Jump to content
AnonymBruker

Noen ganger er det deilig å spise en Grandiosa. Enig?

Recommended Posts

Ariana807

Jupp 🙌🏻🙌🏻

Fortsetter under...

Villfisker

Enig i at det er deilig å trykke noe skikkelig usunt ned til tider, men pizza er ikke min greie ;) 

AnonymBruker
6 timer siden, SupaWoman skrev:

Ikke orginalen men den med pepperoni går an.  Ska jeg kose meg med god frossenpizza kjøper jeg Dr Øtker Ristorante Mozzarella, hatt som favoritt i sikkert 15 år.  Også er en pizza akkurat passelig nok mat for en. 

Det er min favorittpizza og, blant frossen pizza. Og Grandiosa spiser vi aldri her hjemme, verken jeg eller barna liker den. Vi har alle hver vår Dr. Øtker pizza som favoritt.

Anonymkode: fddd9...ee2

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er voksen og er i 30-årene. Spiser variert kvalitetsmat stort sett, men noen ganger er et deilig med Grandiosa. Andre som føler det på samme måte?

Anonymkode: e92e3...b4f

Grandiosa er aldri digg! ;)   Utover det så beskriver du vel det som er normalen, i hvert fall stemmer det på så godt som alle i min bekjentskapskrets.  Jeg spiser sunt for det meste, men tar vel mer eller mindre ukentlig et måltid på Burger KIng eller Bislet Kebab.

Anonymkode: cea76...222

AnonymBruker
6 hours ago, AnonymBruker said:

Noen ganger er det deilig å spise en Grandiosa. Enig?

Kunne ikke vært mere uenig.

Anonymkode: 9f3cd...5be

Chakalaka

Mmmmmmm!!! Grandis ❤️ beste guily pleasure som fins! Stekt sånn at den er litt crispy i kanten, og uten extra ost osv.. Grandis er best i sin opprinnelige form! (syns jeg) 

Annonse

SardintrollReturns

Ja, jeg er ingen mat-jåle, så jeg synes det er digg med grandis av og til. :) Må selsagt ha litt ekstra ost på først, da. 

AnonymBruker

Ja en sjelden gang nyter jeg en Grandis! Helst alene, når mannen er på sjøen og barna er i seng. Pirker av paprikaen og har på ekstra ost. Og masse ketchup på før den spises. Da snakker jeg om originalen. 2-3 ganger i året sånn ca. 

Anonymkode: 2cade...7c1

Mann37oslo

Grandis 4 ost er digg

Badesåpe

Hadde den der "nybakt"-grandisen forrige helg, første grandis på en god del år. Den var knallgod! Salg på Coop mega så passet fint :)

tralela

Grandiosa original holder seg faktisk som min favorittfrossenpizza. Det er vel noe med hele opplevelsen antar jeg - den er liksom definisjonen på frossenmat. 

Jr.Garcon
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er voksen og er i 30-årene. Spiser variert kvalitetsmat stort sett, men noen ganger er et deilig med Grandiosa. Andre som føler det på samme måte?

Bare noen ganger???????? 😮

Jeg er voksen i 30 årene selv, men en grandiosa man slenger på litt ekstra ost, salami og oregano og peppes rømmedressing er jo 💝 Det er rett og slett en topp 5 rett som spises ukentlig uten spor av dårlig samvittighet :ler:

Edited by Jr.Garcon

DeLorean

Ikke så ofte jeg spiser frossenpizza nå lengre, men en grandis funker innimellom. 

Favoritten min er Casa Di Mama fra Dr. Oetker, nydelig 😋

Annonse

AnonymBruker

En grandis i ny og ne er digg! Men det må være originalen 😊 

Anonymkode: c30ec...964