Gå til innhold

Mistet sexlyst. Han blir sur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i villrede her😔 jeg er 30 år og  sexlysten min har forsvunnet. Jeg blir ikke kåt lengre. Dette til vår begges fortvilelse. Vi har ikke sjeldent sex, synes jeg, sikkert 4-6 ganger i uka hvor enkelte ganger er morgen og kveld. (Dessverre gjør jeg dette for å behage han mesteparten av gangene). Likevel blir han småsur og grinete hvis han begynner å f.eks kose med meg og ta initiativ til sex, og jeg ikke har lyst. Han har veldig høy sexlyst, og føler jeg aldri klarer å mette han når det er sånn😔 

Jeg har legetime snart for å finne ut av problemet. Det må være noe med meg, for jeg elsker denne fyren. Er kjempeforelsket enda, så har ingenting med det å gjøre. Han er vanvittig snill og god ellers, og er en fantastisk fyr på alle måter. Vi har vært sammen ett år.

Jeg bruker ikke p-piller, har ikke gjort på snart 6 år, så dette kan heller ikke være årsaken. Noen i samme båt som meg? Hvilke alternativ/behandlinger tilbys kvinner som sliter med dette? Jeg vil ikke ha det slik😔 jeg ble kåt i starten av forholdet, men i det siste så er det steindødt. Hjelp😔

 

Anonymkode: e78ea...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her igjen;

Jeg blir ikke kåt ved berøring heller. Slike ting som normalt ville fått start på meg. Men jeg blir våt, av en eller annen grunn.

Anonymkode: e78ea...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfa mas og forventninger om sex for ofte fra han vil jeg tro er grunnen da.

Anonymkode: 0cf46...97c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts IGJEN🙈😂

Jeg gir han masse blowjobs innimellom, men det virker ikke å være nok.

Anonymkode: e78ea...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite sex?  Hjelpes dere har mye sex. Ikke rart sexlysta de er borte når han ikke respekterer dine grenser og det faktum at du har lavere sexlyst enn han. Er ikke deg det feiler noe men han. Han burde få seg hjelp og forstå at har du ikke lyst så er det helt greit. 

Anonymkode: 8f761...101

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sex 4-6 ganger i uken uten å ha lyst til det? Jeez. Ikke rart du ikke har lyst lenger... kroppen din må jo være i krampe. 

Anonymkode: 7197e...e4c

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

g, sikkert 4-6 ganger i uka hvor enkelte ganger er morgen og kveld. (Dessverre gjør jeg dette for å behage han mesteparten av gangene)

Det er ofte dere (rettere sagt han) har sex. Men at du har sex kun for hans skyld, vil ofte føre at veien til egen lyst bare blir enda lengre. Det er rett og slett å gjøre vondt verre. Du virker til å gå på akkord mot kroppen din.

Det første du bør gjøre, er i det minste å lytte til kroppen din. Respekter at den ikke ønsker dette.

Anonymkode: 5c493...ecc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå herreguuuuud! Du kødder? 4-6 ganger i UKA? Det er jo sex 1300 ganger i løpet av ett år. Nei, skjønner godt at du har mistet sexlysten. Det er han det er noe galt med. Jeg hadde ikke orket. Det er veldig lite normalt å ha sex så ofte når man er i et forhold vil jeg si. Ikke hørt om at det er normalt. Nå ble jeg skikkelig satt ut. Han får mye mer enn det han burde forvente, herregud. 

Anonymkode: 077f7...908

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter du å please han 4-6 ganger i uka + blowjobs, så kommer du til å få totalt avsmak på alt som har med sex å gjøre til slutt.

Anonymkode: d6e5e...61e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei forresten, det er noe galt med deg også. Du klager din nød her over lite sexlyst, allikevel har du mer sex enn enhver person med normal sexlyst. Gjør noe med stemmeretten din, si ifra at du trenger "space". Man the fuck up. 

Anonymkode: 077f7...908

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær ærlig med partneren din, og snakk om dilemmaet. Du bør ikke ha sex kun for å please han, og han bør ha såpass respekt at han ikke tvinger seg på når du ikke har lyst. Ellers blir problemet bare verre og verre. Deretter foreslår jeg at dere har en pause på minst en uke, slik at du rekker å "savne han". Gjør andre koselige ting sammen, som ikke ender opp i sex. F.eks gå tur sammen og holde hender, middagsdate ute, ligge i armkroken osv

Deretter bør dere legge dere på en frekvens som begge er fornøyd med. 1-2x i uka er vanlig. 

Anonymkode: 7ef28...405

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Vær ærlig med partneren din, og snakk om dilemmaet. Du bør ikke ha sex kun for å please han, og han bør ha såpass respekt at han ikke tvinger seg på når du ikke har lyst. Ellers blir problemet bare verre og verre. Deretter foreslår jeg at dere har en pause på minst en uke, slik at du rekker å "savne han". Gjør andre koselige ting sammen, som ikke ender opp i sex. F.eks gå tur sammen og holde hender, middagsdate ute, ligge i armkroken osv

Deretter bør dere legge dere på en frekvens som begge er fornøyd med. 1-2x i uka er vanlig. 

Anonymkode: 7ef28...405

Jeg har vært ærlig med han. Fortalt han at jeg har bestilt ny legetime for å finne årsaken til problemet til og med, som er en uke til fortalte jeg han igår, da fikk jeg som svar; om en hel uke??

Han tvinger seg ikke på, men han blir grinete når jeg avviser. Noe jeg tildels kan forstå, da han har høy appetitt. Han får boner bare han ser på meg, så kan forstå han blir frustrert. 

Jeg er enig i alt du sier om å ha en liten ‘pause’ slik at man får tid til å savne hverandre i sengen. Men han er nok ikke enig. Jeg tenker med grøss og gru på den dagen vi evt får barn, og jeg ikke kan ha sex på en stund etterpå😔

Anonymkode: e78ea...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vanlig at sexlysten dabber litt av etterhvert som forelskelsesfasen fases ut. Å ha mye sex i starten av et forhold er helt normalt! For man har jo lyst på hverandre hele tida. Det varer dessverre ikke for evig...
Sexlysten din har kanskje dabbet litt av av helt normale årsaker. Men du rekker ikke kjenne på lyst lengre - for du har jo sex med han ganske ofte uansett. T.o.m uten at du har lyst.

Hvis jeg var deg hadde jeg forsøkt å ha sex sjeldnere. Slik at du rekker å kjenne på at du har LYST på det.
Noen ganger kan det hjelpe å ha sex uten at man har så veldig lyst - det vekker lysten. Andre ganger er det drepen for sexlysten.
 

Anonymkode: 42d1d...b36

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du sex 4-6 ganger i uken uten å ha lyst til det? Jeez. Ikke rart du ikke har lyst lenger... kroppen din må jo være i krampe. 

Anonymkode: 7197e...e4c

Og her er selv problemet. Hvorfor gjør du noe du ikke har lyst til? Da kveler du jo resten av lysten din. Slutt med det. Du er vel ikke redd for å si at du ikke har lyst til den mest betrodde kjærlighet i livet, er du? Isåfall er det noe som skurrer i forholdet deres. Og at han skal bli sur, er kanskje fordi han ikke forstår hvorfor, men allikevel burde han kunne ta slikt med fatning og som en mann.

Tror det er mest vanlig å ha sex 4+ ganger i uken i starten av forhold. Etterhvert er nok 2 ganger i uken mer vanlig, og hos noen mindre enn det. 

Anonymkode: 16cfc...bf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble sammen med x, hadde jeg høy sexlyst. Men med surmuling hver gang det ikke var bra nok eller ofte nok, dalte lysten, og jeg lot ofte som jeg hadde lyst. På slutten grudde jeg meg til å ha sex, og lot ofte som jeg sovnet. Etter at det ble slutt, og jeg fant en annen, så har jeg stor glede av sex igjen, og nyter det 😊

Anonymkode: 8e736...c11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åååå herreguuuuud! Du kødder? 4-6 ganger i UKA? Det er jo sex 1300 ganger i løpet av ett år. Nei, skjønner godt at du har mistet sexlysten. Det er han det er noe galt med. Jeg hadde ikke orket. Det er veldig lite normalt å ha sex så ofte når man er i et forhold vil jeg si. Ikke hørt om at det er normalt. Nå ble jeg skikkelig satt ut. Han får mye mer enn det han burde forvente, herregud. 

Anonymkode: 077f7...908

Hvordan i alle dager kom du frem til det tallet? Det er 365 dager i ett år, så umulig å få frem 1300 ut ifra 4-6 ganger i uken. 

Uansett; 4-6 ganr i uken er ikke lite. Kanskje for noen, men det er ikke lite når du gjør det uten å egentlig ha lyst til det. Det er 4-6 ganger for masse. Det er ikke rart at lysten ikke er der når du ikke gir deg selv tid eller mulighet til å få lyst. Pliktsex ødelegger mye av lysten. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her igjen;

Jeg blir ikke kåt ved berøring heller. Slike ting som normalt ville fått start på meg. Men jeg blir våt, av en eller annen grunn.

Anonymkode: e78ea...ec3

vel, innstillingen hans vil ihverfall ikke hjelpe til å få lysten tilbake

Anonymkode: a48e8...b58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg vekk fra dette sexmonsteret. Jeg var gift med en slik mann. Han fant seg ei ny før han gikk fra meg. Slike menn mangler totalt empati for andre og de bryter deg ned. Nå lever jeg alene med barna. Det er mye bedre enn å aldri vite hva som venter når jeg kommer hjem. Jeg pleide å like sex. Men fordi det aldri var vilt nok, ofte nok osv så var han alltid hissig og kranglete. Får se hvor lenge den nye dama holder ut. 

Anonymkode: f5f7c...578

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tinkywinky skrev:

Hvordan i alle dager kom du frem til det tallet? Det er 365 dager i ett år, så umulig å få frem 1300 ut ifra 4-6 ganger i uken. 

:laugh:

4-6 ggr i uken er 200-300 ggr per år.

Anonymkode: 3adf8...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...