Gå til innhold

Hjelp meg å gi robotstøvsugeren min navn


Supertante

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 minutter siden, Moonwalker skrev:

Bertha, Gudrun, Aslaug, Oddrun, Dagrun, Helga, Bjørg, osv. Kjekt å sette navn en forbinder med eldre til slike ting.

Gode forslag 👍😊 må bli noe sånt. Men ingen av de passer heeelt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Supertante skrev:

xiaomi roborock 50s,

ÆSJ, -Ubrukelig navn... -Om du ønsker umiddelbar avlivning vha. overbelastninng, -PM Meg...

:klo: ... Bromle Snusk...

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liss-Mona. En som jobber i barnehagen sønnen min går i heter det - hun er trolig det mest harry mennesket jeg har møtt 😂

Anonymkode: 6f66d...501

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til "Hoover ", "Roomba med Gunn" (forkortet til Gunn),  "Dusty ", "Buster" og en del andre navn.  Det er bare fantasien som setter grenser.

Har du forresten tenkt på at akkurat din støvsuger kan være mannlig med en feminin stemme?  Du bør derfor ikke helt utelukke maskuline navn.

Anonymkode: 1e4ea...e86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reidun som min heter, mistenker jeg etter å ha møtt henne to ganger på trammen, stadig vekk gjemt på de mest obskure plassene samtidig som hun stadig vekk påstår hun er syk, egentlig ikke er så glad i å jobbe. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Apis skrev:

Reidun som min heter, mistenker jeg etter å ha møtt henne to ganger på trammen, stadig vekk gjemt på de mest obskure plassene samtidig som hun stadig vekk påstår hun er syk, egentlig ikke er så glad i å jobbe. 

"Gunn" (min) gjorde det samme, helt til jeg begynte å nekte henne tilgang til enkelte steder før hun var ferdig med jobben sin.

Etter å ha fått forbud mot pause uten direkte tillatelse gjør hun det hun skal på en god måte innen rimelig tid.

Anonymkode: 1e4ea...e86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal være mulig å endre navnet inne i appen. Xiomi-roboten til broren min og samboeren hans (de har samme som oss) fikk guttestemme etter en endring i appen. Vår heter Siv Jensen, hun suger sabla bra. :phaedra:

Anonymkode: 3923d...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Apis skrev:

Reidun som min heter, mistenker jeg etter å ha møtt henne to ganger på trammen, stadig vekk gjemt på de mest obskure plassene samtidig som hun stadig vekk påstår hun er syk, egentlig ikke er så glad i å jobbe. 

Siv Jensen er veldig sta. Hun klarer ikke å kjøre over beina til godstolen, men ikke fader om hun skal gi opp å få det til heller. Andre stolbein og bordbein dulter hun borti og kjører rundt, men beina på godstolen? Nei, de skal vi prøve å kjøre over til vi får error, og det hjelper ikke å bli bært vekk for da kjører vi bare tilbake og prøver igjen. Om og om igjen.

Anonymkode: 3923d...a77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal være mulig å endre navnet inne i appen. Xiomi-roboten til broren min og samboeren hans (de har samme som oss) fikk guttestemme etter en endring i appen. Vår heter Siv Jensen, hun suger sabla bra. :phaedra:

Anonymkode: 3923d...a77

Jeg mente selvfølgelig at det skal være mulig å endre stemmen, hehe

Anonymkode: 3923d...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår heter A mor, fordi det er a mor som alltid holder orden hjemme🤣

Anonymkode: d65b4...f99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...