Gå til innhold

Hvorfor kommer kjæresten så fort. Det kan være fire jukk også går det for han.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prematur ejakulasjon. 

Prøv start-stopp-teknikken. 

Jeg gikk til slutt fra kjæresten min delvis på grunn av dette. Jeg var bare 16 da vi ble sammen og vi var sammen i 15 år. Jeg fikk aldri utviklet min seksualitet. Han kom ofte før penetrering og et samleie varte aldri mer en maksimalt et minutt, som regel var det bare inn i meg og så kom han. Jeg visste om start-stopp-teknikken, men han nektet å snakke om problemet. For meg holdt det ikke i lengden, til tross for annen stimulering av meg. Han hadde også lav sexlyst og avviste meg ofte. 

Det var andre grunner til at jeg gikk også (han var snill og ordentlig, men vi hadde ingen like interesser og han oppførte seg ofte som om han var faren min). 

 

Anonymkode: 4a9b5...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilken stilling varer du lengst i? Trenger tips, min kjæreste kommer veldig fort, må ta pauser om han ikke skal komme. Og det hindrer jo min orgasme. 

Anonymkode: 7261a...d73

Henne på topp, men sittende tett mot hverandre. Veldig intim stilling som funker bra for meg. Krever god rygg, i hvert fall når man er nederst.

Anonymkode: 3a65b...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Henne på topp, men sittende tett mot hverandre. Veldig intim stilling som funker bra for meg. Krever god rygg, i hvert fall når man er nederst.

Anonymkode: 3a65b...957

Høres litt anstrengende ut. Med mindre mannen sitter inntil en vegg/ i sofaen kanskje. Merker du forskjell på hvor lenge du holder ift hvem du har sex med? Typ ons, ff eller i forhold? 

Anonymkode: 7261a...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres litt anstrengende ut. Med mindre mannen sitter inntil en vegg/ i sofaen kanskje. Merker du forskjell på hvor lenge du holder ift hvem du har sex med? Typ ons, ff eller i forhold? 

Anonymkode: 7261a...d73

Funker helt fint i sofa, ja. Som regel uten ryggstøtte for min del, foretrekker seng.
Har kun sex i forhold, så det vet jeg ikke. Tror nok det funker best uansett, da jevnlig sex hver eller annenhver dag gjør det lettere å holde ut ok lenge. Å skulle ha sex en enkelt gang etter en viss tørkeperiode hadde neppe vært spesielt vellykket, det overlater jeg til de mindre følsomme.

Anonymkode: 3a65b...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2019 den 15.39, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke spesielt trang heller. 

Anonymkode: d8c3d...514

Han er sikkert i dårlig fysisk form

Anonymkode: 94345...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.9.2019 den 15.39, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke spesielt trang heller. 

Anonymkode: d8c3d...514

Fordi dere har sex en gang i skuddåret.

Anonymkode: 823e6...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken stilling varer du lengst i? Trenger tips, min kjæreste kommer veldig fort, må ta pauser om han ikke skal komme. Og det hindrer jo min orgasme. 

Anonymkode: 7261a...d73

Jeg holder lengst i misjonær. Det går raskest for meg i doggy, da det strammer mer rundt penis..

Anonymkode: c688d...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...