Gå til innhold

Merkelig drøm og en helt underlig opplevelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I natt drømte jeg om min avdøde oldefar. I drømmen fortalte han meg at drømte og at jeg skulle huske på en setning han sa i drømmen etter at jeg hadde våknet opp. Så sa han: "Det lyner aldri fra en blå himmel, men dersom det skulle skje bør du løpe så fort du bare kan." Det var tydeligvis den setningen jeg skulle huske på. Så våknet jeg. Det første jeg gjorde da jeg sto opp var å tenke gjennom denne setningen som min avdøde oldefar sa til meg mens jeg drømte. Hva var det egentlig han mente med dette? Prøvde han å advare meg, eller noe? Under hele arbeidsdagen min tenkt jeg nesten ikke på noe annet enn denne setningen. Så var arbeidsdagen over og jeg skulle dra hjem igjen. Så begynte jeg å tenke, det var jo bare en drøm. Alt foregikk jo bare inni fantasien min. Men da jeg kom hjem, da skjedde det noe utrolig merkelig. Denne underlige opplevelsen kommer jeg aldri til å glemme. Da jeg åpnet postkassa for å sjekke posten fant jeg et lite brev fra en ukjent sender. jeg åpnet konvolutten og tok ut brevet, det var et lite hvit ark, og hva sto det der? Jo, der sto det: "Det lyner aldri fra en blå himmel, men dersom det skulle skje bør du løpe så fort du bare kan." Det var akkurat den setningen som min avdøde oldefar fortalte meg i drømmen min. Jeg ble helt satt ut. Der sto jeg med blekt ansikt og vidåpne øyne og klarte nesten ikke å få fram et eneste ord. Hva i all verden var det som skjedde nå?! Dette her kan ikke ha vært en tilfeldighet... Hva i all verden var det jeg drømte? Kan det være at min avdøde oldefar virkelig kontaktet meg i drømmen for så å skrive et brev til meg i himmelen og sende det nedover til jorda? Noen flere her som har opplevd noe liknende?

Anonymkode: e0ff8...c3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Kan det være at du gikk i søvne? Skrev brevet og la det i postkassen selv?

At du fortalte om drømmen din i løpet av dagen og at noen vil spøke med deg? 

Bor du sammen med noen som kan ha hørt deg snakke om det i søvne og ville spøke med deg? 

Det er de eneste logiske forklaringene jeg har. 

Anonymkode: 5aac7...ea9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Der sto jeg med blekt ansikt og vidåpne øyne og klarte nesten ikke å få fram et eneste ord.

Hvordan vet du at du hadde blekt ansikt? Det er det jeg lurer mest på med hele denne historien.

Anonymkode: e7bf7...c7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at du hadde blekt ansikt? Det er det jeg lurer mest på med hele denne historien.

Anonymkode: e7bf7...c7f

Kansje hun tok en selfie?

synes historien er interessant, trodde på den fremm til delen med blek ansikt og brev i posten.

Anonymkode: 2c7a7...6a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at du hadde blekt ansikt? Det er det jeg lurer mest på med hele denne historien.

Anonymkode: e7bf7...c7f

Jeg kjenner hvis ansiktet mitt blir blekt. Da kaldsvetter jeg og kjenner meg iskald i hodet. Det har skjedd noen ganger og da spør de rundt meg om det går bra fordi jeg ser blek ut.

Utrolig interessant historie. Si fra om du finner ut noe mer om det brevet.

Anonymkode: eaae7...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortalte du drømmen til noen? Noen som tuller med deg og skrev det brevet? ☺️

Anonymkode: 1a6f5...460

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...