Gå til innhold

Lov å flørte med min tidligere fastlege?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jobben deres. Hvorfor du tror ikke det er hva de gjor alltid med alle og du er ikke spesielt for h*n?

Anonymkode: cfcd2...93d

Ja, men så er det ganske mange som er svak for nettopp det. 

Anonymkode: 03320...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.9.2019 den 9.45, AnonymBruker skrev:

Spør hver en lege du om de ville hatt seg med en tidligere pasient. De fleste hadde sagt nei, nettopp fordi det i mange situasjoner ikke er lov. En bussjåfør har ingen maktposisjon eller taushetsplikt  -, en lege kan lese journalen og vet alt om livet ditt. 

Anonymkode: 03320...823

Riktig, det passer seg ikke. Legen vet alt om deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 11.52, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer du på ting du ikke har peiling på? Det kan faktisk være et problem for legen, selv om de ikke har et lege-pasientforhold i dag. Det samme gjelder annet helsepersonell. Det avhenger av hva helsekontaktene har bestått av. Kun sying av et sår og stingfjerning? Ikke noe problem. Psykoterapi? Langvarig, kanskje livslang karantene. Bare å google. 

Anonymkode: 6f266...d92

Tror ikke det er lov å innlede et forhold med en tidligere lege grunnet taushetsplikt. Jeg ville aldri ha gjort det, uansett hvor kjekk han hadde vært, men skjønner at det frister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, The_sea skrev:

Riktig, det passer seg ikke. Legen vet alt om deg 

Ja, og bruker det via andre mennesker... 

Anonymkode: 7454d...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du har gått til ham for oppfølging i svangerskap tenker jeg at hvertfall har gjort at han ikke ser på deg med romantiske øyne akkurat... 

Anonymkode: be2b8...e29

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, The_sea skrev:

Riktig, det passer seg ikke. Legen vet alt om deg 

Det var faktisk meg som skrev det. Jeg vet det er strenge regler rundt dette, men legen kan selv veie situasjonen. Hvis det går lang tid nok, så er det ikke noe i veien for det så lenge det ikke er psykiske årsaker.  

Anonymkode: 03320...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det at du har gått til ham for oppfølging i svangerskap tenker jeg at hvertfall har gjort at han ikke ser på deg med romantiske øyne akkurat... 

Anonymkode: be2b8...e29

Fordi svangerskap er usexy? 

Anonymkode: 03320...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi svangerskap er usexy? 

Anonymkode: 03320...823

Fordi du var gravid med en annen manns barn. Du var i den minst tilgjengelige situasjonen for å bli sjekket opp som overhodet mulig, og han hadde derfor garantert ingen romantiske følelser for deg da. Og ja, graviditet er ganske usexy for andre enn mannen din

Anonymkode: be2b8...e29

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2019 den 23.18, AnonymBruker skrev:

Djees, disse fastlegetrådene. Ja, det er lov. Jeg er gift med min tidligere fastlege. 

Anonymkode: 58e40...588

IKKE kast bensin på bålet! 😱

Anonymkode: 1d68b...6a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du var gravid med en annen manns barn. Du var i den minst tilgjengelige situasjonen for å bli sjekket opp som overhodet mulig, og han hadde derfor garantert ingen romantiske følelser for deg da. Og ja, graviditet er ganske usexy for andre enn mannen din

Anonymkode: be2b8...e29

Det er jeg fullstendig klar over. Når det er sagt så likte han godt å teste ut ting som omhandlet graviditeten. Jeg likte det selv, å var veldig glad for hver time han satt opp - istedenfor å dra til jordmor. Kroppen min var full av hormoner, så jeg ble nok ekstra betatt under graviditeten. ;)

Anonymkode: 03320...823

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva sier din nåværende fastlege til det da?

Anonymkode: 38a5a...e3f

Nei, det er ei dame. Uansett er det ikke noe jeg hadde tatt opp med min nåværende lege. 😯 Jeg blir nok aldri forelsket i en lege igjen. Han her var en av de få fine😍

Anonymkode: 03320...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi svangerskap er usexy? 

Anonymkode: 03320...823

En gravid kvinne er flott.😊

Anonymkode: 7454d...e6a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ei dame. Uansett er det ikke noe jeg hadde tatt opp med min nåværende lege. 😯 Jeg blir nok aldri forelsket i en lege igjen. Han her var en av de få fine😍

Anonymkode: 03320...823

Skjønner, fine fastleger er det sannelig ikke mange av.

Anonymkode: 38a5a...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner, fine fastleger er det sannelig ikke mange av.

Anonymkode: 38a5a...e3f

Nei, det er det ikke😉  Jeg ts her har hatt 3 unge menn som fastlege/vikar de siste årene - her snakker vi unge under 40år. Kún den ene har vært interessant for meg, men det var settingen, kjemien, blikket og praten. Helt spesiell medhan ene, ikke de andre. Dette ble merket på blodtrykket/puls, der alltid dette ble forhøyet med han tilstede. 🙉

Anonymkode: 03320...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En gravid kvinne er flott.😊

Anonymkode: 7454d...e6a

Åh, hvis du er mann og sier dette altså🤗😍 Mine tidligere samboere syntes graviditet er usexy. Bare kulen på magen.... Ts

Anonymkode: 03320...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, hvis du er mann og sier dette altså🤗😍 Mine tidligere samboere syntes graviditet er usexy. Bare kulen på magen.... Ts

Anonymkode: 03320...823

Er ikke usexy nei.☺️

Anonymkode: 7454d...e6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke usexy nei.☺️

Anonymkode: 7454d...e6a

Legen jeg hadde var glad for å få inn ei gravid ei. Det var litt nytt for han, å ville gjerne at jeg skulle være hans "prøve kanin" . Han sa nettopp det😄 Godt å bli tatt vare på i graviditeten, viktig det. 

Anonymkode: 03320...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og ja, graviditet er ganske usexy for andre enn mannen din

Anonymkode: be2b8...e29

Mnei, synes graviditet er veldig sexy jeg. Ikke på en slik måte at jeg har tenkt å blande meg inn. Men på en fin måte. Fruktbarhet og kjærlighet er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Paramount skrev:

Mnei, synes graviditet er veldig sexy jeg. Ikke på en slik måte at jeg har tenkt å blande meg inn. Men på en fin måte. Fruktbarhet og kjærlighet er sexy.

God tanke du har☺ 

Anonymkode: 03320...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...