Gå til innhold

Mistet sexlyst. Han blir sur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her igjen;

Jeg blir ikke kåt ved berøring heller. Slike ting som normalt ville fått start på meg. Men jeg blir våt, av en eller annen grunn.

Anonymkode: e78ea...ec3

Grunnen er åpenbar.

Elsker du egg? Spis ti egg hver dag og se hvor lenge du elsker egg...

Anonymkode: 3adf8...579

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er den type kjæreste som KUN tenker på seg selv. Bryr seg ikke om at noe er feil, eller at TS kan være syk og kanskje man burde chille litt og ha mindre sex en stund. TS er sammen med en ego fyr uten empati...

Anonymkode: aba9c...a51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Dere som sier han er ego, kun tenker på seg selv, mangler empati. Det er langt ifra sannheten. Han er en helt fantastisk mann. Overhode ikke ego. Han tar godt vare på meg, sørger hele tiden for at jeg har det bra, inkluderer meg i ALT i livet sitt, hjelper til hjemme, jeg kommer før alt. 

Han er bare litt for ivrig når det kommer til sex. Han elsker meg så høyt, og blir fort tent av meg. Vi hadde en prat igår kveld og han viste forståelse. Det er kanskje jeg som ikke har ordlagt meg riktig tidligere. Var ikke meningen dere skulle få et så skjevt syn på han som person. 

Men takk til alle som har svart. Jeg setter pris på det😊

Anonymkode: e78ea...ec3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje litt som han og blir litt sur når vi ikke har hatt sex på 2-3 uker, men når får forklart grunnen slår jeg meg til ro med det. Så mye som 4-6 ganger i uka høres litt i overkant ut. Vær åpen med han om hvorfor du ikke orker så ofte sex så blir dere mer kompatible tror jeg. Høres ut som en fantastisk mann på alle måte bortsett fra sexbehovet så dette burde absolutt være verdt å finne ut av.

Anonymkode: b0a34...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 11.18, AnonymBruker skrev:

Åååå herreguuuuud! Du kødder? 4-6 ganger i UKA? Det er jo sex 1300 ganger i løpet av ett år. Nei, skjønner godt at du har mistet sexlysten. Det er han det er noe galt med. Jeg hadde ikke orket. Det er veldig lite normalt å ha sex så ofte når man er i et forhold vil jeg si. Ikke hørt om at det er normalt. Nå ble jeg skikkelig satt ut. Han får mye mer enn det han burde forvente, herregud. 

Anonymkode: 077f7...908

Haha, kanskje de burde sette aldersgrense her inne på Kvinneguiden, sånn at 9 åringer ikke sitter å svarer på spørsmål.. Haha, her må det ha gått fort i svingene når hun kom fram til 1300.. hahah 

Anonymkode: 0f5d3...8b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 0.00, AnonymBruker skrev:

:laugh:

4-6 ggr i uken er 200-300 ggr per år.

Anonymkode: 3adf8...579

Det var poenget mitt. Om det var 4-6 ganger per DAG, så hadde nok 1300 per år vært mer realistisk ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på de andre som har svart deg. Sex mas er veldig avtennende og det ender med pliktsex, og enda mindre sexlyst.
Så han bruker den gamle regla. Du er så fin at jeg vil ha sex med deg hele tiden.

Det er helt tragisk at du tror det er noe galt med deg, når han går rundt og vil ha sex hele tiden og blir sur hvis du ikke vil

Han får roe seg ned, ellers kommer dere til å slite i forholdet.

Han setter deg først i alt annet, men ikke når det kommer til sex, der valser han på som en bulldoser.

Anonymkode: 6e46f...fad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 11.53, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært ærlig med han. Fortalt han at jeg har bestilt ny legetime for å finne årsaken til problemet til og med, som er en uke til fortalte jeg han igår, da fikk jeg som svar; om en hel uke??

Han tvinger seg ikke på, men han blir grinete når jeg avviser. Noe jeg tildels kan forstå, da han har høy appetitt. Han får boner bare han ser på meg, så kan forstå han blir frustrert. 

Jeg er enig i alt du sier om å ha en liten ‘pause’ slik at man får tid til å savne hverandre i sengen. Men han er nok ikke enig. Jeg tenker med grøss og gru på den dagen vi evt får barn, og jeg ikke kan ha sex på en stund etterpå😔

Anonymkode: e78ea...ec3

La meg gjette, du avviser han ikke for du 'vil ikke ødelegge stemningen'. Hvorfor er egentlig mer greit å ødelegge din egen selvrespekt enn 'stemningen'?
Det er ikke ditt ansvar å tilfredsstille han!

So what? Det er da fullstendig lov å ha forskjellig meninger. Det er den som ikke ønsker som avgjør!

 

For all del, ikke få barn da. Du vet jo tydeligvis allerede nå at det da blir trøbbel. Ser du i det hele tatt hvor feil alt dette er?!?! Du sitter og gruer deg allerede nå, minst 10 mnd før et barn i det hele tatt kommer, for hans reasksjon når du da ikke kan ha sex etter fødsel!

Ser du ikke galskapen i det???

Det forholdet er ikke liv laga!

Anonymkode: 5c493...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 12.16, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Dere som sier han er ego, kun tenker på seg selv, mangler empati. Det er langt ifra sannheten. Han er en helt fantastisk mann. Overhode ikke ego. Han tar godt vare på meg, sørger hele tiden for at jeg har det bra, inkluderer meg i ALT i livet sitt, hjelper til hjemme, jeg kommer før alt. 

Han er bare litt for ivrig når det kommer til sex. Han elsker meg så høyt, og blir fort tent av meg. Vi hadde en prat igår kveld og han viste forståelse. Det er kanskje jeg som ikke har ordlagt meg riktig tidligere. Var ikke meningen dere skulle få et så skjevt syn på han som person. 

Men takk til alle som har svart. Jeg setter pris på det😊

Anonymkode: e78ea...ec3

Unnskyld meg, men det høres ut som du beskytter han. Man hører akkurat det samme fra de damene som opplever vold i nære relasjoner. 'Han er jo sååå fantiskt på alle andre måter, det er  bare denne ene tingen'.

 

Forståelsen varer en dag, max 3, så er det påan igjen.

Anonymkode: 5c493...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...