Gå til innhold

Til kvinner som trener for å bygge muskler...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere kvinner som trener for å bygge muskler...

Trener dere hele kroppen? Hva fokuserer dere mest på? Hvor ofte trener dere i uken?

Jeg trener selv 4 ganger i uken og har hovedfokus på rumpa og mage, men trener også resten av kroppen...

 

Anonymkode: d10a1...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trener stort sett splitt med 2 dager overkropp og 2 dager underkropp :) de ukene jeg ikke rekker 4 ganger, trener jeg minst 2 - 3 dager fullkropp. Trener ikke for å bygge muskler akkurat nå (er på vei ned i vekt), men vedlikeholde forbrenning og det er gøy selvfølgelig :) har jo for øvrig blitt sterkere på kaloriunderskudd 

Anonymkode: 8b8ae...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har push/pull program. Fokuserer på hele kroppen, stor rumpe trenger jeg ikke. 

Anonymkode: 13a6a...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener styrke 4 ganger i uken, og har to dager med cardio. Prøver å dele opp i under og overkropp, men blir nok en liten overvekt av bein, da jeg prøver å få større lår og rumpe.

Anonymkode: 5cac1...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mage og rumpe? Hvilke øvelser har du? 

Anbefaler å ta øvelser der magen er en del av programmet, ikke fokus. Om du har øvelser som markløft, bruker du magen og kan spare tid på øvelser for bare mage.

Anonymkode: e6ea0...0e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener fullkornpasta 2 ganger i uken og har en dag med cardio samt litt lettere vekter. 

Jeg trener baseøvelser som markløft, knebøy, benkpress, utfall samt roing med stang, hip trust, biceps osv. Tøft program og har blitt definert på magen selv om mageøvelser har liten del. Tror det er markløft og knebøy som gjør susen. 

Anonymkode: 22767...4c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trener hele kroppen. 3 ganger i uken. Liker best baseøvelser som markløft,knebøy,benkpress o.l. men tar litt annet også. Øver på hangups,fordi det er gøy! Moro å se fremgang i styrke:)

Anonymkode: 1a0d9...699

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til hvor man kan trene fullkornspasta? Er det en gruppetrening på type Sats?

😂

Anonymkode: d7cae...dfb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener for å bygge opp litt muskler. Fikk satt opp ett program av en PT da jeg meldte meg inn. Trener full kropp; armer, rumpe, lår, legg, rygg, bryst og mage. Trener 3 ganger i uken, med minst en dag hvile mellom hver økt. Trener da alt hver økt. Foreløpig funker det veldig bra, og har allerede hatt god progresjon i styrken. 

Har 10 min oppvarming på ellipse eller sykkel. 

Anonymkode: 1f5eb...51b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Tips til hvor man kan trene fullkornspasta? Er det en gruppetrening på type Sats?

😂

Anonymkode: d7cae...dfb

Jeg tror den tjenesten stort sett tilbyes via kiwi. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg trener for å forebygge vond rygg og stive skuldre. Blir jo automatisk sterkere og smalere, men fokuset er å ha en velfungerende kropp. Trener helkropp 2 ganger i uka og går en times tid hver dag i tillegg. Målet er egentlig 3 økter, men får det ikke til akkurat nå.

Anonymkode: 68431...293

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener fullkropp 3 ganger i uken, samt cardio 5-6 dager. 
 

Kjører hovedsakelig økter med Markløft, hip thrust, utfall, benkpress, knebøy, pullups og militærpress. 
Jeg trener dog ikke for å få markant større muskler, så jeg trener vel litt lettere enn det du hadde ønsket. 

Endret av SpringYard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.9.2019 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Tips til hvor man kan trene fullkornspasta? Er det en gruppetrening på type Sats?

😂

Anonymkode: d7cae...dfb

 

ezgif-5-cba01579d1b8-min.gif

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...