Gå til innhold

Hva gjør du på fritiden, i helger osv? Hobbyer og interesser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lyst å høre hva dere gjør på fritiden. Trenger litt inspirasjon :) Nå mener jeg ikke "husvask, legge barna, følge til/fra aktiviteter osv". Jeg mener hva DU gjør for deg "selv" eller med andre sosialt f.eks. 

Hva gjør du i helgene?

Hva gjør du ellers på fritiden? F.eks hvis du har en ekstra dag fri her og der eller på kveldstid etter jobb. 

Har du noen interesser/hobby du driver med?

Anonymkode: 855b7...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man gjør jo det de fleste andre gjør. Henger med venner, lager mat (ja, det er en hobby, ikke arbeid), spiser mat med venner, går ut og spiser, går i naturen, nå på høsten plukker jeg sopp om sommeren drar jeg på stranda, på vinteren går jeg i hi og venter på vær. Så trener jeg 2-3 ganger i uka (det er jo ikke en hobby, men et minimum for å ta ansvar for egen helse), reiser en langtur i året, gjør researsh til aktivitetene over, leser aviser og bøker om samfunnsaktuelle temaer så jeg kan påberope meg å være et normalt opplyst menneske, og hvert år så lærer jeg meg noe nytt, sånn at jeg ikke blir en gammel fjert uten evne til utvikling (da er en jo mentalt død). 

Nå til helga skal jeg feks trene, spise sushi, gå på loppis, lese en bok om fysikk, drikke vin med en kompis, gå på enda et loppis, hjelpe en slektning med å flytte og ha pizzakveld. Normalt aktiv helg.

Anonymkode: b2c07...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hobbyer utenfor hjemmet. 

Om sommeren er jeg mye ute. Vi elsker å grille, og barna elsker å bade. 

Nå pusser jeg opp gangen. Neste prosjekt blir noe annet innen oppussing. Om det blir bad, kjøkken, soverom eller påbygg kommer annpå hvor mye vi klarer å spare. Men alt det skal vere tatt innen våren 2021. Skal kjøpe ladegreier til elbil i garasjen, så prøver å være realistisk ang sparing og når vi får det ferdig. 

Anonymkode: a4899...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg jobber heile dagen. Etter det bruker eg tid på barnet mitt. Når barnet er lagt spiller eg MTGA (magic the gathering arena).

Min hobby er dataspel og brettspel.

Anonymkode: 76273...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakter, fisker og er mye ute i friluft. Barna elsker å være med. Sosialt er det også, for man blir fort kjent med mange likesinnede.

Anonymkode: 2e1be...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er med i en svømmeklubb og svømmer i open water-konkurranser om sommeren. Kjører motorsykkel, drar gjerne på turer. Innimellom fjellturer, vannski etc. Når jeg treffer venner trener vi sammen, spiser ute eller går på konsert. Om vinteren mye skikjøring. Strikker også litt om vinteren. Ellers elsker jeg å lage mat og bake så det er mer en hobby enn plikt. Når jeg vil slappe av leser jeg bøker eller ser netflix.

Anonymkode: 48bc4...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motgenyoga

Leser romaner, gjerne med en ekstra god kopp kaffe

Spiller Nintendo

Går lang fjelltur

Besøker familie/tantebarn

Klatring 

Løpetur

Film

Baking/matlaging

Kryssord og podcaster

Brettspill med venner/kjæreste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, alt for masse. 

Dykking

Klatring

Løping

Styrketrening

Strikking 

Baking (den ene gangen i året jeg har tid til det)

Reise

Fiske

Friluftsliv

Jakt

Telttur

Ski

Gitar

Se på serier 

Fotografering 

Og huff, så mye mer og. 

Anonymkode: 34493...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på tv (netflix/viaplay)

Surfer på nettet (nyheter, blogger, )

Lager mat/baker

Strikker litt

Prøver å bli flinkere til å lese bøker

Trener ca daglig

Går tur, hører på podcast

Er med mine foreldre/tantebarn

Møter venner for kaffe eller middag/drikke

Prøver ut dating

Jeg trives godt alene, og trenger å være alene da jeg har en jobb som krever mye av den sosiale delen av meg, så er mye alene utenom jobb. 

Anonymkode: 800b0...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Går tur i marka eller fjellet. Drikker mye kaffe og glaner ut i lufta mens jeg tenker. Syr klær, leser bøker eller ser serier. Diskuterer på nett eller "koser meg," som betyr leter etter informasjon om ting eller surfer etter ting som jeg blir inspirert av. Drar på konserter, rusler i byen, møter venner, kino, trener. Setterr på musikk og danser på stuegulvet. Ja, jeg kan holde på en stund. Eller drar på arrangementer som dukker opp. Helgen bør egentlig bare minst 4 dager.

Anonymkode: 93d10...0ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på besøk hos svirebrødre + en ex.

Opplevd  d e n  feteste ¨intimkonsert¨ i livet, -bare den råeste blusen jeg har hørt, -noen sinne...

FETT.

a.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager mosaikk og maler og leser. Og besøker venner. Sitter og ser ut på trærne som har begynt å få høstfarger. Bare tenker på ymse.

Nå har jeg fri i helgen, har vært på dating, har malt, lest og tatt en fest! i løpet av denne uka som var. Nå tenker jeg å kun sitte i favorittstolen med beina trukket opp, og KUN være på Kg og ellers på nett. Alt jeg skal gjøre ved siden av å lage litt mat og spise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...