Gå til innhold

Lo av at de serverte sodd. Nå er det et HELVETE


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er sodd?? Uansett, dette er noe jeg kunne funnet på å le av på hjemmebane, i det private, der det ikke blir delt. Nå vet jeg ikke hva sodd er, men det har ikke noe å si. Jeg kan synes de rareste ting er morsomme, og kan tulle om det hjemme. Litt rart at mannen din delte den informasjonen da? Synes jeg... Uansett. Ikke bry deg. Hvis han reagerte så sterkt på det er det ikke verdt å dra dit på middag igjen. :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, s0la skrev:

Hva er sodd?? Uansett, dette er noe jeg kunne funnet på å le av på hjemmebane, i det private, der det ikke blir delt. Nå vet jeg ikke hva sodd er, men det har ikke noe å si. Jeg kan synes de rareste ting er morsomme, og kan tulle om det hjemme. Litt rart at mannen din delte den informasjonen da? Synes jeg... Uansett. Ikke bry deg. Hvis han reagerte så sterkt på det er det ikke verdt å dra dit på middag igjen. :fnise: 

https://no.wikipedia.org/wiki/Sodd

Anonymkode: c0865...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mannen som har driti seg ut. Jeg hadde blitt fly forbanna om mannen min hadde gjort det samme.
Oss i mellom skal det være åpenhet og vi skal kunne snakke om, le og vitse osv uten at han skal sladre på meg, det hadde jeg faktisk ikke akseptert.

Så lenge ts ikke har nedsnakket maten ovenfor vertene, så må hun jo få lov til å vitse om det når hun kommer hjem. Om jeg ikke kunne si ting til mannen min i mitt eget hus så hadde det ikke vært mye til tillit mellom oss.

Dette handler ikke om Sodd, grandiosa eller mat i det hele tatt. Men en dust av en mann som sladrer på kona/samboeren sin.

Anonymkode: fdfc7...587

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2019 den 20.16, AnonymBruker skrev:

Heller sodd enn tapasen som har hjemsøkt konfirmasjoner ol. de siste 15 åra. Skikkelig klein mat.

Anonymkode: 6c795...512

Haha 

enig 😂😂

kleint er ordet. 

 

Tapas kommer visst fra betydningen «dekke til», dvs dekke til drikken så ikke fluene falt opp i. Man dekket til glasset m en kjeks brød el l. 

Of 😂

sodd er godt ! 

Hadde syntes det var kult å bli servert om den var skikkelig god og hjemmelaget med god kraft og flatbrød ! Kudos! 

Anonymkode: baf9f...b5e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen til TS er jo det store problemet her. Først sladrer han og skaper hele problemet, og så følger han opp med å takke ja til en middagsinvitasjon alene, og forteller kona om det.

Så svar på "hva gjør jeg?" er at du tar en skikkelig alvorsprat med den dramaqueenen du er gift med.

Forøvrig så forstår jeg ikke helt at sodd skal være så kjip mat i barnebursdag. Det er jo ikke mindre fancy enn pølse i brød. 
Kan jo være mange grunner også. Kanskje det er barnets favorittrett. Kanskje har en eller flere av gjestene allergier som gluten og melk, og da var det et godt og allergivennlig alternativ. Synes alle de involverte her oppfører seg merkelig, men mannen til TS er helt klart verst.

Anonymkode: 0ca85...243

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for en gjeng her inne. Mange som ikke vet hva sodd er. Er det bare genersjon "z" here inne eller?

Anonymkode: 2566a...419

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er det mannen som har driti seg ut. Jeg hadde blitt fly forbanna om mannen min hadde gjort det samme.
Oss i mellom skal det være åpenhet og vi skal kunne snakke om, le og vitse osv uten at han skal sladre på meg, det hadde jeg faktisk ikke akseptert.

Så lenge ts ikke har nedsnakket maten ovenfor vertene, så må hun jo få lov til å vitse om det når hun kommer hjem. Om jeg ikke kunne si ting til mannen min i mitt eget hus så hadde det ikke vært mye til tillit mellom oss.

Dette handler ikke om Sodd, grandiosa eller mat i det hele tatt. Men en dust av en mann som sladrer på kona/samboeren sin.

Anonymkode: fdfc7...587

Så TS skal kunne baksnakke folk til mannen uten å bli tatt for det ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2019 den 19.53, AnonymBruker skrev:

Forrige lørdag ble vi invitert i en bursdag til en 5-åring (!). Altså, jeg og min mann. Da vi kom hjem lo jeg veldig av at vertskapet serverte sodd. Nå har min mann prestert og fortelle dette videre til hans venn (faren til 5-åringen). 

Denne helgen inviterer samme par til middag. Min partner er invitert, ikke jeg.

Hva i all verden gjør jeg?

Anonymkode: 08feb...861

Du inviterer dem hjem til deg og serverer sodd tilbake :) 

bra jobba av mannen din som kasta deg under bussen 😂😂 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2019 den 22.49, AnonymBruker skrev:

"Den store sodd-tråden"

Anonymkode: ba69a...373

Ja, det er helt utrolig. 10 sider om dette våset, folk har tydeligvis for lite å gjøre på    :fnise:

Anonymkode: 3d950...517

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2019 den 21.44, s0la skrev:

Hva er sodd?? Uansett, dette er noe jeg kunne funnet på å le av på hjemmebane, i det private, der det ikke blir delt. Nå vet jeg ikke hva sodd er, men det har ikke noe å si. Jeg kan synes de rareste ting er morsomme, og kan tulle om det hjemme. Litt rart at mannen din delte den informasjonen da? Synes jeg... Uansett. Ikke bry deg. Hvis han reagerte så sterkt på det er det ikke verdt å dra dit på middag igjen. :fnise: 

Google er din beste venn.

Anonymkode: aaf3c...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama
På 15.9.2019 den 21.57, AnonymBruker skrev:

Her er det mannen som har driti seg ut. Jeg hadde blitt fly forbanna om mannen min hadde gjort det samme.
Oss i mellom skal det være åpenhet og vi skal kunne snakke om, le og vitse osv uten at han skal sladre på meg, det hadde jeg faktisk ikke akseptert.

Så lenge ts ikke har nedsnakket maten ovenfor vertene, så må hun jo få lov til å vitse om det når hun kommer hjem. Om jeg ikke kunne si ting til mannen min i mitt eget hus så hadde det ikke vært mye til tillit mellom oss.

Dette handler ikke om Sodd, grandiosa eller mat i det hele tatt. Men en dust av en mann som sladrer på kona/samboeren sin.

Anonymkode: fdfc7...587

Enig. Jeg hadde latt mannen dra i middag. Han kunne faktisk laget sin egen middag resten av året og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.9.2019 den 19.53):

Forrige lørdag ble vi invitert i en bursdag til en 5-åring (!). Altså, jeg og min mann. Da vi kom hjem lo jeg veldig av at vertskapet serverte sodd. Nå har min mann prestert og fortelle dette videre til hans venn (faren til 5-åringen). 

Denne helgen inviterer samme par til middag. Min partner er invitert, ikke jeg.

Hva i all verden gjør jeg?

Anonymkode: 08feb...861

Du gjorde det eneste riktige. Sodd er et sammensurium av slakteravfall ispedd kraft, gulrøtter og poteter. Jeg hadde også strevd litt med apetitten hvis jeg fikk servert sodd. Men det er trist at det kostet deg vennskapet... eller kanskje ikke hvis de er så lettkrenka 

Anonymkode: 65ab2...501

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...