Gå til innhold

Sjalu på kjærestens venninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har et lite barn, og moren til barnets bestevenn inviterer kjæresten ofte på konsert,på fest til hennes venner eller hjem til de på et glass vin. Jeg har møtt denne damen når hun har vært på besøk hos kjæresten min sammen med sitt barn,og i andre sammenhenger så hun kjenner meg litt, men hun har aldri invitert meg eller sagt til kjæresten min at han skal ta med meg. Jeg og min kjæreste er særboere, men hun er gift og hennes mann jobber mye utenlands.Hun tar mye kontakt pga barna, og ringer også for å slå av en prat om kveldene. Innimellom blir jeg litt sjalu og synes dette er litt rart, men kjæresten min blir irritert og sier at de må jo få lov til å ha kontakt. 

Anonymkode: aa675...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

høres ikke bra ut...kjæresten din respekterer deg ikke...

Anonymkode: 1a1ea...8fe

Han har spurt noen ganger om jeg vil være med  på det som hun har invitert han med altså. Jeg reagerer på damens oppførsel. Jeg synes det er merkelig at hun tar så mye kontakt med han og det er nesten alltid når mannen hennes er bortreist. Jeg tror hun er begeistret for min kjæreste. 

Anonymkode: aa675...e04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har spurt noen ganger om jeg vil være med  på det som hun har invitert han med altså. Jeg reagerer på damens oppførsel. Jeg synes det er merkelig at hun tar så mye kontakt med han og det er nesten alltid når mannen hennes er bortreist. Jeg tror hun er begeistret for min kjæreste. 

Anonymkode: aa675...e04

Slutt å skyve skylden over på henne!

Det er kjæresten din sin feil at han ikke trygger deg. 

Hvorfor er du sammen med en mann som ikke bryr seg om deg?

Anonymkode: 89a32...d1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten din har jo spurt om du vil bli med. Neste gang blir du med. Eller så inviterer du, og sier du har så lyst til å bli kjent med henne siden hun er en god venn av kjæresten din. Keep your friends close, and your enemies closer.

Anonymkode: cf3eb...a18

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å bli med neste gang. Vær særs kjærlig med kyss og nærkontakt foran henne,og vær som limt på han. Da vil du se begges reaksjon.  Om hun virker sur : hun er interessert i ham. Om han trekker seg unna deg : han er interessert i henne.

Anonymkode: c9ed0...a9a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...