Jump to content
Jerry Lee

Fjordlands og lignende produsenter av ferdigmat.

Recommended Posts

AnonymBruker
26 minutter siden, Luna Llena skrev:

Men du må jo ha poteter, grønnsaker i tillegg, da er det vel ikke en ferdigrett;) I så fall kan jo fiskepinner og fiskegrateng  også nevnes i denne tråden 😉

jojo, sant nok, måtte bare tipse om denne da den ser så unnselig ut der den ligger i frysedisken, men så er den helt amazing 😊

Anonymkode: 1a9b4...89b

Fortsetter under...

Jerry Lee
5 timer siden, Vera skrev:

Kan jeg få spørre hvorfor du holder deg unna OBS?

Liker å vite det hvis de bryter arbeidsmiljølov osv 😊

Jada.   Kun fordi det er et Helvete å få parkert der og at det er et stress med så mye mennesker som er der. Bare derfor.  

Slike ugreiheter kan jeg ikke tenke meg det er.     😊

Jerry Lee
5 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Det tar en halv time å bygge opp en skikkelig middag. Hvorfor er ikke det viktig for noen? Vi lever et sted hvor vi har tid til det og råd til dem. Hvorfor gå for pose som gir halvparten av smaken når råvarene er rundt hjørnet? 

Kan bare svare for meg sjøl....

Det er begrenset hvor mye jeg orker å styre med som enslig.  Det er ikke så gøy.  En annen ting er at mange flotte oppskrifter krever ingredienser jeg sjelden bruker, så det føles bortkastet å kjøpe dem.

Men jeg lager da mat fra bunnen om jeg bruker eller kommer til å bruke senere det som skal være i.

Ber jeg gjester på middag lager jeg ting sjæl.

Vera
3 timer siden, Jerry Lee skrev:

Jada.   Kun fordi det er et Helvete å få parkert der og at det er et stress med så mye mennesker som er der. Bare derfor.  

Slike ugreiheter kan jeg ikke tenke meg det er.     😊

Ah, da så! Det er en god nok forklaring det, og du har helt rett, det er vanskelig med parkering og mye folk.

Jeg handler der fordi de har en usedvanlig god brøddeal (det går sinnsyke mengder brød i denne familien).