Gå til innhold

Noen ganger er det deilig å spise en Grandiosa. Enig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er voksen og er i 30-årene. Spiser variert kvalitetsmat stort sett, men noen ganger er et deilig med Grandiosa. Andre som føler det på samme måte?

Anonymkode: e92e3...b4f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde grandis i går. Ikke fordi det er så sykt godt, men fordi det var enkelt når jeg var alene på 3 unger. 

Anonymkode: 7bf01...1a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så glad i Grandiosa, men jeg skjønner hva du mener. At det i blant kan være herlig å unne seg noe godt 😁 Det er supert!
Og jo sjeldnere du spiser Grandiosa, desto bedre smaker den når du spiser den! (Hvis Grandis er en favoritt)

Endret av Supernova17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er voksen og er i 30-årene. Spiser variert kvalitetsmat stort sett, men noen ganger er et deilig med Grandiosa. Andre som føler det på samme måte?

Anonymkode: e92e3...b4f

Helt klart :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Det er ikke god, kvalitetsmat liksom, men det er likevel noe utrolig digg ved å spise den typen «drittmat» til tider.

Anonymkode: 063c9...310

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det helt okay med en ferdigpizza i blant. :) selv foretrekker jeg bigone eller en italiensk type, men folk er forskjellige! Men blir noen dager her med ferdiggreier, når samboer har full jobb og tidskrevende hobby, og jeg har halv jobb og fulltidsstudie :)

 

Anonymkode: a27a9...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke orginalen men den med pepperoni går an.  Ska jeg kose meg med god frossenpizza kjøper jeg Dr Øtker Ristorante Mozzarella, hatt som favoritt i sikkert 15 år.  Også er en pizza akkurat passelig nok mat for en. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandiosa spiser jeg aldri fordi jeg ikke liker den, men spiser annen ferdigpizza da. Det er så enkelt å bare slenge en i ovnen innimellom. Nå fikk jeg lyst på det i kveld....

Anonymkode: 78fee...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ja, helt klart. Jeg spiser også kvalitetsmat stort sett, men slenger gjerne på en grandis når jeg er alene en kveld og bare skal chille i sofaen med en film. Takeaway-pizza er også digg, men grandis er en egen kategori i mine øyne, jeg tenker ikke på det som pizza i ordets riktige forstand - bare som grandis. Det er noe "comforting" over det, det er liksom noe man har spist helt siden man var barn på det glade 90-tall, gjennom studenttilværelsen og inn i voksenlivet. Annen mat kommer og går, men grandis består :P 

Anonymkode: 0c59f...0d5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, SupaWoman said:

Ikke orginalen men den med pepperoni går an.  Ska jeg kose meg med god frossenpizza kjøper jeg Dr Øtker Ristorante Mozzarella, hatt som favoritt i sikkert 15 år.  Også er en pizza akkurat passelig nok mat for en. 

Det blir ofte den samme her, og så hiver jeg på et par-tre skiver chorizo eller pepperoni, litt tomat og oliven. Etterpå er det bare å kose seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er helt enig med deg. Noen ganger er det rett og slett superdigg med frossenpizza, selv om jeg ikke er så veldig fan av akkirat Grandis selv. Foretrekker mye heller Big One ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...