Gå til innhold

Mobbet hele livet, tok igjen i vokse alder...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enkelte mennesker fortjener å få seg en ørefik:bond:

Enda bedre at han ikke var forberedt.

Anonymkode: 9f157...cbb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med å synke på deres nivå og vise at du egentlig ikke er så voldsomt bedre menneske. :)

Anonymkode: f1dbf...ddd

Ja for å gi noen EN ørefik er like ille som å gjøre livet jævlig for noen i mange år. Det er fælt å si det men vold løser fakrisk noen problemer. Ts føler seg bedre :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt innafor! Håper de fikk noe å tenke på, og at de gikk hjem å skammet seg over hvordan de herjet med deg i skoletiden. 

Skulle bare mangle. 

Anonymkode: 0f968...347

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde at en som hadde mobbet meg hele barneskolen prøvde å kysse meg på en fest. For det første ble jeg helt forfjamset så vred jeg meg unna og sa «hva faan!!!?» «hva får deg til å tro at jeg vil det???» 

Litt mildere «hevn» enn din, men det gjør litt godt...

Anonymkode: 9562f...3d0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bravo👌 de hadde fortjent så mye mye verre, får håpe det går riktig ille med de i livet. Hater mobbere, for noen jævlige krek! 

Anonymkode: 890ac...c32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff for en feig handling. Du skulle heller konfrontert mannen! 

Å slå til en voksen er da ikke noe hevn som vil prege han videre. Er du sikkert på at di har en fungerende frontallapp?

Anonymkode: 3a659...986

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Åå jeg skulle ønske du gjorde noe annet, at du prata med dem og virkelig stilte de til veggs. Nå virker på en måte du som den primitive.. Men dersom du selv sitter igjen med en god følelse etter dette, så er det jo greit.

Anonymkode: cef98...907

Selv om mobbere blir eldre og forandrer fasade er vold det eneste språket de egentlig forstår.

Anonymkode: 4f4b6...337

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk forandrer seg faktisk. En normal, voksen prat ville muligens gitt deg en unnskyldning? Vold løser ihvertfall ikke noen ting...

Anonymkode: cef6e...ee5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig talt, så irriterer jeg meg over personene som kritiserer trådstarter. Ta igjenn og med all makt du kan. Det er sant at en i utgangspunktet bør vende det andre kinn til, men alle er ikke så sterke. Jeg ville gjort det samme som deg TS.

Endret av Anonym27
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk forandrer seg faktisk. En normal, voksen prat ville muligens gitt deg en unnskyldning? Vold løser ihvertfall ikke noen ting...

Anonymkode: cef6e...ee5

Nei, det er mer sjeldent at moralen til folk forandrer seg. De bare skjuler det mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Troll? "Fordi jeg fuckings kan"???????? "Fordi jeg fuckings kan"???? Akkurat der sank du ned med en gang. Tenåringene sier slik

Anonymkode: 13e75...463

Unødvendig altså!

Anonymkode: 72b2a...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok hevn at du er en vellykka person, mens mobberen er en taper. Det er likevel ikke synd på mobbere som får en ørefik. Tenk på alt det mobbere har gjort mot et mobbeoffer. En ørefik er ingenting i forhold til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym27 skrev:

Helt ærlig talt, så irriterer jeg meg over personene som kritiserer trådstarter. Ta igjenn og med all makt du kan. Det er sant at en i utgangspunktet bør vende det andre kinn til, men alle er ikke så sterke. Jeg ville gjort det samme som deg TS.

I tillegg så håper noen smålige personer her inne på at Ts blir anmeldt. Akkurat som ikke han har fått nok dritt. De som utsatte han for all dritten derimot skal få være helt i fred. Litt dritt må sånne avskum tåle når de plager andre.

23 minutter siden, Anonym27 skrev:

Nei, det er mer sjeldent at moralen til folk forandrer seg. De bare skjuler det mer.

Dette er helt sant!👍🏻

11 minutter siden, Kvelertak skrev:

Det er nok hevn at du er en vellykka person, mens mobberen er en taper. Det er likevel ikke synd på mobbere som får en ørefik. Tenk på alt det mobbere har gjort mot et mobbeoffer. En ørefik er ingenting i forhold til det.

Helt enig!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ørefik er helt perfekt. Det gnir inn poenget, men uten at han mobberen blir stygt skada - som han kanskje ville blitt om du hadde brukt knyttneven. Han mobberen forstår poenget, og tar nok greit i mot en ørefik - han skjønner nok selv at han har fortjent den!

Anonymkode: a442c...37f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjente han deg igjen da? Eller går han nå rundt og lurer på om en av de innlagte på nærmeste galehus har rømt og løper rundt og deler ut ørefiker fordi han fuckens kan? 

Beklager, men jeg tror faktisk ikke den ørefinen svir så lenge. Spesielt ikke hvis han ikke kjente deg igjen engang 😂 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan godt hende jeg sank lavt her. Kan si meg enig i det og jeg ser den... men jeg bryr meg ærlig talt ikke. Eller, vanligvis gjør jeg det, men ikke i denne situasjonen, ikke denne gangen.

Anonymkode: 9c830...76d

Syns det hørtes ut som en deeilig payback TS 🙌

Kommentaren din var jo bra ! Jeg hadde følt meg bra pissa på om jeg sto med en kompis utenfor en butikk,  pang fikk en ørefik 😮  og så bare ble stående 😮 med kompisen mens han karen som ga meg en ørefik sa "fordi jeg kan og snudde på hæla og gikk " :ler: genialt!!  Det var nok vrieeent for de to å være like "kule" som de pleier på vei hjem fra butikken den dagen.

:5: TS!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har deg fortsatt under vingen sin, når du reagerer slik når du ser han. Er han like kjip nå som han var da fryder han seg nok bare over dette, dessverre. 

 

Hilsen et annet mobbeoffer.

Anonymkode: cbb60...da8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...