Gå til innhold

Gift mann mottar sexmeldinger fra en annen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du som gift mann (gift 29 år og ingen ungfole lenger) ble forelsket i en annen kvinne... og det er gjensidig og hun etterhvert sender deg meldinger med seksuelt innhold. Du har kanskje bedt litt om det, når sant skal sies. Men er det helt feil?

Som gift mann holder du igjen pga samvittighet og frykten for å bli alene. Du tror ikke på at hun du er forelsket i mener alvor (selv om hun kanskje gjør det) og du har en kone som har sagt at om du noen gang er utro har du aldri noe mer å komme hjem til. 

Du lengter av hele hjertet etter den andre. Full av begjær etter henne. Dere har kjent hverandre i mange år og vet dere er perfekte sammen. 

Hvor mye skulle til for deg, for å vippes av pinnen? Ville du, etter ofte kontakt samt meldinger av seksuell karakter, til slutt gitt etter? Er man på vei mot noe når man ønsker motta slike meldinger, holde kontakt med en annen? Er det et tegn på at man ikke har det bra hjemme? Hva hadde vært avgjørende for deg hvis du i dette tilfellet valgte til slutt å være utro? 

Anonymkode: 7d830...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ha det bra hjemme selv om du blir betatt av en annen. Men da må du ta et valg. Enten gå ut av forholdet med kona først eller bryte kontakten med den du er forelsket i og legge henne vekk fra tankene dine. Begge deler er ikke greit. 

Anonymkode: 608ec...6af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvis du som gift mann (gift 29 år og ingen ungfole lenger) ble forelsket i en annen kvinne... og det er gjensidig og hun etterhvert sender deg meldinger med seksuelt innhold. Du har kanskje bedt litt om det, når sant skal sies. Men er det helt feil?

Som gift mann holder du igjen pga samvittighet og frykten for å bli alene. Du tror ikke på at hun du er forelsket i mener alvor (selv om hun kanskje gjør det) og du har en kone som har sagt at om du noen gang er utro har du aldri noe mer å komme hjem til. 

Du lengter av hele hjertet etter den andre. Full av begjær etter henne. Dere har kjent hverandre i mange år og vet dere er perfekte sammen. 

Hvor mye skulle til for deg, for å vippes av pinnen? Ville du, etter ofte kontakt samt meldinger av seksuell karakter, til slutt gitt etter? Er man på vei mot noe når man ønsker motta slike meldinger, holde kontakt med en annen? Er det et tegn på at man ikke har det bra hjemme? Hva hadde vært avgjørende for deg hvis du i dette tilfellet valgte til slutt å være utro? 

Anonymkode: 7d830...bd6

Så du vil ødelegge noen med og være utro? 

Tenk deg jævla godt etter:

er man utro mot noen, så ødelegger du den personen for livet, fordi den personen vil ALDRI klare og stole på noen igjen.

 

Anonymkode: 88c1d...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite sidesprang er absolutt lov.....så lenge din bedre halvdel ikke finner ut noe,så ser jeg ikke helt hva det gjør. Det folk ikke vet,har de ikke vondt av.

Anonymkode: cf177...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så du vil ødelegge noen med og være utro? 

Tenk deg jævla godt etter:

er man utro mot noen, så ødelegger du den personen for livet, fordi den personen vil ALDRI klare og stole på noen igjen.

 

Anonymkode: 88c1d...10e

Signerer!! 

Har selv blitt bedratt, og det er så jævla vondt. Det verste, i ettertid, er at jeg mistror min nye samboer, på grunn av hva en x gjorde.. DÉT er urettferdig, det, og jeg vet det.. Men likevel, hvordan kan jeg tro at det aldri kommer til å skje igjen? Brent barn skyr ilden... 

Anonymkode: ffbcd...68b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig...? Ingen klarer å svare på spørsmålet 🙄 jeg spør hva son skulle til for å vippe deg over? 

Jeg sier forøvrig ingenting om at dette handler om meg. Jeg har ikke sagt om jeg er mannen, kvinnen eller en som bare lurer. 

Ts 

Anonymkode: 7d830...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vippet av pinnen.

Ekteskapet havarerte for mange år siden. Men er praktisk og hyggelig og vi er glad i hverandre.

Jeg åpnet opp for andre, og har blitt sjarmert av en mann. Gidder ikke ligge rundt, men ser vel kanskje etter neste partner. Med oss så var kjemien der raskt, så kom begjær og følelser etterhvert. 

 

Anonymkode: 3aafb...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et lite sidesprang er absolutt lov.....så lenge din bedre halvdel ikke finner ut noe,så ser jeg ikke helt hva det gjør. Det folk ikke vet,har de ikke vondt av.

Anonymkode: cf177...0d6

Men hva om den bedradde finner ut av det og du har løyet om din samlivstilværelse til din elskerinne/elsker og han/hun finner ut av det 

Anonymkode: 08921...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, enten bryr han seg ikke eller så får vi vel endelig separere oss da.

Anonymkode: 3aafb...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet er det ingenting som ville vippe meg over, jeg er så imot utroskap at jeg heller hadde gjort det slutt først. Men dersom det skulle være noe som helst ville det i såfall vært at den jeg var i et forhold med behandlet meg veldig stygt. 

Anonymkode: 9dc9e...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er vippet av pinnen.

Ekteskapet havarerte for mange år siden. Men er praktisk og hyggelig og vi er glad i hverandre.

Jeg åpnet opp for andre, og har blitt sjarmert av en mann. Gidder ikke ligge rundt, men ser vel kanskje etter neste partner. Med oss så var kjemien der raskt, så kom begjær og følelser etterhvert. 

 

Anonymkode: 3aafb...ff8

Hva mener du med at det havarerte, når du sier at dere enda holder sammen og er glad i hverandre?

Anonymkode: 7d830...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at det havarerte, når du sier at dere enda holder sammen og er glad i hverandre?

Anonymkode: 7d830...bd6

Ekteskapet ble av ulike årsaker ødelagt, tillitsbrudd og vanskelige ting. Kjærligheten ble ødelagt, og jeg klarer feks. ikke å si; « jeg elsker deg». Vi fungerer greit nok i det daglige. Det er noe annet å være glad i hverandre enn å elske. 

Anonymkode: 3aafb...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Sillyline skrev:

Respekterer ikke folk løftet man gir hverandre ved ekteskap i det hele tatt lenger?

Det er ikke skriftlig, så dermed ikke gyldig i den forstand.😜

Anonymkode: 03a19...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...