Gå til innhold

hvor ofte skifter dere laken på sengen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver 14 dag. Men jeg legger meg alltid nydusjet med vasket hår hver kveld, og har ikke sex der (ellers ville jeg skiftet oftere)

Anonymkode: d27fb...982

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skifter hver 14. dag så fremt det ikke har gått helt vilt for seg der inne.

Anonymkode: 52724...99e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter alt stort sett hver 14 dag. Noen ganger oppleves sengetrekket som skittent litt tidligere, da skifter jeg før.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skifter alt når jeg først skifter. Kan gå en måned eller to.

Anonymkode: 31d89...498

Æsj det er uhygienisk å la det gå så lang tid. 

Anonymkode: 4c2ff...e64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter hver 14. dag, oftere hvis det er noe spesielt (varmt ute, en av oss er syk eller lignende). Skifter da alt, gidder ikke skifte bare laken eller bare dynetrekk :P 

Anonymkode: b3a08...3c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutter aldri å bli overrasket over folk og vaner når det gjelder skift av sengeklær og håndklær. Fy flate så mye ekle mennesker, her i huset skiftes det på alle senger en gang pr.uke. Fast hver søndag, og håndklær brukes kun en gang, både de som er til hår og kropp. Sengeskift hver 6-8 uke, måneder mellom hver gang etc. , Da lurer jeg på hva som er galt med folk . Blir pokker meg uvel

Anonymkode: 16530...b45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper den ikke tisser i sengen også da. Søt smiley :) 

Anonymkode: ed71d...112

Nei, den tisser ikke i sengen. Tro det eller ei, men dyr liker også at det er rent der de skal ligge så de gjør bl.a. ikke fra seg der de pleier å sove 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Slutter aldri å bli overrasket over folk og vaner når det gjelder skift av sengeklær og håndklær. Fy flate så mye ekle mennesker, her i huset skiftes det på alle senger en gang pr.uke. Fast hver søndag, og håndklær brukes kun en gang, både de som er til hår og kropp. Sengeskift hver 6-8 uke, måneder mellom hver gang etc. , Da lurer jeg på hva som er galt med folk . Blir pokker meg uvel

Anonymkode: 16530...b45

Hva er ekkelt? Hvorfor må du bytte et håndkle som har tørket et nyvasket hår😂?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble opphengt i hundesmileyen 😄 glemte å svare selv.

Skifter som regel 1 gang i uka, da jeg ofte søler i senga (mat/drikke), ellers hadde det nok skjedd sjeldnere ja. Husker ikke når jeg vasket dusjen sist heller, og har bodd der i 2 år. (Leiligheten er min)

Badet har jeg aldri vasket. Vasker selvsagt gulvet, men flisene og veggene, det gidder jeg ikke 😁

Anonymkode: ed71d...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sengetøy skiftes hver andre eller tredje uke.  Regner med det er mer enn bra nok, da vi er familien "frisk som en fisk".  Jeg tror faktisk bakterieskrekk og overdreven bruk av rengjøringsmidler er mer skadelig enn å ha samme sengetøy i flere uker :) 

Anonymkode: ba759...6a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skifter fast alt sengetøyet (ikke bare lakenet som det står i overskriften) hver 3. uke. Har det skrevet opp i almanakken, så jeg ikke går i surr eller glemmer det, men skifter punktlig hver tredje uke. Det har jeg gjort i årevis.

Jeg er den eneste som sover i min dobbeltseng. Ingen mann, ingen hund. Kun jeg. Hadde jeg hatt en sexpartner i sengen, hadde jeg nok skiftet sengetøyet oftere på fast basis, for da blir det jo ofte litt "søl".

Sover ikke naken, men i t-skjorte og truse.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gledelig å lese at det er et økende antall mennesker som skjønner at det ikke er behov å bytte på senga hver eneste uke.

Anonymkode: 167e2...1a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble opphengt i hundesmileyen 😄 glemte å svare selv.

Skifter som regel 1 gang i uka, da jeg ofte søler i senga (mat/drikke), ellers hadde det nok skjedd sjeldnere ja. Husker ikke når jeg vasket dusjen sist heller, og har bodd der i 2 år. (Leiligheten er min)

Badet har jeg aldri vasket. Vasker selvsagt gulvet, men flisene og veggene, det gidder jeg ikke 😁

Anonymkode: ed71d...112

Vasker du dusjen dersom du får besøkende som vil dusje hos deg? 

Anonymkode: b8405...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste bytter ca. halvparten så ofte som det de sier at de gjør :)

Da min bestemor var liten byttet de vel en gang i året. Og hun ble over 100 år, tok ikke skade av det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...