Gå til innhold

hvor ofte skifter dere laken på sengen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hver fredag. Bør jo helst gjøre det sjeldnere men fikk vanen i Forsvaret.

Anonymkode: 10fff...109

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter alt når jeg først skifter. Kan gå en måned eller to.

Anonymkode: 31d89...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hund i sengen så det blir ofte 2 - 3 ganger i uken. Spesielt om sommeren når noen har tatt seg en tur over lakenet med skitne labber... :hund:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annenhver uke, evt. hver uke hvis man svetter ekstra (f. eks. hvis det er varmt inne om sommeren). 

Anonymkode: 98d79...e7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skifter alt når jeg først skifter. Kan gå en måned eller to.

Anonymkode: 31d89...498

samme her egentlig.. Har aldri vært så nøye med sengskifte. Er jo bare meg som ligger i senga uansett

Anonymkode: 9c6a4...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifer hver uke, men så som jeg er forkjølet blir det oftere. 

Anonymkode: b8405...1e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukentlig, som regel. Kanskje litt sjeldnere på vinteren når det er kaldt og dermed ikke noe særlig svetting, men det går sjelden to hele uker mellom hver gang. Tenker at to uker betyr nesten 100 (!!) timer i senga! Går ikke i samme klær så lenge uten en vask liksom,,,

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lill3My skrev:

Ukentlig, som regel. Kanskje litt sjeldnere på vinteren når det er kaldt og dermed ikke noe særlig svetting, men det går sjelden to hele uker mellom hver gang. Tenker at to uker betyr nesten 100 (!!) timer i senga! Går ikke i samme klær så lenge uten en vask liksom,,,

Klærene er jo med deg på do, på kjøkkenet, på jobb, på butikker, i bilen osv. Kan på ingen måte sammenlignes med tekstiler som ligger på soverommet ditt.

Anonymkode: 10fff...109

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en intensjon om at jeg skal gjøre det vær uke. Spesielt etter å ha lest alle de trådene som som har omhandlet sengeklærskifte oppgjennom årene🙄 Snart kommer alle kommentarene om at noe annet en MINST én gang i uken er både uhygienisk, kvalmt, ekkelt, allergifremkallende osv osv.. 

Men som jeg sier så har jeg gode intensjoner om å gjøre det oftere enn hva jeg gjør, da jeg ikke ser på meg som en uhygienisk ekkel person😅 

MEN det blir med tanken!!! Går hvertfall 1 mnd før jeg får rota meg til å gjøre det🙄 Med 3 barn så står jeg ikke arbeidsledig. Men har intensjoner om å gjøre det oftere altså😁

Anonymkode: 1108d...336

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har en intensjon om at jeg skal gjøre det vær uke. Spesielt etter å ha lest alle de trådene som som har omhandlet sengeklærskifte oppgjennom årene🙄 Snart kommer alle kommentarene om at noe annet en MINST én gang i uken er både uhygienisk, kvalmt, ekkelt, allergifremkallende osv osv.. 

Men som jeg sier så har jeg gode intensjoner om å gjøre det oftere enn hva jeg gjør, da jeg ikke ser på meg som en uhygienisk ekkel person😅 

MEN det blir med tanken!!! Går hvertfall 1 mnd før jeg får rota meg til å gjøre det🙄 Med 3 barn så står jeg ikke arbeidsledig. Men har intensjoner om å gjøre det oftere altså😁

Anonymkode: 1108d...336

Vi er alt for renslige i dag. Både kroppen og miljøet tjener på at vi roer oss et par hakk😄

Anonymkode: 10fff...109

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer hver kveld, dvs legger meg alltid ren. Burde kanskje skiftet hver fjortende dag, men går som regel 4-8 uker mellom. 

Anonymkode: 59975...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Leo skrev:

Har hund i sengen så det blir ofte 2 - 3 ganger i uken. Spesielt om sommeren når noen har tatt seg en tur over lakenet med skitne labber... :hund:

Håper den ikke tisser i sengen også da. Søt smiley :) 

Anonymkode: ed71d...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skiftet sjeldnere da jeg bodde alene, dusjet uansett før jeg la meg hver kveld. Men nå skjer det mye mer i sengen og samboeren min svetter mer enn meg, så da skifter vi ukentlig.

Anonymkode: 4a2df...950

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...