Gå til innhold

Erfaring med tur med DNT for å få kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Har noen vært på tur med DNT for å se etter kjæreste? Hvordan har det gått og har dere noen erfaringer å dele? :)

Anonymkode: 66607...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... datteren min har en halvbror som ble laget på en sånn tur. Det var ei dame fra oslo som fant samboeren min på fjellet. Hun trodde at hun hadde funnet seg selveste Lars Monsen og at hun nå hadde en kjæreste. Men der tok hun feil, gitt.  

Anonymkode: 0bb87...a10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er DNT?

Anonymkode: c1421...99c

Den norske turistforeningen.

Turklubben.

 

Anonymkode: 01245...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det kommer helt naturlig hvis du går dit med en intensjon om kun å få deg kjæreste. Prøv heller å bli kjent med folk. Du kan ikke tvinge frem en forelskelse, det går aldri bra.

Anonymkode: 79e9b...c97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ærlig talt det der med at DNT og fjellturer er en flott sjekkearena er en KG-myte uten så mye hold i virkeligheten. 

Anonymkode: fa4b2...d56

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja... datteren min har en halvbror som ble laget på en sånn tur. Det var ei dame fra oslo som fant samboeren min på fjellet. Hun trodde at hun hadde funnet seg selveste Lars Monsen og at hun nå hadde en kjæreste. Men der tok hun feil, gitt.  

Anonymkode: 0bb87...a10

Hvis samboeren min gjorde en dame gravid på en fjelltur, så kunne hun fint beholde ham. For jeg ville ikke hatt han mer! 

Anonymkode: f114a...6c2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvis samboeren min gjorde en dame gravid på en fjelltur, så kunne hun fint beholde ham. For jeg ville ikke hatt han mer! 

Anonymkode: f114a...6c2

Hvorfor? Halvbroren kan jo være eldre enn datteren, og denne hendelse inntraff før hun traff nåværende samboer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blir med på singelturene så møter du i alle fall single mennesker som er interessert i friluftsliv som deg, det er jo et godt utgangspunkt. Bare husk at de gjerne kommer fra hele landet (så du bør vurdere om du er flyttbar) og at man generelt skal ha mye flaks for å møte noen man finner tonen med i en sånn gruppe. Jeg ville dratt for fjellturen og opplevelsen, og tatt evt annet som bonus. Men jeg har hørt om folk som har møttes og blitt par på sånne turer, hvor langvarig det har blitt vet jeg dog ikke.

Anonymkode: 96bcd...fe4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis samboeren min gjorde en dame gravid på en fjelltur, så kunne hun fint beholde ham. For jeg ville ikke hatt han mer! 

Anonymkode: f114a...6c2

Jeg beholdt han ikke. Men problemet for henne var at han ikke ville ha henne, uansett hvor mye hun prøvde etterpå.

Anonymkode: 0bb87...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som har trua på turer med DNT. Man må nyte turen og alt annet blir bonus. Men jeg håper at det er en fin arena som kan funke for jeg gidder ikke være på sjekke-appene! La oss slå en slag for singelturene til DNT sånn at det blir mange som drar neste sommer!

Anonymkode: 3171a...3fa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 7.28, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ærlig talt det der med at DNT og fjellturer er en flott sjekkearena er en KG-myte uten så mye hold i virkeligheten. 

Anonymkode: fa4b2...d56

Hva er DNT egentlig? En turgruppe for friluftsinteressert?

Anonymkode: 20a7b...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.9.2019 den 6.18, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det kommer helt naturlig hvis du går dit med en intensjon om kun å få deg kjæreste. Prøv heller å bli kjent med folk. Du kan ikke tvinge frem en forelskelse, det går aldri bra.

Anonymkode: 79e9b...c97

 

På 18.9.2019 den 7.28, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ærlig talt det der med at DNT og fjellturer er en flott sjekkearena er en KG-myte uten så mye hold i virkeligheten. 

Anonymkode: fa4b2...d56

De har egne singelturer for nettopp dette formålet.

Anonymkode: c905d...d56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er DNT egentlig? En turgruppe for friluftsinteressert?

Anonymkode: 20a7b...37c

DNT=Den Norske Turistforening. Umulig å ikke kjenne til hvis man er det minste interessert i friluftsliv i Norge. Det er de som drifter hytter, merker turstier, arrangerer diverse turer og kurs, leier ut turutstyr osv. De arrangerer også egne Singelturer flere steder i Norge.

Anonymkode: 96bcd...fe4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne fant mannen på sånn type tur. Vært sammen i flere år, gift og har barn. Så det kan gå :)

Anonymkode: 95eeb...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...