Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei
Håper noen kan svare meg på dette

Jeg går på nav, er i praksis, men har nettopp blitt komfortabel nok med den. Nav sier jeg må trappe opp praksisen så jeg får praksis 2 steder, og alle hjelpeinstansene rundt meg samt tiltaket jeg går på presser meg opp i et hjørne når det kommer til denne praksisen. Problemet her er at jeg har sagt at jeg ikke vil og kunne heller tenkt meg noe annet. Praksisen går ut på akkurat det samme jeg driver med nå, kun at det er et annet sted. Nye mennesker å forholde seg til osv. Mitt problem her er at jeg allerede vet at jeg ikke kan bli ansatt noen av stedene. Da trenger man høyere utdanning og jeg har ikke fullført vgs. Begge stedene er drevet av kommunen.   jeg er ikke interessert i jobb der, kun erfaringen av arbeidsoppgaver, å ha noe å gå til og få struktur. Tiltaket jeg går på har til og med sagt at de kan hjelpe meg med å få utdanning innenfor det feltet der jeg har praksis og alle rundt meg jubler for det, men ikke meg. Det er ikke dette jeg vil ha. Jeg vet allerede hva jeg vil studere på universitet, jeg vet allerede at jeg vil ha studiekompetanse, jeg vet jo alt dette. Det var ikke jeg som fant praksisen en gang, og nå føler jeg at alle pusher meg fra alle kanter og mener dette er noe jeg MÅ nå. Har jeg ingenting å si i dette? Noen som har opplevd det samme i praksis? Jeg vil ikke gå gjennom alt dette og vite at jeg garantert ikke får jobb etter endt praksis, så må jeg starte på nytt et annet sted og stresse meg gjennom angst og alt som er

Anonymkode: 546ef...5a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk anbefalt å fullføre studiekompetansen. Så gjorde det. Nå har jeg valgt praksis innen et trygt yrke.

Anonymkode: 543d0...c4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...