AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #1 Skrevet 14. september 2019 Jeg jobber innen helse og omsorg, og ønsker noe helt annet! Trives med jobben generelt, men mistrives med organisering, ledelse, arbeidsforhold (eller mangel på sådan). Jobben spiser meg opp. Jeg snuser på barnehagelærer eller ergoterapeut.. Noen andre som har byttet yrke i voksen alder? Ønsker ikke bygge videre på det jeg har, ønsker meg bort fra alt som er direkte helserelatert.. Anonymkode: 73103...89b
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #2 Skrevet 14. september 2019 Ergoterapi blir jo mye helse og omsorg, bare fra et annet perspektiv. Tror det er vanskelig å få jobb også, ihvertfall i deler av landet. Vet ikke om arbeidsforholdene som barnehagelærer er så mye bedre... Anonymkode: ec4fc...9e0
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #3 Skrevet 14. september 2019 Du skriver hva du ikke vil, men hva vil du da? Hva er du god på? Hva liker du å gjøre? Anonymkode: f2fd5...0d4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #4 Skrevet 14. september 2019 Det er ikke mye bra organisering, ledelse og arbeidsforhold i barnehagene heller dessverre. Anonymkode: 1e6b8...203
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #5 Skrevet 14. september 2019 Hadde ikke valgt barnehage.. Anonymkode: 078e7...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå