Gå til innhold

Hva slags parfyme liker du best?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg liker godt parfymer, og bruker Calvin Klein og Estee Lauder.

*1.Hvilket merke bruker du/dere?

*2.Hva betalte du,om du husker prisen?

*3.Noen merker du anbefaler til andre? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mange parfymyer jeg liker godt, men favoritten er Hugo Deep Red!

Kjøper de fleste parfymene mine i taxfree med rabatt (venninne som jobber der), men husker ikke hva jeg betalte for akkuratt denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Her går det stort sett i Christian Dior, nå lukter jeg av j'adore :)

2. Husker ikke helt... kjøpte flere body lotion og parfymer, men tror det er 4-500 for selve parfymen.

3. Selvfølgelig anbefaler jeg j'adore! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv bruker jeg ikke sånne populære parfymer.De fleste parfymene mine er kjøpt i nederland og frankrike.Mn de er veldig brae.Så liker jeg hugo deep red tror jg.Dt var en av de hugo boss parfymene i så fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Calvin Klein og Curruti.

2. Har fått dem i gave, vet derfor ikke aksept prisen. Tror det ligger rundt 300- 400 kr.

3. Calvin Klein "Contradiction", Curruti 1881. Lukter himmelsk! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du må bare prøve : HYPOTIC POISON, DOLCE VITA eller SENSATION fra jil sander.

De lukter veldig sensuelt, og sitter meget godt på huden, og prisen på en 50 ml er rundt 300 kroner.

De lukter litt søtt og fruktig og godt på meg i hvertfall...

SAMSARA fra guerlain er også veldig god og har en sexy lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker for tiden "Pleasures" fra Estee Lauder, frisk og god duft. Betalte mellom 400 og 500 kroner for den største flaska.

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre parfymer jeg veksler paa, avhengig av humoeret...

- Clinique Happy

- Jean Paul Femme

- Champs Elysees

maa si jeg liker den siste best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Favoritt-parfymer heter "Realities" fra Liz Claiborne

2.Den koster litt i overkant av 500 nkr i USA

3. Nei, vil ikke anbefale den til noen, den er så spesiell at jeg vil være den eneste som bruker den :hoho:

Problemet er at den ikke er å få tak i i Europa, så jeg må få den sendt fra en grandtante i Statene.. :roll:

Derfor blir det til at jeg sparer litt på den, og bruker Laura Biagottis "Laura" sånn til hverdags.

Frk. Busybody :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ny parfyme i taxfree'n nå for et par uker siden. Aldri luktet/prøvd den før, men falt PLADASK!!! Parfymen fikk bare sitte på huden i ti min før jeg rusha til nærmeste betalingsskranke hehe - men heldigvis, den passer VELDIG godt til meg, fått massevis av komplimenter etter at jeg kom hjem. Vidunderet er 'Mademoiselle' fra Chanel, 'ordentlig' parfyme så den sitter godt og LENGE. jeg kjøpte 100 ml jeg da, men jeg synes det var MYE penger. Betalte 75 euro..... men det var verdt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker egentlig drøssevis av parfymer. Er helt parfyme-gal!...

Elsker

J`adore fra Christian Dior

Women fra Paul Smith

Tempore fra Laura Biagiotti

5 th avenue fra Elizabeth Arden

+ mye annet godt. Liker også mange av Armani-duftene, f.eks Aqua di Gio

De fleste har kostet meg rundt 290 - 400. Stort sett godt over 300-lappen. Det er jo heldigvis tilbud nå og da.... :D

Kan stort sett anbefale alt jeg :) Men de må jo bare prøves ordentlig da alle har forskjellig hud-dufter som da skal samstemme med parfymen. Så det blir veldig individuelt.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad i gode lukter!!

1. Hugo Boss ''Deep red'' & Davidoff ''Cool water'', blir aldri lei de 8)

2. Deep Red kostet mellom 300-400 kr og Cool Water 110 kr (kjøper bare de minste flaskene)

3. Cerruti 1881 er herlig! Årets parfyme fra Escada ''Sexy Grafitti'' er også dritgod :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lukte en gang på en parfyme som jeg syntes lukta veldig gost... men husker så klart ikke hva den heter.. den kommer fra hugo boss og er i en hvit eske etter som jeg husker.. noen som kan hjelpe meg? hva heter den, pris? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var flasken rund og gjennomsiktig og korken grå/rød??! Da er det den vanlige Hugo Boss (woman)! Husker ikke om esken var hvit jeg... Men den lukter deilig ja. Koster ca. 350 kr. tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Det var interessant med alle svarene. Nå går vi rundt og dufter godt!

Jeg har tatt en liten "dæsj"parfyme på meg som heter Eternity fra Calvin Klein! Den liker jeg så godt, og må vel kjøpe en ny flaske neste gang jeg skal ut å reise!! Koster mellom 300-400 kr for ei stor flaske. (Tror jeg.) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har falt pladask for Dolce&Gabannas nye Light Blue. Veldig diskret, men nydelig duft. Husker ikke hva den koster, men sikkert helt sånn vanlig parfymepris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1.premier jour fra Nina Ricci.......

2.polo sport...

mine favoritter... har 6-7 til,men bruker ikke de så ofte.

Aqua Di Gio for darlingen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mest disse parfymene:

-Carolina Herrera: 212

-D&G: Light Blue

-Yves Rocher: Chantate

Ellers har jeg brukt massevis av Cool Water, men dette begynner jeg å bli noe lei nå.

Kjøper forøvrig sjelden eller aldri dyre parfymer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter er:

Lolita Lempicka

Chanel No 19

Kenzo "Flower"

Nå trenger jeg imidlertid en liten flaske Davidoff "Cool Water". Hva er det minste kvantumet (Antall ml.) denne selges i og hva koster den? ("Noen" har denne som favoritt forstår dere... :lol: )

Mvh

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...