Gå til innhold

Skjegg er feminint ikke maskulin


Kallis92

Anbefalte innlegg

Derfor Arnold Schwarzenegger er maskulin. "før han joinet hipster skjegg støgge tingen i sent 2010 tallet.. men kul fyr"

Alt skjegg gjør er unnskyldning fordi menn blir så støgge fordi de blir skallet og ønsker å feste hår til fjeset sitt. Det har ingen praktisk betydning. Eneste jeg har respekt av er Gandalv og Gimli fra ringenes herre fordi det krever dedikasjon for å se så klok ut som de.

Men skjegg er støgt grusom.

Langt hår fører til økt helse, bedre livskvalitet. Og høyere vitalitet.

Hipstere har lav energi og er elendige og dryge. Folk som sa at skjegg var maskuline i midtøsten var uansett misogonister. Men folk sa også at å svelge sperm ifra gamle menn ga dem styrke også. De baserer seg ikke på fakta eller praktikale ting. Det er 2019... for himmel og hav bruke barbermaskin som kom på 1950 tallet før man kunne kutte seg med kniv osv.

 

Uansett eksempel.

Sunt og du lever lenger ved å vokse ut hår på toppen. Tjukt hår. Det er faktisk praktisk og nyttig ting å ha. Ikke utifra en degenerendes ting som feminine skjegg folk har, men faktisk en bra ting. Du lever greit og greit.

Bare spis epler, og jogg eller rør deg og les eller hogg ved eller noe. Problem løst.

 

Ser hvordan det dekker halsen og hodet? Dette er sunt. Skjegg er tegn på at du er usunn.

 

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stakkar greier du ikke å gro skjegg?

Anonymkode: 4fd2e...404

Er norsk så kan lett gjøre det, bare bryr meg ikke. Er bare ekkelt bare for usunne folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kallis92 skrev:

Er norsk så kan lett gjøre det, bare bryr meg ikke. Er bare ekkelt bare for usunne folk.

Du får bruke falsk skjegg, siden du ikke greier å gro skjegg selv.

Anonymkode: 4fd2e...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkar greier du ikke å gro skjegg?

Anonymkode: 4fd2e...404

shutterstock_449990041.jpg

 

Toalett skjegg og undercut hår. Lav energi folk (hipstere generelt). Dette er veldig feminint og generelt et tegn på dårlig helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kallis92 skrev:

shutterstock_449990041.jpg

 

Toalett skjegg og undercut hår. Lav energi folk (hipstere generelt). Dette er veldig feminint og generelt et tegn på dårlig helse.

Som jeg sa, siden du ikke greier å gro skjegg, så kan du bruke falsk skjegg,

Anonymkode: 4fd2e...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiotisk påstand. Skjegg er per definisjon maskulint. 

Anonymkode: 4ce7e...c3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg sa, siden du ikke greier å gro skjegg, så kan du bruke falsk skjegg,

Anonymkode: 4fd2e...404

Skjegg er for 1800 talls eller folk før. Du kan drite i det heller. Bryr meg ikke :) Har ikke noe helse eller praktisk grunn til å eksistere i 2019 annet enn hipstere som er lav energi folk

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kallis92 skrev:

Skjegg er for 1800 talls eller folk før. Du kan drite i det heller. Bryr meg ikke :) Har ikke noe helse eller praktisk grunn til å eksistere i 2019 annet enn hipstere som er lav energi folk

Du får bruke falsk skjegg, siden du ikke greier å gro skjegg selv.

Anonymkode: e086d...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler ikke om kvinne eller mann dette. Hår er naturlig for alle mennesker som har anlegg for.....hårvekst. :nigo: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da regner jeg med at mannen min er i Gandalvs liga, siden han både har langt hår og skjegg, og ikke er en hipster. 🤣

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan få et aller Hæwletes tjukt og tett helskjegg. Men jeg velger å holde det kort om som sommeren og kun litt lenger om vinteren.  Er det innenfor?   :fnise:

Forøvrig syns jeg HI er latterlig...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg du skal bruke litt av "høy-energien" din, som du naturligvis har i motsetning til "lav-enrgi hipstere", til å forbedre språket ditt slik at det blir tilnærmet leselig. Eventuelt kan du gro et skjegg som Gandalf og Gimli, slik at du i hvert fall fremstår som klok, kall det en slags kompensasjon om du vil :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...