lalela Skrevet 15. september 2019 #1 Del Skrevet 15. september 2019 Fant ikke ut hvilken kategori dette passet best i, men hva er deres tanker rundt mummikopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 15. september 2019 #2 Del Skrevet 15. september 2019 Mummikoppene er gode å drikke av 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #3 Del Skrevet 15. september 2019 At de er fine. Vi har kun mummikopper. Har 14 stk. Begynte med at mannen fikk en da han var blodgiver. Alle i familien har sin favoritt. Anonymkode: 0dc70...607 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #4 Del Skrevet 15. september 2019 Jeg liker de, passelig størrelse, fine farger og motiver har ca 7-8 stk Anonymkode: e8a78...756 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #5 Del Skrevet 15. september 2019 Perfekt til frokosten Anonymkode: 9a09d...16d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #6 Del Skrevet 15. september 2019 JA, de er oppskrytt! Anonymkode: ba619...443 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernetåka Skrevet 15. september 2019 #7 Del Skrevet 15. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: JA, de er oppskrytt! Anonymkode: ba619...443 Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #8 Del Skrevet 15. september 2019 Er litt oppskrytt. Altså de kan være fine, god størrelse og alt sånt, men de er jo svindyre som bare det! Man finner sikkert en like god kopp man kanskje kan kjøpe 6 stk av på ikea til samme pris Anonymkode: af3d8...802 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #9 Del Skrevet 15. september 2019 Det er jo en kunstig form for samleobjekter. Produsenten avgjør hvilke som er sjeldne og hvilke som er vanlige. Anonymkode: d9029...030 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #10 Del Skrevet 15. september 2019 Jeg liker ikke fasongen, og kunne ikke tenkt meg å ha mummikopper i skapet. Anonymkode: 0c19b...16d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. september 2019 #11 Del Skrevet 15. september 2019 Gode å drikke av, små nok til kaffe og store nok til te. Liker Tove Janssons univers, og har hatt slike lenge før det ble en hype. Men samlemanien er nok dels produsentskapt, ja. 😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 15. september 2019 #12 Del Skrevet 15. september 2019 De er alt for små. Har en, bruker den til å putte avleggere i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. september 2019 #13 Del Skrevet 15. september 2019 Oppskrytt vet jeg ikke, men de er overpriset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #14 Del Skrevet 15. september 2019 Er ikke så veldig rart at det finnes billigere kopper. Men krusene er ofte på tilbud og synes ikke prisen er spesielt dyr for et krus man synes er pent. Klart de er dyre om man ikke bryr seg om hvordan krusene ser ut. Jeg er ikke en samler og har noen få krus som jeg synes er veldig pene. Blir litt som at jeg har jule og påskeservise. Klart det hadde vært billigere om jeg brukte samme servise hele året. Anonymkode: 9498b...b3b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #15 Del Skrevet 15. september 2019 Meningsløst spør du meg. Anonymkode: 879db...143 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #16 Del Skrevet 15. september 2019 Oppskrytt blir vell feil ord... folk samler jo ikke på dem fordi de er ekstraordinære å drikke av. Det er et samleobjekt som folk synes er fint å se på og synes det er koselig å samle på. Noen samler bare og noen kombinerer å samle og bruke. Det er jo på lik linje som frimerker eller alt annet man kan samle på. Folk samler på alt som kan samles på. Du har folk som samler på lipsyler fra EOS, neglelakk, penner, viskelær, mobil deksel, spinner. Alt kan samles på og alt kan kalles for en samling. Så mummikopper er jo bare en av mye. Om du skal sammenligne i form av hva gir mest mening, så gir jo ingen mening. For ingen trenger 147 kopper eller 678 viskelær, men folk samler for det. Også har du jo de som liker serier, som vil samle på en hel serie, og målet er alltid å ha et fult sett og i mummikopp-verden så er det da motivene de er ute etter og disse limited edition koppene. Når jeg hører at noen samler på mummikopper så tenker jeg automatisk på slike folk. De som samler på ting til det ekstreme. Men vet jo at ikke alle faller inn i den gruppen. Oppskrytt er for meg helt feil ord. Hvorfor folk samler på det de kan samle på, og det er ikke alltid så lett å forstå seg på om man ikke gjør det eksakt samme selv. Som en samler selv (på noe helt annet enn mummikopper) så klarer jeg fortsatt ikke å se poenget, meningen eller sjarmen i mummikopper, og de som samler på disse vil ikke se meningen i mine samlinger. Sånn er det bare. Etter å ha skrevet dette så ble ordet "samle" til et ufattelig rart ord. Anonymkode: ec2a8...ec9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 15. september 2019 #17 Del Skrevet 15. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en kunstig form for samleobjekter. Produsenten avgjør hvilke som er sjeldne og hvilke som er vanlige. Anonymkode: d9029...030 Slik er det vel med de fleste samleobjekter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #18 Del Skrevet 15. september 2019 Jeg har en del kopper, men jeg samler ikke. Bruker de som hverdagskopper og de er perfekt til både kaffe og te. De tåler fint å falle i gulvet og vaskes i oppvaskmaskinen, god kvalitet! Gir de også til barna og vennene når de skal ha noe å drikke siden det er barnemotiv på de. Jeg er veldig glad i mummi og det har mine barn også blitt. For meg er de verdt prisen pg kvalitet og allsidig bruk,samt at jeg synes de er veldig fine. Anonymkode: bf591...f2c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #19 Del Skrevet 15. september 2019 For små for min del, er mer glad i Disney sin størrelse på kopper. Anonymkode: a2142...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #20 Del Skrevet 15. september 2019 Jeg synes de er fine, men vi samler ikke på dem. Mannen min får når han gir blod. Anonymkode: 3498c...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå