Gå til innhold

Serie på HBO. Meg og sønnen på 21 år. Trenger tips nå🙂


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett game of thrones og vikings, men må ikke være i samme kategori. Tenkte å begynne å se i kveld.

Anonymkode: 59635...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Westworld, taboo og Black sails har jeg sett med min sønn i samme alder. Vi har også sett got og vikings sammen.

Ellers så kunne gjerne the wire eller sopranos vært noe? Litt old school nostalgi for deg, men vel så kult for en 21 åring tror jeg!

 

 

Endret av sirenas
Tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det kleint å se på Vikings og GOT sammen med sin 21 årige sønn? Det er jo masse sex i disse seriene.

Anonymkode: 7e659...450

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ikke det kleint å se på Vikings og GOT sammen med sin 21 årige sønn? Det er jo masse sex i disse seriene.

Anonymkode: 7e659...450

Fantastisk mulighet til å snakke om sex, samtykke, grenser og andre ting som gjerne kan være litt kleint å snakke med sønnen sin om.

Vi begynte å se vikings når han var 13, og jaggu så mange fine samtaler vi har hatt #sexeducation

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloodline. En av de beste seriene jeg noen gang har sett. Deadwood(serien) og The Wire er to andre høydepunkt.

Anonymkode: 419fa...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sirenas skrev:

Fantastisk mulighet til å snakke om sex, samtykke, grenser og andre ting som gjerne kan være litt kleint å snakke med sønnen sin om.

Vi begynte å se vikings når han var 13, og jaggu så mange fine samtaler vi har hatt #sexeducation

Jeg er 27 og hadde virkelig ikke valgt noen av de seriene å se med mine foreldre. I alle fall ikke som 13 åring! Angående ts sitt spørsmål så kommer det vel an på hvilken sjanger dere liker.

Anonymkode: 7e659...450

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, sirenas skrev:

Fantastisk mulighet til å snakke om sex, samtykke, grenser og andre ting som gjerne kan være litt kleint å snakke med sønnen sin om.

Vi begynte å se vikings når han var 13, og jaggu så mange fine samtaler vi har hatt #sexeducation

Forskjell på både unger og foreldre. Og forskjell på hva slags forhold og hvilken relasjon mann har.

For oss har dette vært helt uproblematisk ,sønn har selv sagt i voksen alder, at han er glad for at vi hadde denne arenaen til å prate om disse tingene. Han kunne da spørre om ting han lurte på uten at det var kleint.

 

Endret av sirenas
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, sirenas said:

Fantastisk mulighet til å snakke om sex, samtykke, grenser og andre ting som gjerne kan være litt kleint å snakke med sønnen sin om.

Vi begynte å se vikings når han var 13, og jaggu så mange fine samtaler vi har hatt #sexeducation

En voksen sønn på 21 år? Den samtalen bør man vel ta litt før.

Anonymkode: 419fa...202

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En voksen sønn på 21 år? Den samtalen bør man vel ta litt før.

Anonymkode: 419fa...202

Leste du innlegget? Les engang til å les siste setning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tell me a story!  Spennende, med mange overraskelser underveis! 

Og forresten- har hatt null problem med å se GOT og andre serier med sønnene mine 🤗 de begynte til og med å se serien på nytt for å «vente» til jeg nådde dem igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se på serier med sin 21 år gamle sønn. 

Høres ut som et veldig spesielt forhold.

når sønnen min er 21 år så skal han for faen ikke sitte inne å se på serier med sine foreldre.

Anonymkode: 65eba...4e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se på serier med sin 21 år gamle sønn. 

Høres ut som et veldig spesielt forhold.

når sønnen min er 21 år så skal han for faen ikke sitte inne å se på serier med sine foreldre.

Anonymkode: 65eba...4e2

Mye her som hørtes spesielt ut....

Anonymkode: 85ad1...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se på serier med sin 21 år gamle sønn. 

Høres ut som et veldig spesielt forhold.

når sønnen min er 21 år så skal han for faen ikke sitte inne å se på serier med sine foreldre.

Anonymkode: 65eba...4e2

Så trist. Jeg så filmer og serier med mine foreldre til jeg flyttet ut som 19-åring. Påskekrimen hver påske etter det også, og julefilmer når jeg har vært sammen med dem i jula. 

Nå er jeg 35, gift, har barn og en stor vennekrets, og et fantastisk nært og godt forhold til mamma og pappa. 

Vi er fortsatt sammen så mye som mulig, fordi vi elsker å være sammen. Og jeg er overbevist om at mitt nære forhold til dem har vært med på å gjøre meg til den selvsikre, trygge, sosialt kompetente personen jeg er idag. 

Skjønner ikke hvorfor man får barn når hele målet er å pushe de vekk så fort som mulig..

Til TS, anbefaler virkelig Beforeigners!! 😍 

Anonymkode: 2fd72...1d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Succession!

Knallgod og VELDIG relevant serie - særlig hvis man følger bittelitt med i verden f.eks på de politiske situasjonene i USA og Storbritannia. Gode karakterer, som man for det meste vil slå til midt i trynet, men også blir fascinert av, og fantastiske skuespillere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...