Siw1970 Skrevet 5. juli 2020 #361 Del Skrevet 5. juli 2020 Jeg startet denne tråden fordi jeg blir så provosert, irritert hver gang jeg leste bloggen! Ikke si jeg skal slutte å lese bloggen, for det har jeg gjort!! Min klikk får han ikke. Men kjenner jeg blir irritert når jeg ser han ligger stabilt på Nr.1 på blogglisten. Hvorfor kalle seg Kokkejævel når det stort sett blogges om penge mas, syting og klaging. ALLE og ALT som kan brukes som statister eller brukes til å få til en story, blir tynet til det minste. Han tjener på butikken, klikk, bok og sikkert mer....Men lurer også på hvordan han fremstår for nærmiljøet, når han stadig får mat og gaver levert på døren?? Kanskje han bytte navn til Snyltejævel?! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winther Skrevet 5. juli 2020 #362 Del Skrevet 5. juli 2020 3 minutter siden, Siw1970 skrev: Jeg startet denne tråden fordi jeg blir så provosert, irritert hver gang jeg leste bloggen! Ikke si jeg skal slutte å lese bloggen, for det har jeg gjort!! Min klikk får han ikke. Men kjenner jeg blir irritert når jeg ser han ligger stabilt på Nr.1 på blogglisten. Hvorfor kalle seg Kokkejævel når det stort sett blogges om penge mas, syting og klaging. ALLE og ALT som kan brukes som statister eller brukes til å få til en story, blir tynet til det minste. Han tjener på butikken, klikk, bok og sikkert mer....Men lurer også på hvordan han fremstår for nærmiljøet, når han stadig får mat og gaver levert på døren?? Kanskje han bytte navn til Snyltejævel?! Det er vel en grunn til at det er svært få ganger at noen på hans hjemplass kommenterer. Det er noen få som gir han et ❤, man kan telle dem på en hand. Ikke mye populær. Det er bare gamle kjærringer fra sør som ikke kjenner han som gir han støtte med 👍❤. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 5. juli 2020 #363 Del Skrevet 5. juli 2020 Har aldri lest bloggen, men var innom Facebook nå - det kommentarfeltet!!! Altså kvinner på 50 + burde ikke få nettilgang uten et lynkurs i nettvett og kildekritikk (sier jeg som er 48 selv). 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 5. juli 2020 #364 Del Skrevet 5. juli 2020 4 minutter siden, Halle-Palle skrev: Har aldri lest bloggen, men var innom Facebook nå - det kommentarfeltet!!! Altså kvinner på 50 + burde ikke få nettilgang uten et lynkurs i nettvett og kildekritikk (sier jeg som er 48 selv). Ja, etter å ha lest litt på blogg og FB, så har jeg funnet ut at jeg er internettgeni i min aldersgruppe! Han har funnet sin gruppe lesere, som elsker alt han gjør, og villig vipser penger når noe går skeis. Han slipper å forsikre utstyr ol, for det er billigere med spleis eller vips. Og, går hjerteraten ned, så er det fort noe skriving om hvor fælt han har det, og hjertene strømmer på, fra hans 20tusen nære og kjære godt voksne damer. Husker bare hvor kynisk og ille det var, at nabobutikken hadde tilbud på salatdisk! Det var jo kun for å utkonkurrere kokkejævel!!!!! Og, hjertene strømmet på! Ingen brydde seg om at alle i den kjeden hadde samme tilbudet. Tydelig at han dekker et behov hos damer fra 40 og oppover. Endelig en blogg, av en mann, som skriver om hvor hardt livet er. Helt i livets harde skole sjangeren. 💘 💘 💘 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 5. juli 2020 #365 Del Skrevet 5. juli 2020 Lokalbefolkningen virker å ikke like han. Jeg kjenner en del folk der og de himler bare av øynene av han. Jeg vet ikke, men jeg tror han gikk fra en bra mann til en tåpelig mann ila tiggingen av penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 5. juli 2020 #366 Del Skrevet 5. juli 2020 (endret) 53 minutter siden, Halle-Palle skrev: Har aldri lest bloggen, men var innom Facebook nå - det kommentarfeltet!!! Altså kvinner på 50 + burde ikke få nettilgang uten et lynkurs i nettvett og kildekritikk (sier jeg som er 48 selv). Enig. Jeg leser ikke bloggen, forholder meg kun til Facebook-siden, og kommentarene der. Det holder i massevis😂 Egentlig helt sprøtt, at via kommentarene på Facebook får jeg vite at Gerd fra Gol og Lillian fra Tønsberg har mistet barn, Karin og Anna har abortert tre ganger hver, mens Heidi fra Lillesand har operert venstre skulder i -95, osv. (Navn oppdiktet) Endret 5. juli 2020 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winther Skrevet 5. juli 2020 #367 Del Skrevet 5. juli 2020 28 minutter siden, Lama_Drama skrev: Lokalbefolkningen virker å ikke like han. Jeg kjenner en del folk der og de himler bare av øynene av han. Jeg vet ikke, men jeg tror han gikk fra en bra mann til en tåpelig mann ila tiggingen av penger. Dårlig likt 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 5. juli 2020 #368 Del Skrevet 5. juli 2020 På 26.6.2020 den 11.32, Finlay skrev: Jeg har også lagt merke til den labre oppslutningen fra hjemstedet (Har mange FB-venner i Alta, og ingen "liker" Kokkejævel sin side, uten at jeg har spurt hvorfor. Men påfallende er det.) Fordi han er en arrogant og ekkel type. F.eks gikk han på meg med en tralle en gang, på tur til sjappa med et eller annet. Ingen unnskyldning eller noe. Stirret bare stygt på meg. Klager på at omsetningen falt, og han må holde stengt. Ja. Omsetningen gikk nok dramatisk ned, men han lider ikke akkurat noen nød. Hoftepluss er et av de mest populære spiseplassene i Alta. Han tar ut over millionen i utbytte hvert år. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 5. juli 2020 #369 Del Skrevet 5. juli 2020 6 timer siden, Siw1970 skrev: Jeg startet denne tråden fordi jeg blir så provosert, irritert hver gang jeg leste bloggen! Ikke si jeg skal slutte å lese bloggen, for det har jeg gjort!! Min klikk får han ikke. Men kjenner jeg blir irritert når jeg ser han ligger stabilt på Nr.1 på blogglisten. Hvorfor kalle seg Kokkejævel når det stort sett blogges om penge mas, syting og klaging. ALLE og ALT som kan brukes som statister eller brukes til å få til en story, blir tynet til det minste. Han tjener på butikken, klikk, bok og sikkert mer....Men lurer også på hvordan han fremstår for nærmiljøet, når han stadig får mat og gaver levert på døren?? Kanskje han bytte navn til Snyltejævel?! Hmmm... Det var ikke du som startet denne tråden 🤔. Den ble startet av @Barberblad i september 2019. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 5. juli 2020 #370 Del Skrevet 5. juli 2020 Hvorfor driver han å tigger om penger hvis han er nr 1 på bloggtoppen? Hvis han hadde giddet kunne han hanket inn sponsorer/annonsører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggheksa Skrevet 5. juli 2020 #371 Del Skrevet 5. juli 2020 40 minutter siden, Lunabelle skrev: Hmmm... Det var ikke du som startet denne tråden 🤔. Den ble startet av @Barberblad i september 2019. Det er to tråder om Kokkejævel som ble slått sammen, så hun har sikkert opprettet den andre tråden 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 5. juli 2020 #372 Del Skrevet 5. juli 2020 2 minutter siden, Lin11 skrev: Hvorfor driver han å tigger om penger hvis han er nr 1 på bloggtoppen? Hvis han hadde giddet kunne han hanket inn sponsorer/annonsører. Ta en titt på hva gjennomsnittsinfluenceren tjener penger på, så bør det være innlysende! Han er ikke i målgruppen for spraytan, mirakelpiller for hår/negler, sminke, hår, kjoler, smykker osv. Ikke ser det ut til at han lanserer egen treningsapp med det første. Han får aldri sin egen kolleksjon med erotisk undertøy på MyMuse. Og hvor mange luksushoteller finnes det der oppe, som gidder å betale for at han skal bo på suite? Det er rett og slett ikke så mange bedrifter som vil bruke mannlige rosabloggere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 5. juli 2020 #373 Del Skrevet 5. juli 2020 4 minutter siden, Felis skrev: Ta en titt på hva gjennomsnittsinfluenceren tjener penger på, så bør det være innlysende! Han er ikke i målgruppen for spraytan, mirakelpiller for hår/negler, sminke, hår, kjoler, smykker osv. Ikke ser det ut til at han lanserer egen treningsapp med det første. Han får aldri sin egen kolleksjon med erotisk undertøy på MyMuse. Og hvor mange luksushoteller finnes det der oppe, som gidder å betale for at han skal bo på suite? Det er rett og slett ikke så mange bedrifter som vil bruke mannlige rosabloggere. Sexy undertøy for MyMuse, det hadde vært noe 😂 mørke bilder, han i stringtruse med 🍑🍑 i fokus. Må jo ha truffet godt det, hos fangirlsene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggheksa Skrevet 5. juli 2020 #374 Del Skrevet 5. juli 2020 3 minutter siden, Felis skrev: Ta en titt på hva gjennomsnittsinfluenceren tjener penger på, så bør det være innlysende! Han er ikke i målgruppen for spraytan, mirakelpiller for hår/negler, sminke, hår, kjoler, smykker osv. Ikke ser det ut til at han lanserer egen treningsapp med det første. Han får aldri sin egen kolleksjon med erotisk undertøy på MyMuse. Og hvor mange luksushoteller finnes det der oppe, som gidder å betale for at han skal bo på suite? Det er rett og slett ikke så mange bedrifter som vil bruke mannlige rosabloggere. Tror ikke Kokkejævel er interessert i å fylle bloggen med annonser osv. Grunnen til at han valgte å starte blogg var for å ikke bruke Facebook siden sin til å skrive ned alt han satt inne med. Han opprettet blogg for å fortelle om dette. forøvrig så skjønner jeg ikke hva dere har i mot han. Som han selv har skrevet så er dette en blogg om livet mellom måltidene. Han er flink til å skrive, og han bruker bloggen som en slags dagbok for å få ut det han sitter inne med. ingen av dere kjenner han, og om dere nå gjør det så er dere tydeligvis ute etter å ta han. Hva er galt med at han skriver om livet sånn som det er. Synes det er helt ok at han skriver om livets oppturer og nedturer. Ikke lyger han om tingenes tilstand heller, han jobber å står på hver eneste dag. ja han er kanskje en dårlig sjef overfor sine ansatte, men han sitter iallfall ikke å skryter over at han er perfekt og verdens beste. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 5. juli 2020 #375 Del Skrevet 5. juli 2020 (endret) 24 minutter siden, Bloggheksa skrev: Tror ikke Kokkejævel er interessert i å fylle bloggen med annonser osv. Grunnen til at han valgte å starte blogg var for å ikke bruke Facebook siden sin til å skrive ned alt han satt inne med. Han opprettet blogg for å fortelle om dette. forøvrig så skjønner jeg ikke hva dere har i mot han. Som han selv har skrevet så er dette en blogg om livet mellom måltidene. Han er flink til å skrive, og han bruker bloggen som en slags dagbok for å få ut det han sitter inne med. ingen av dere kjenner han, og om dere nå gjør det så er dere tydeligvis ute etter å ta han. Hva er galt med at han skriver om livet sånn som det er. Synes det er helt ok at han skriver om livets oppturer og nedturer. Ikke lyger han om tingenes tilstand heller, han jobber å står på hver eneste dag. ja han er kanskje en dårlig sjef overfor sine ansatte, men han sitter iallfall ikke å skryter over at han er perfekt og verdens beste. Hva med å fokusere på å være en god sjef, og tjene penger uten å tigge? Endret 5. juli 2020 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 5. juli 2020 #376 Del Skrevet 5. juli 2020 22 minutter siden, Bloggheksa skrev: Tror ikke Kokkejævel er interessert i å fylle bloggen med annonser osv. Grunnen til at han valgte å starte blogg var for å ikke bruke Facebook siden sin til å skrive ned alt han satt inne med. Han opprettet blogg for å fortelle om dette. forøvrig så skjønner jeg ikke hva dere har i mot han. Som han selv har skrevet så er dette en blogg om livet mellom måltidene. Han er flink til å skrive, og han bruker bloggen som en slags dagbok for å få ut det han sitter inne med. ingen av dere kjenner han, og om dere nå gjør det så er dere tydeligvis ute etter å ta han. Hva er galt med at han skriver om livet sånn som det er. Synes det er helt ok at han skriver om livets oppturer og nedturer. Ikke lyger han om tingenes tilstand heller, han jobber å står på hver eneste dag. ja han er kanskje en dårlig sjef overfor sine ansatte, men han sitter iallfall ikke å skryter over at han er perfekt og verdens beste. Nei, hovedmålet til Kokkejævel var ikke å fylle bloggen med annonser. Men det var heller ikke for å skrive ned alt han satt inne med. Målet var å bli nummer én på Blogglisten: Jeg hadde satt meg et hårete mål om å få topplasseringen, og så klarte jeg det jammen meg allerede etter første uka. https://www.dagbladet.no/mat/kokkejaevel-danket-ut-sophie-elise/71604686 (sjekk bikinien i artikkelen, kanskje han har en fremtid i Mu Muse like vel) Hvorfor han har dette behovet for å hevde seg, aner jeg ikke. Og det er jo ikke poenget heller. Det jeg reagerer på er den spekulative måten han skaffer seg lesere på. Døde barn, aborter, ekser og unger. Og nå som leserne er der, så er det bare naturlig at han ønsker en form for avkastning, ut over hjerter fra bergtatte, middelaldrende kvinner. Og når annonsørene ikke står i kø, ser tigging ut til å gjøre samme nytten. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 5. juli 2020 #377 Del Skrevet 5. juli 2020 18 minutter siden, Felis skrev: Nei, hovedmålet til Kokkejævel var ikke å fylle bloggen med annonser. Men det var heller ikke for å skrive ned alt han satt inne med. Målet var å bli nummer én på Blogglisten: Jeg hadde satt meg et hårete mål om å få topplasseringen, og så klarte jeg det jammen meg allerede etter første uka. https://www.dagbladet.no/mat/kokkejaevel-danket-ut-sophie-elise/71604686 (sjekk bikinien i artikkelen, kanskje han har en fremtid i Mu Muse like vel) Hvorfor han har dette behovet for å hevde seg, aner jeg ikke. Og det er jo ikke poenget heller. Det jeg reagerer på er den spekulative måten han skaffer seg lesere på. Døde barn, aborter, ekser og unger. Og nå som leserne er der, så er det bare naturlig at han ønsker en form for avkastning, ut over hjerter fra bergtatte, middelaldrende kvinner. Og når annonsørene ikke står i kø, ser tigging ut til å gjøre samme nytten. Ser man muligheten for et samarbeid her?? Mellom MyMuse og kokkejævelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggheksa Skrevet 5. juli 2020 #378 Del Skrevet 5. juli 2020 22 minutter siden, Felis skrev: Nei, hovedmålet til Kokkejævel var ikke å fylle bloggen med annonser. Men det var heller ikke for å skrive ned alt han satt inne med. Målet var å bli nummer én på Blogglisten: Jeg hadde satt meg et hårete mål om å få topplasseringen, og så klarte jeg det jammen meg allerede etter første uka. https://www.dagbladet.no/mat/kokkejaevel-danket-ut-sophie-elise/71604686 (sjekk bikinien i artikkelen, kanskje han har en fremtid i Mu Muse like vel) Hvorfor han har dette behovet for å hevde seg, aner jeg ikke. Og det er jo ikke poenget heller. Det jeg reagerer på er den spekulative måten han skaffer seg lesere på. Døde barn, aborter, ekser og unger. Og nå som leserne er der, så er det bare naturlig at han ønsker en form for avkastning, ut over hjerter fra bergtatte, middelaldrende kvinner. Og når annonsørene ikke står i kø, ser tigging ut til å gjøre samme nytten. Nei han hadde ikke det som mål fra start. Han skreiv på Facebook at han hadde opprettet en blogg for og ikke bruke Facebook siden som dagbok. Men etter ei uke så ble han kontaktet av nettavisen (?) iallfall de han har plattformen sin hos, og gikk fra å ha en mini blogg til en ordentlig blogg. Og etter det satte han seg som mål å bli norskes største blogger. Dem som har fulgt han fra før vet hvordan hele denne prosessen var. Han skreiv om livet mellom måltidene lenge før de mistet sønnen sin. Han har alltid vært flink til å skrive. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 5. juli 2020 #379 Del Skrevet 5. juli 2020 3 minutter siden, Lin11 skrev: Ser man muligheten for et samarbeid her?? Mellom MyMuse og kokkejævelen? Jeg ler meg ikke ihjel av en lubben, middelaldrende mann i bikini og solbriller. Det er brukt og oppbrukt for lenge siden. Jeg syntes Terje Årseth var morsom da han stilte i badedrakt for 8 år siden(https://www.nrk.no/trondelag/terje-_50_-er-bonde-og-rosablogger-1.8243685) Nå er vi ferdig med det. Når det gjelder tigging vs.reklame, så må det da være mye bedre å ha reklame på bloggen, enn å ydmyke seg ved å mase om penger støtt og stadig? Eller er han redd fansen forsvinner da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 5. juli 2020 #380 Del Skrevet 5. juli 2020 32 minutter siden, Finlay skrev: Jeg ler meg ikke ihjel av en lubben, middelaldrende mann i bikini og solbriller. Det er brukt og oppbrukt for lenge siden. Jeg syntes Terje Årseth var morsom da han stilte i badedrakt for 8 år siden(https://www.nrk.no/trondelag/terje-_50_-er-bonde-og-rosablogger-1.8243685) Nå er vi ferdig med det. Når det gjelder tigging vs.reklame, så må det da være mye bedre å ha reklame på bloggen, enn å ydmyke seg ved å mase om penger støtt og stadig? Eller er han redd fansen forsvinner da? Han kombinerer tigging med reklame for egne bedrifter. Han vinner på å ikke annonsere for andre, han framstår mer troverdig uten reklame. Det er uansett få produkter som en mann i 40-årene kan reklamere for som treffer målgruppen hans som er kvinner 50+. Mulig at krillolje eller kosttilskudd evt kunne vært noe, ellers er det lite de har til felles annet en haugevis med hjerter på facebook og tåredryppende opplevelser. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå