Gå til innhold

hvor ofte skifter dere laken på sengen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

De fleste bytter ca. halvparten så ofte som det de sier at de gjør :)

Da min bestemor var liten byttet de vel en gang i året. Og hun ble over 100 år, tok ikke skade av det :)

Ikke jeg! Tvert i mot bytter vi sengetøy så ofte at det er nesten flaut. For det første er det billig og enkel luksus å legge seg i rent linsengetøy som er tørket utendørs. For det andre kunne jeg ikke tenke meg å bruke for eksempel en t-skjorte mer enn maksimalt et par dager og man tilbringer tross alt like mye tid i sengen som i hverdagsklærne. I tillegg kommer selvfølgelig nevnte hund... :hund::ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Leo skrev:

Ikke jeg! Tvert i mot bytter vi sengetøy så ofte at det er nesten flaut. For det første er det billig og enkel luksus å legge seg i rent linsengetøy som er tørket utendørs. For det andre kunne jeg ikke tenke meg å bruke for eksempel en t-skjorte mer enn maksimalt et par dager og man tilbringer tross alt like mye tid i sengen som i hverdagsklærne. I tillegg kommer selvfølgelig nevnte hund... :hund::ler: 

Noen som følte seg truffet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hedersbrukeren skrev:

Noen som følte seg truffet? :)

Nei, jeg følte bare at dette var et tema av så vidt stor eksistensiell betydning at jeg ville påpeke at det slett ikke er alle som skifter bare ca. halvparten så ofte som de sier at de gjør og at det faktisk også kan være motsatt! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vasker du dusjen dersom du får besøkende som vil dusje hos deg? 

Anonymkode: b8405...1e7

Da hadde jeg gjort det ja, men ikke for min egen del.

Anonymkode: ed71d...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hedersbrukeren skrev:

De fleste bytter ca. halvparten så ofte som det de sier at de gjør :)

Da min bestemor var liten byttet de vel en gang i året. Og hun ble over 100 år, tok ikke skade av det :)

Huff, det hadde jeg glemt. Husker jeg var sjokkert i dagevis når mormor fortale om det😂

Anonymkode: 10fff...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...