Gå til innhold

Mat folk flest ikke liker men som du synes smaker helt Ok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 14.9.2019 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Potetmos med kjøttpølse og masse ketchup 😋 Da blir det fest i heimen 😂 Sikkert en del familier som spiser det, men tviler på at det er så mange andre voksne som synes det smaker skikkelig digg, slik jeg gjør 

Anonymkode: 48b35...2d2

Det er faktisk en rett som heter brennende kjærlighet! Da har man gyllenstekt løk på også.

Anonymkode: b23df...eea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker også det man kaller for "søppeltallerken"; macaronisalat, burger, fries, potetterninger, skinketerninger og topp det med dressing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver jul spiser jeg oksetunge😋 Hele tunga ligger i saltlake sammen med sylteflesket, som også er godt!!

Så når jeg tar frem oksetunga så sier mine venner; Vi spiser ikke det andre har hatt i kjeften😂🤣

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sært å like sylteagurk og oliven? Jeg elsker begge deler. Pleier å ha det på brødskiva.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan spise veldig sære ting, liker å spise både ferskgjær og tørrgjær og spiser rå pasta, tomatsuppepulver og tomatpuré fra tube. Antagelig er det ikke så sunt å spise rå gjær så jeg prøver å begrense meg på akkurat det🙈

Anonymkode: 0ad54...65f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å, sjelevenn 😍😍 helt enig, liker det ikke med melk! 😅

Anonymkode: 005d6...537

Jaa, ikke vært borti før jeg heller 😍😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jerry Lee skrev:

Lutefisk.   Men det må være med bacon, ertestuing og fleske-/ribbefett. 

Alle hater jo lutefisk...   :lur:

De fleste jeg kjenner enten elsker lutefisk eller i hverfall synes det er greit å spise. Bor nordpå

Anonymkode: 24472...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg kan spise veldig sære ting, liker å spise både ferskgjær og tørrgjær og spiser rå pasta, tomatsuppepulver og tomatpuré fra tube. Antagelig er det ikke så sunt å spise rå gjær så jeg prøver å begrense meg på akkurat det🙈

Anonymkode: 0ad54...65f

Husker at jeg som barn iblant momset på gjær, syntes det var så godt. I bestemors hage beitet jeg på gressløk og pepperrot, eller satt på kjøkkenet hennes og tømte hvitløkspulver i neven og spiste. Tomatsuppepulver er også godt.

Kokte, kalde poteter på brødskive, med majones, grillkrydder og hakket, rå løk - anbefales.

Anonymkode: e760d...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...