Gå til innhold

Hva syns dere om denne brudekjolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm🤔 Jeg vet ikke helt..på den ene siden ser jeg stort potensiale, på den andre siden er jeg litt «hvorfor skal man gå for en kjole med potensiale, når man kan gå all in på en slik dag»...men samtidig, med de rette grepene (hår, sminke, bukett) kan denne kjolen bli smashing, og noe ikke alle andre har

..men den forutsetter tilnærmet perfekt kropp, for den må ligge klistret på kroppen..

Anonymkode: 20a9a...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om hva andre mener om ditt valg. Det er jo deres dag. De som er gjester er heldig utvalgte som får se at 2 mennesker bindes sammen. 

Jeg synes kjolen er fin. Folk sier den er for stor og for kjedelig. Nå har vi ikke sett hvilken kroppstype du har, og folk her er for opphengt i at den er kjedelig siden den er for stor. Kjoler skal alltid tilpasset etter form, og de aller fleste må tilpasse kjolen før bryllup. Tror ikke alle skjønner det. 

Kjolen er også veldig enkel, men det kan jo ha noe med din egen smak å gjøre. Ikke alle liker tunge kjoler, og ikke alle tunge kjoler passer i et enkelt bryllup om det er case. 

Jeg selv hadde en bløtkakekjole. Jeg hadde ei så barnslig venninne at hun ikke kom til kirke eller fest fordi hun ikke støttet kjolevalget mitt.  Om hun ikke aksepterte et så enkelt valg, så er det mye andre valg hun ikke kommer til å like fremover. 

Vær stolt over kjolen din, nyt dagen til det fulle - du får faktisk kun en første bryllupsdag.  Og mannen din kommer til å synes at du er vakker ❤️ 

Anonymkode: ecef2...7e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var veldig fin, og kul! Den ser bare litt stor ut i bryst-området, men tror den blir kjempefin om den blir sydd inn litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her som ikke har prøvd kjoler på salong hvertfall. Da finner man ikke riktig størrelse, det er en demokjole. Man må se litt forbi det. 

Jeg digget utringningen, perfekt når man ikke har store pupper, da hadde det blitt vulgært. Det er en enkel kjole med ekstra både forran og bak. 

Om du liker den ts gå for den kjolen 😊👍🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med riktig tilpasning slik at den har riktig størrelse for deg, synes jeg den ser gøyal og veldig fin ut😊 brudekjoler må ikke være romantisk for å være fin, festlig og "lett" er også bra😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva, det ER faktisk ikke misunnelse hver gang noe ikke liker noe. Her spør TS hva folk syns om kjolen, og får svar, enkelt og greit. Noen liker den, andre ikke. Alle har ikke samme smak, og det har ingenting med verken misunnelse eller å "pisse på" det andre har å gjøre.

Anonymkode: 96e6f...091

Vel, TS sin første feil, er at hun spør fremmede på nettet om noe som er så individuelt som en brudekjole.

Men syns du virkelig at kommentarer som «ikke fin» og «likte den ikke i det hele tatt», er konstruktive tilbakemeldinger, som kan gi TS noe å tenke på? Det er jo bare galle, for galles skyld...

Anonymkode: d58b1...c7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker litt enkle kjoler uten for mye dill... Men denne synes jeg ble litt voldsom likevel? 😊 Men det tenker jeg om mange kjoler. Noen kjoler får folk til å drukne, andre kjoler får folk til å se større ut enn dei er? Jeg tror du kan finne noe som passer kroppen din bedre. Men konseptet med reint stoff og lomme er kult 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den ikke. Den var både for enkel og for voldsom på en gang. Merkelig. Og jeg er ikke misunnelig, den bare passer ikke min smak. 

Anonymkode: 6203e...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest theTitanic

Syntes ikke den var fin. Den ble kjedelig og hvertfall ikke verd særlig mye penger. Men det er min smak, det er du som skal gå i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett bortifra at den ser altfor stor ut syns jeg utringningen er for dyp, detaljene på skuldrene ikke er så pene og at kjolen er for enkel. Rett og slett ikke min stil

Anonymkode: 69975...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.9.2019 den 15.20, AnonymBruker skrev:

Ikke bry deg om hva andre mener om ditt valg. Det er jo deres dag. De som er gjester er heldig utvalgte som får se at 2 mennesker bindes sammen. 

Jeg synes kjolen er fin. Folk sier den er for stor og for kjedelig. Nå har vi ikke sett hvilken kroppstype du har, og folk her er for opphengt i at den er kjedelig siden den er for stor. Kjoler skal alltid tilpasset etter form, og de aller fleste må tilpasse kjolen før bryllup. Tror ikke alle skjønner det. 

Kjolen er også veldig enkel, men det kan jo ha noe med din egen smak å gjøre. Ikke alle liker tunge kjoler, og ikke alle tunge kjoler passer i et enkelt bryllup om det er case. 

Jeg selv hadde en bløtkakekjole. Jeg hadde ei så barnslig venninne at hun ikke kom til kirke eller fest fordi hun ikke støttet kjolevalget mitt.  Om hun ikke aksepterte et så enkelt valg, så er det mye andre valg hun ikke kommer til å like fremover. 

Vær stolt over kjolen din, nyt dagen til det fulle - du får faktisk kun en første bryllupsdag.  Og mannen din kommer til å synes at du er vakker ❤️ 

Anonymkode: ecef2...7e1

Hun skal ikke bry seg om hva vi andre mener om kjolen når det er det hun spør om?

Anonymkode: 50a4b...de7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legge ut den første uten å vise hvordan den er tilpasset er som å komme med viktig info lenge etter hovedinnlegget er skrevet. Du burde åpne med den tilpassede varianten. Den var fin, men veldig vanlig, trenger ikke blonder og tyll for å bli fin. Kjolen er litt kjedelig Ja, og du virker kjedelig som kommer med nedsettende og latterliggjørende hersketeknikker mot de som ikke roser kjolen din opp i lufta. Skjær deg. 

Anonymkode: b299e...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...