Gå til innhold

Fortell meg om din livmortapp igjennom en syklus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle mine mensen symptomer er borte, så jeg hadde et lite håp om at det klaffa denne gangen. 

Prøvd i 2,5 år nå. 

Har vært hos gynekolog å alt så normalt og bra ut.. Vi er fortsatt unge så har ikke gått videre med hjelp enda. 

Midt i syklusen når vi hadde samleie kom den er stor klump, så ut som eggløsningsslim. Kunne strekke den veldig langt og det var blod i slimet.. 

Mensen er 2 dager forsinka, men har veldig ustabil syklus. 

Men når jeg «grafser» 🙄 på livmortappen er den veldig åpen og er litt brunt i utfloden😔 

Vet det bare er å ta en test, men jeg er redd. 

Så jeg vil vite åssen deres livmortapp ser ut igjennom en syklus. Og om jeg kan være gravid selvom den er så åpen☹️

Anonymkode: 03d14...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom dere har prøvd i 2,5 år uten å bli gravide, bør dere jo definitivt søke hjelp. Da er der noe som tyder på at alt ikke er som det skal hos enten deg eller han.

 

Anonymkode: e40b8...e20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom dere har prøvd i 2,5 år uten å bli gravide, bør dere jo definitivt søke hjelp. Da er der noe som tyder på at alt ikke er som det skal hos enten deg eller han.

 

Anonymkode: e40b8...e20

Gynekologen sier det er pga en MA jeg hadde for 2 år siden, men har vært å sjekka og alt så fint ut 

Anonymkode: 03d14...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gynekologen sier det er pga en MA jeg hadde for 2 år siden, men har vært å sjekka og alt så fint ut 

Anonymkode: 03d14...f23

Finn deg en annen gynekolog. En ma dere hadde for to år siden, forklarer ikke infertilitet nå. 

Anonymkode: 5371d...23d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri noensinne tafset på livmortappen min, er dette virkelig noe folk gjør? Ellers er jeg enig med personen over, en MA for over 2 år siden har jo ingenting å gjøre med at du ikke blir gravid nå.

Anonymkode: 1ecbb...349

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...