litt... hyklersk at en blir dømt, men den andre er det helt ok : 3

Det er ikke ille om kvinner har sex med mange menn, og det er heller ikke ille om menn har sex med mange kvinner.
Å ha sex med prostituerte er noe helt annet, og er like ille uansett om kjøperen er mann eller kvinne.

Det er ikke noe galt i å like å pule, men det er noe meget forstyrrende ved å like å betale i dyre dommer for å ha sex med noen som ikke har lyst på deg og er mest opptatt av å bli ferdig så neste kunde kan slippe til. Det har ingenting med "feminist puritanere" å gjøre, det handler om å ha respekt for både egen og andres kropp og seksualitet.

Anonymkode: 059e6...01c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke ille om kvinner har sex med mange menn, og det er heller ikke ille om menn har sex med mange kvinner.
Å ha sex med prostituerte er noe helt annet, og er like ille uansett om kjøperen er mann eller kvinne.

Det er ikke noe galt i å like å pule, men det er noe meget forstyrrende ved å like å betale i dyre dommer for å ha sex med noen som ikke har lyst på deg og er mest opptatt av å bli ferdig så neste kunde kan slippe til. Det har ingenting med "feminist puritanere" å gjøre, det handler om å ha respekt for både egen og andres kropp og seksualitet.

Anonymkode: 059e6...01c

Ok. Tror jeg ser hva du mener. At det er ikke rett. Men for noen så er det lettere fordi du ikke kan forstå den andre personen som er mer interesert i sosial manipulasjon enn å bare være glad i personen som den er. Så noen synes dette er lettere. Så er nok derfor. Problemet med puritaner mentaliteten er at de ønsker å ødelegge personen innenfra istedet for å være normal bare

Så er lettere på den måten.

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden viser bare menns totale mangel på innsikt og manglende evne til å makte å tenke med det øverste hodet, når frivillig sex sammenlignes med kjøp av sex!

Begynn å selge rumpa di ts, så forstår du kanskje litt mer!

Anonymkode: e6120...754

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kallis92 skrev:

Men om menn har sex med prostituerte... så er det en synd fra feminist puritanere?

Er det bare meg... eller ser jeg en dobbelstandard?

Altså om du er en care free dame som liker å pule så er det helt ok. Jeg dømmer ikke. Men føler det er litt... hyklersk at en blir dømt, men den andre er det helt ok : 3

Du sammenligner to forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er OK om en mann har sex med flere. Det er OK om en kvinne har sex med flere.

Det er ulovlig med prostitusjon. Uansett om det er en mann eller kvinne som gjør det.

Det er forskjell på å ligge med noen der de to partene bare vil ha sex for sexens skyld, og å betale for å gjøre det. Du kan ikke sammenligne de to.

Anonymkode: 305d3...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Kallis92 said:

Ok. Tror jeg ser hva du mener. At det er ikke rett. Men for noen så er det lettere fordi du ikke kan forstå den andre personen som er mer interesert i sosial manipulasjon enn å bare være glad i personen som den er. Så noen synes dette er lettere. Så er nok derfor. Problemet med puritaner mentaliteten er at de ønsker å ødelegge personen innenfra istedet for å være normal bare

Så er lettere på den måten.

Du må finne en som er glad i deg som du er. Studer noe, dra på reise, meld deg på kurs e.l... kom deg litt ut.

Anonymkode: 305d3...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Kallis92 skrev:

Så med andre ord. Vi kan kalle folk for horer igjen?

Ikke at jeg har gjort det, og ser at det er stigamtisert som skittent ord. Jeg bare finner det noe hyklersk bare :). Det er nesten som en slags selektiv sekulær puritanisme som er veldig harri å tenke på

 

Horer er ikke nødvendigvis prostituerte om det er det du tenker på, hore er et nedsettende ord om en kvinne som er utro etter at hun er gift, det blir ofte brukt om prostituerte men det er faktisk feil ord å bruke i den sammenhengen du beskriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...