Gå til innhold

Hvor mange ganger bruker du strømpebuksen/stay-ups i snitt før de går rett i søppela?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange ganger bruker du strømpebuksen/stay-ups i gjenomsnitt før de går rett i søppela?

Jeg er bruker en gang også er det nytt me den gang. Jeg er litt redd for at jeg er en av de som har et stort forbruk av av dette klesplagget.

 

Anonymkode: 95eb5...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Jeg vasker de etter bruk og så bruker jeg dem til de blir ødelagt. Pleier å kjøpe god kvalitet, så de holder ganske lenge. Det er da helt vanlig???

Anonymkode: eee86...941

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Jeg har dyre strømpebukser og strømper fra feks woolford, ikke faen om jeg kaster de. Ikke de fra Pierre Robert heller, jeg har strømper jeg har hatt i flere år, hvorfor kaster dere de?

Anonymkode: 6d808...bdb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hæ? Jeg vasker de etter bruk og så bruker jeg dem til de blir ødelagt. Pleier å kjøpe god kvalitet, så de holder ganske lenge. Det er da helt vanlig???

Anonymkode: eee86...941

Godt noen er enig med meg! Dette synes jeg var sinnsykt unødvendig forbruk. Det er ikke engangsplagg. 

Anonymkode: 6d808...bdb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ? Jeg vasker de etter bruk og så bruker jeg dem til de blir ødelagt. Pleier å kjøpe god kvalitet, så de holder ganske lenge. Det er da helt vanlig???

Anonymkode: eee86...941

 

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Seriøst? Jeg har dyre strømpebukser og strømper fra feks woolford, ikke faen om jeg kaster de. Ikke de fra Pierre Robert heller, jeg har strømper jeg har hatt i flere år, hvorfor kaster dere de?

Anonymkode: 6d808...bdb

De revner stort sett etter 1 dag maks 2 gangers bruk dessverre

Anonymkode: cd15b...d75

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

De revner stort sett etter 1 dag maks 2 gangers bruk dessverre

Anonymkode: cd15b...d75

Hvilken kvalitet kjøper du da? Det har jeg aldri opplevd. 

Anonymkode: eee86...941

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

De revner stort sett etter 1 dag maks 2 gangers bruk dessverre

Anonymkode: cd15b...d75

Det problemet hadde jeg før også, men så begynte jeg å kjøpe riktig størrelse :) Handler på Zizzi nå.

Anonymkode: 44b7f...01d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilken kvalitet kjøper du da? Det har jeg aldri opplevd. 

Anonymkode: eee86...941

 

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Det problemet hadde jeg før også, men så begynte jeg å kjøpe riktig størrelse :) Handler på Zizzi nå.

Anonymkode: 44b7f...01d

Bruker det svært sjeldent, så blir som regel bare fra matbutikken. Mulig det vil lønne seg å kjøpe noen dyrere ja. Hva koster de fra Zizzi?

Anonymkode: cd15b...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Bruker det svært sjeldent, så blir som regel bare fra matbutikken. Mulig det vil lønne seg å kjøpe noen dyrere ja. Hva koster de fra Zizzi?

Anonymkode: cd15b...d75

Det husker jeg ikke, men ikke superdyre. Og så kan de brukes flere ganger!

Anonymkode: 44b7f...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker dem flere ganger, men synes de rakner fort. Har kjøpt både billige å dyre. Er stort sett i "ta på stadiet" at de rakner 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker dem og bruker de flere ganger. Men de tynneste rakner fort, noen ved første gangs bruk og da går de i søpla. Har noen middels tykke fra cubus som virker å ha god kvalitet og koster ikke særlig mye mer enn de i matbutikken.

Anonymkode: 7f0bb...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rakner de så kan man kaste men skikkelig kvalitet kan man vaske mange ganger. Forkastelig å kaste brukbare ting!

Anonymkode: 295aa...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tynneste (20-30 den) bruker jeg bare 2-3 ganger før de rakner, dessverre. Skal ingenting til før de blir ødelagt... Det er det samme med både billige og dyre. 

Tjukkere strømpebukser kan jeg ha i flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakner oftest etter 2 gangers bruk. Er ofte fordi de rakner i tåa. har tånegler som vokser oppover slik at de tærer hull i strømpen. Kjøper noen halvblanke  i 15 den fra Lindex.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere som rakner dem etter 2-3 bruk vurdert å ta dem på litt mer forsiktig? Jeg har 20 den. billigstrømper fra matbutikken som jeg har brukt med jevne mellomrom i flere år..

Anonymkode: 40733...474

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Til de revner eller ikke ser bra ut lengre. Alle jeg har kastet er pga hull, men vet ikke hvor mange ganger den holder. Sjeldent jeg bruker et slikt plagg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har jeg hatt i fem år, andre kastes etter et års tid. Bruker strømpebukser hver dag bortsett fra midt på sommeren, bruker ikke bukser. Synes ikke de aller tynneste er noe pene, så da kjøper jeg heller nettingstrømper til de gangene jeg skal pynte meg skikkelig. De holder også mye lenger

Anonymkode: f62f7...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...