Gå til innhold

Mensen dagen etter eggeløsning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Ifølge Flo appen skulle jeg hatt eggeløsning 28 august, og mensen idag. Men jeg var hos gynekolog på tirsdag 10.09 hvor han så at jeg hadde eggeløsning den 10/11, og han mente derfor at syklusen min bare hadde forskjøvet seg. Men idag fikk jeg plutselig mensen/blod? Har hatt bitte små blødninger i 2 dager, men idag kom det en del... 

 

noen som vet hva det kan være? Er det mensen kan det være en mellomblødning? Isåfall teller ikke eggeløsningen jeg akkurat hadde da? 🤔 eller kan jeg bli gravid på eggeløsningen jeg hadde på tirsdag?

 

hilsen en syklusforvirret dame 🙄🙄🙄

Anonymkode: 53a90...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer ikke mensen 14 dager etter eggløsning?🤔🤔vet lite om dette 

Anonymkode: 15ea2...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kommer ikke mensen 14 dager etter eggløsning?🤔🤔vet lite om dette 

Anonymkode: 15ea2...a6b

Ja, det var det jeg også tenkte.... synes dette var veldig rart. Men gynekologen så tydelig på ultralyd at jeg hadde eggeløsning den dagen jeg var der.... mulig det ikke er mensen, men det kjennes veldig ut som det... 😣😣

Anonymkode: 53a90...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan blø litt rundt eggløsning, jeg har gjort det et par ganger. Men det skal ikke være veldig mye blod. Jeg har også eggløsningssmerter, som kan minne om menssmerter, men hos meg er de ofte mest konsentrert til en side (siden hvor egget slipper).

Hvis det ikke er det, er det litt rart med mensen rett etter eggløsning, ja. Den skal ikke komme da. Det er ikke alltid nøyaktig 14 dager mellom eggløsning og mens, det kan variere litt fra kvinne til kvinne, men det bør være minst 9-10. Ellers vil ikke et befruktet egg rekke å feste seg. Jeg fikk mensen et par dager etter eggløsning en periode, men det var da syklusen var i ferd med å komme tilbake etter fødsel. Det var syklus-kluss som rettet seg av seg selv. Men hvis det nå er mensen som kommer, og det virker som den kommer rett etter eggløsning flere ganger, ville jeg tatt det opp med lege. 

Anonymkode: dafec...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...