Gå til innhold

Ta av seg alle klærne på do


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette høres jo helt sært ut. Ikke bare det men også tungvindt og meningsløst. Og har dere som gjør det det veldig varmt på badet? Jeg hadde frosset ihjel, har ikke råd til å ha konstant 30 grader på badet.

Anonymkode: 92353...faf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det holder lenge å dra ned buksa og trusa. Ser ikke vitsen med å kle seg helt naken bare for å gå på do, det er like logisk som å beholde noen av klærne på når man skal dusje. :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En x måtte ta av seg for å klare å drite. Uansett om det var hjemme, på jobb eller andre steder. Tok sinnsykt lang tid, og brukte en rull for å tørke seg. Har ikke tatt på hvor mange toaletter han har tettet!.

Anonymkode: ab5b8...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En x måtte ta av seg for å klare å drite. Uansett om det var hjemme, på jobb eller andre steder. Tok sinnsykt lang tid, og brukte en rull for å tørke seg. Har ikke tatt på hvor mange toaletter han har tettet!.

Anonymkode: ab5b8...efc

Altså, måttte ta av seg alt av klær. Sokker og hele sulamitten.

Anonymkode: ab5b8...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri gjort eller hørt om, må nesten være de samme som sitter og tørker seg. 

Anonymkode: 6cf6d...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør ofte det hjemme, siden jeg går i dusjen for å skylle meg etterpå, og da kan jeg like gjerne ta dagens dusj. Jeg mener, hvilken annen del av kroppen ville vi vært fornøyd med å bare dra et tørkepapir over, etter ha smurt avføring der? Ute går det selvsagt ikke, men da sørger jeg for å dusje før jeg hopper til køys med noen.

Anonymkode: 57c36...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg står i dusjen og må virkelig tisse. Så må jeg hoppe utav dusjen. Tørke meg på underkroppen. Ta på meg trusa.. Så dra den ned og sett meg ned på do. Om jeg setter meg ned uten å kjenne trusa ved knærne så føles det bare helt merkelig ut. Så da sitter jeg der da, med ei halvvåt ny truse, med sjampo i håret og tisser. 😂

Anonymkode: 09551...c44

Du kan jo bare tisse i dusjen! Jada, folk kommer til å mene at jeg er kvalm og alt sånt, men altså, når man står innsåpet i dusjen så er det jo like greit å bare gjøre det der og vaske etter seg!

Anonymkode: 92671...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En x måtte ta av seg for å klare å drite. Uansett om det var hjemme, på jobb eller andre steder. Tok sinnsykt lang tid, og brukte en rull for å tørke seg. Har ikke tatt på hvor mange toaletter han har tettet!.

Anonymkode: ab5b8...efc

Rart han ikke dro ned i flere omganger. Under omstendigheter hvor jeg har behov for mye papir pleier jeg å dra ned etter 4-5 tørk før jeg fortsetter. 

Anonymkode: 2855f...c23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det handler om sensorisk inntrykk. Dvs, det kan føles intenst å bæsje iblant, og det kan føles intenst å ha på klær. Så da tar man av seg klærne for at det skal føles mindre intenst.

Har følt på det en gang eller to selv, da i forbindelse med diare, men har ikke endt opp med å kle av meg

44 minutter siden, AnonymBruker said:

En x måtte ta av seg for å klare å drite. Uansett om det var hjemme, på jobb eller andre steder. Tok sinnsykt lang tid, og brukte en rull for å tørke seg. Har ikke tatt på hvor mange toaletter han har tettet!.

Anonymkode: ab5b8...efc

Usj, det blir da gulvbakterier fra sko som har tråkket i gudene vet hva på klærne når man gjør det på offentlig toalett?

Anonymkode: 0d090...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart han ikke dro ned i flere omganger. Under omstendigheter hvor jeg har behov for mye papir pleier jeg å dra ned etter 4-5 tørk før jeg fortsetter. 

Anonymkode: 2855f...c23

Han er ikke så smart....

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usj, det blir da gulvbakterier fra sko som har tråkket i gudene vet hva på klærne når man gjør det på offentlig toalett?

Aner ikke hvor han gjør av klærne på de toalettene. Han er en x, så slipper å forholde meg til det! Heldigvis.

Anonymkode: ab5b8...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør ofte det hjemme, siden jeg går i dusjen for å skylle meg etterpå, og da kan jeg like gjerne ta dagens dusj. Jeg mener, hvilken annen del av kroppen ville vi vært fornøyd med å bare dra et tørkepapir over, etter ha smurt avføring der? Ute går det selvsagt ikke, men da sørger jeg for å dusje før jeg hopper til køys med noen.

Anonymkode: 57c36...485

Men da klær du av deg fordi du skal i dusjen, ikke pga det du skal gjøre på dassen.

Man smører da ikke avføring på seg når man driter. Det er minimal kontakt med hud, og da rundt åpningen som er godt skjult.

Anonymkode: ab5b8...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir steinkåt av og se meg selv naken når jeg kler av meg, så ja 😄

Anonymkode: f990a...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg aldri gjort eller hørt om, må nesten være de samme som sitter og tørker seg. 

Anonymkode: 6cf6d...a96

Er det mest vanlig å stå oppreist og tørke seg mener du??    Det er jo mye lettere å sitte.  Sitter man er jo rumpeballene skilt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...