Gå til innhold

plutselig blødning mellom to menstruasjoner


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har alltid vært veldig presis. En dag fra eller til. Jeg slutta på p-pillen for 7 år siden. Vi var i begynnelsen litt forsiktig, men vi ville at det skulle falle seg naturlig. Vi begynte å prøve iherdig for omtrent 30 mnd siden.

I juli ifjor fant jeg ut at jeg var gravid. Endelig... (Vi hadde begynt å tro at noe var galt). I ellevte uke spontanaborterer jeg. Fryktelig trist, men alt har sin årsak...

Vi prøver fortsatt iherdig. Menstruasjonen min de siste seks mnd har vært litt seinere, og nå sist fikk jeg forventet mens 23.april. Den var over 28. april. Etter seks dager begynte jeg på ny å blø under et samleie. Det samme dagen etter. Dagen etter var det ikke tegn til blod, men dagen etter igjen blødde jeg i forbindelse med samleie. (gjør oppmerksom på at det var ikke lite blod...) Jeg blir litt redd, så jeg fikk time hos min fastlege, som foretok en gu med div. prøver. Han sa at alt så normalt ut.

Jeg går rundt og er veldig redd, venter på å få dårlige nyheter mtp prøvesvarene...

Itillegg har jeg så ømme bryster at jeg våkner om natten, jeg klarer såvidt å stryke over dem. Dette minner om da jeg var gravid...

Men jeg mistenker ikke at jeg er gravid nå... Tror vi var for seint ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...