Gå til innhold

Blir deprimert eller får en dårlig følelse av å bare være på Tinder (er mann)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg får skikkelig dårlig følelse inni meg bare jeg vet jeg er på tinder, dvs. at appen er installert og operativ på mobilen min. Jeg får ikke noe spesielt med matcher og de få matchene jeg får svarer ikke når jeg skriver hei til dem osv.

Er det bare jeg som er veldig sensitiv og kan merke at jeg blir «rejectet» på Tinder? Det føles samtidig skikkelig godt ut å slette kontoen min derifra.

Anonymkode: 0ace3...147

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke Tinder, men om du ikke liker Tinder, burde du finne andre plasser. Eller være mer tålmodig?

Anonymkode: cd252...bb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke Tinder, men om du ikke liker Tinder, burde du finne andre plasser. Eller være mer tålmodig?

Anonymkode: cd252...bb9

Jeg har slettet tinder nå, men hvilke andre plasser er det?

Anonymkode: 0ace3...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du på Tinder om du får dårlig følelse og blir deprimert av det? Det høres litt rart ut.

Selv bruker jeg ikke tinder, og har heller ingen planer om å skaffe meg det heller. Jeg syns det er mye bedre å møte en mann og bli kjent på den «gammeldagse» måten.

Anonymkode: e0573...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er en app for damer og pene menn. Hvis du ikke er i en av de to ovennevnte kategorier foreslår jeg at du finner på noe annet. 

Anonymkode: a157a...14e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utgangspunktet er at menn flest får få matcher. Du er ikke nødvendigvis noe mindre attraktiv. Det er et lite mindretall som stikker av med "alle" damene, men du kan naturligvis sikte deg inn på litt mindre attraktive damer enn til nå.

Istedenfor å reagere negativt på få matcher kan du heller forvente få/ingen matcher og bli positivt overrasket om du matcher med noen. 

Kan uansett gjøre det beste ut av det utseendet du har fått. Hår og klær, ta bra bilder. Og ikke skriv noe toskete. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du på Tinder om du får dårlig følelse og blir deprimert av det? Det høres litt rart ut.

Selv bruker jeg ikke tinder, og har heller ingen planer om å skaffe meg det heller. Jeg syns det er mye bedre å møte en mann og bli kjent på den «gammeldagse» måten.

Anonymkode: e0573...8b0

Jeg har slettet tinder nå, men har primært vært der fordi jeg har hatt inntrykk av at det er plassen å få seg kjæreste nå for tiden. Men skjønner det ikke nødvendigvis stemmer helt :)

Når du sier den «gammeldagse» måten er det typisk via bekjente eller på butikken f.eks, eller fest?

Anonymkode: 0ace3...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er en app for damer og pene menn. Hvis du ikke er i en av de to ovennevnte kategorier foreslår jeg at du finner på noe annet. 

Anonymkode: a157a...14e

Har du forelagt til andre apper eller andre måter? :)

Anonymkode: 0ace3...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange mindre pene på tinder og! Synes det er flott jeg!

 

Anonymkode: 0560c...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har slettet tinder nå, men hvilke andre plasser er det?

Anonymkode: 0ace3...147

match, sukker.no? Jeg lagde profil på sukker, men har ikke vært aktiv.

Ellers kommer andre til å anbefale ting som tur med DNT eller å være frivillig med røde kors for å møte noen potensielle.

 

Anonymkode: cd252...bb9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

match, sukker.no? Jeg lagde profil på sukker, men har ikke vært aktiv.

Ellers kommer andre til å anbefale ting som tur med DNT eller å være frivillig med røde kors for å møte noen potensielle.

 

Anonymkode: cd252...bb9

Hmmmm, det med tur med DNT virker bra👍

Anonymkode: 0ace3...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har slettet tinder nå, men har primært vært der fordi jeg har hatt inntrykk av at det er plassen å få seg kjæreste nå for tiden. Men skjønner det ikke nødvendigvis stemmer helt :)

Når du sier den «gammeldagse» måten er det typisk via bekjente eller på butikken f.eks, eller fest?

Anonymkode: 0ace3...147

Ja, for eksempel. Det skal vel komme singelkurver i noen butikker nå også😊

Ellers igjennom felles bekjente, gjennom hobbyer/fritidsaktiviteter og lignende.

Anonymkode: e0573...8b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for eksempel. Det skal vel komme singelkurver i noen butikker nå også😊

Ellers igjennom felles bekjente, gjennom hobbyer/fritidsaktiviteter og lignende.

Anonymkode: e0573...8b0

Wooooooooooooooooooow 🙂 Singelkurv i matbutikker? Genialt!!! 🙂

Anonymkode: 0ace3...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er en app for damer og pene menn. Hvis du ikke er i en av de to ovennevnte kategorier foreslår jeg at du finner på noe annet. 

Anonymkode: a157a...14e

Rettelse: Tinder er en app for pene folk.

Hilsen stygg dame som ikke blir grovsveipa engang.

Anonymkode: 3268c...f49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for eksempel. Det skal vel komme singelkurver i noen butikker nå også😊

Ellers igjennom felles bekjente, gjennom hobbyer/fritidsaktiviteter og lignende.

Anonymkode: e0573...8b0

Tror jeg ble litt mindre deprimert kun av å lese dette ❤️

Anonymkode: 0ace3...147

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet singelkurver på coop! Men jeg synes det er helt sykt dritkleint, hadde fått helt noia av å traske rundt med den. Folk hadde tenkt "ja selvsagt er du singel, du som ser så jævlig ut." Noen som har prøvd enda?

Anonymkode: 3268c...f49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har kommet singelkurver på coop! Men jeg synes det er helt sykt dritkleint, hadde fått helt noia av å traske rundt med den. Folk hadde tenkt "ja selvsagt er du singel, du som ser så jævlig ut." Noen som har prøvd enda?

Anonymkode: 3268c...f49

Jeg snakker om meg selv, sorry!

Anonymkode: 3268c...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har kommet singelkurver på coop! Men jeg synes det er helt sykt dritkleint, hadde fått helt noia av å traske rundt med den. Folk hadde tenkt "ja selvsagt er du singel, du som ser så jævlig ut." Noen som har prøvd enda?

Anonymkode: 3268c...f49

Venter i spenning på om noen har prøvd 🍿 Jeg skal ihvertfall kikke etter det :)

Anonymkode: 0ace3...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...