Gå til innhold

Incelproblemet, så enkelt kan det løses


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Legaliser prostitusjon og få det til å bli noenlunde sosialt akseptert.

Vipps, så forsvinner incelproblemet, sammen med kvinnehat og høyreekstremisme.

 

Forklar meg igjen hvorfor prostitusjon er forbudt...

Anonymkode: 3f58b...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Legaliser prostitusjon og få det til å bli noenlunde sosialt akseptert.

Vipps, så forsvinner incelproblemet, sammen med kvinnehat og høyreekstremisme.

 

Forklar meg igjen hvorfor prostitusjon er forbudt...

Anonymkode: 3f58b...ed6

Har land hvor kjøp av sex er lovlig et mindre problem med incels enn Norge? 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at prostitusjon bør legaliseres, men det løser ikke problemet til incels. De ønsker jo nærhet og meningsfulle relasjoner, det å kjøpe sex løser veldig lite. 

Anonymkode: f66bf...0f5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den korte versjonen av hvorfor legalisering av sexarbeid ikke løser incelproblemet.

Mange av de som avvises i det vanlige kjønnsmarkedet i dag, ville også blitt avvist av prostituerte.

Her er den lange versjonen.

En av de viktigste årsakene til at sexarbeidere ønsker legalisering er sikkerhet. Av naturlige årsaker vil man screene kunder, og antageligvis avvise dem som av ulike årsaker virker farlige, truende eller ubehagelige. Det kan være aggressive kunder. Kunder som ikke forstår enkelte sosiale krav som stilles til dem i screeningfasen. Det kan være mennesker som innehar andre egenskaper som gjør at også "vanlige" damer har skydd unna. 

Hva tror man skjer når folk som i utgangspunktet har et menneskesyn som en del av de radikaliserte incelsene har, der de blant annet rettferdiggjør bruk av vold mot uskyldige for å kompensere for egen ensomhet, kontakter sexarbeidere? Ved et snev av "menneskekjenning" som man blir ganske godt til i løpet av kort tid vil alle røde lamper tennes med en gang, og man takker pent nei.

Og hva skal man da gjøre? Tvinge sexarbeiderne til å ligge med dem?

Det vitner om et helt for jævlig menneskesyn å være villig til å ofre sexarbeidere for at de liksom ikke skal gå løs på alle andre, men her har man det altså igjen som en "løsning". Man tar damene som betyr minst, lar mennene "gå løs" på dem, og skåner derfor de mer høyverdige damene i samfunnet fra å bli skadet eller vanæret.

Spar meg. 

Anonymkode: b817e...aeb

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det løser ikke incelproblemet. Blir som å slakte all verdens dyr for at vi ikke skal spise dem, og blidgjøre veganerne

Anonymkode: f4fcc...ade

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Incelproblemet er forøvrig løst den dagen menn forstår at kjærlighet, nærhet og sex fra attraktive damer er ikke noe man er berettiget til bare i kraft av å eksistere, og at det er uakseptabelt å ty til vold når man ikke får viljen sin. 

Anonymkode: b817e...aeb

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Legaliser prostitusjon og få det til å bli noenlunde sosialt akseptert.

Vipps, så forsvinner incelproblemet, sammen med kvinnehat og høyreekstremisme.

 

Forklar meg igjen hvorfor prostitusjon er forbudt...

Anonymkode: 3f58b...ed6

Hva med å pålegge alle incels å ha sex jevnlig med minst en annen incel? 

Det ville løst problemet vesentlgi mer effektivt. Alle fikk sex. Ingen kvinner ble rammet.

Prostitusjon stammer fra den tiden kvinner var en eiendel. Som en ku eller en sofa. Hun var eid av sin far, bror, onkel eller mann. Han solgte henne (eller drepte henne) som han ville. ALL form for samvær mellom kvinner og mann var prostitusjon på den tiden. Og all form for sex var voldtekt. 

Incels (som jeg vil tro du er en av) vil tilbake dit. Fordi de ser på kvinner som en eiendel de burde hatt rettigheter til. Det er derfor kvinner flest mener det beste ville være om dere forsvant i den evolusjonære prosessen. Som seg hør og bør.

Anonymkode: f6183...57b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Cinnamondiva said:

Nei prostistitusjon er farlig business. I så fall byrde det skje under trygge rammer

Trygge rammer = muligheten til å si nei til ubehagelige incels

Anonymkode: b817e...aeb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så dumme folk er 😂 incels problemet løsers enkelt av at de uattraktive slutter å sette barn til verden . De dårligste utseende trekkende styres av gener. Forøvrig tror jeg problemet løser seg selv ved at dette er siste generasjon. Ellers hadde de ikke vært incels . 

Anonymkode: 7f884...aab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud så dumme folk er 😂 incels problemet løsers enkelt av at de uattraktive slutter å sette barn til verden . De dårligste utseende trekkende styres av gener. Forøvrig tror jeg problemet løser seg selv ved at dette er siste generasjon. Ellers hadde de ikke vært incels . 

Anonymkode: 7f884...aab

Interessant teori, men uattrakive kvinner formerer seg jo så det vil fortsatt være stygge mennesker i fremtida. Men kanskje færre siden uattraktive menn ikke får barn

Anonymkode: 5f168...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, HalldirV2 said:

Har land hvor kjøp av sex er lovlig et mindre problem med incels enn Norge? 

🥇🏆🏆🏆

Anonymkode: 54a72...b6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Legaliser prostitusjon og få det til å bli noenlunde sosialt akseptert.

Vipps, så forsvinner incelproblemet, sammen med kvinnehat og høyreekstremisme.

 

Forklar meg igjen hvorfor prostitusjon er forbudt...

Anonymkode: 3f58b...ed6

Har du hørt om Charles Darwin?

Anonymkode: 54a72...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er den korte versjonen av hvorfor legalisering av sexarbeid ikke løser incelproblemet.

Mange av de som avvises i det vanlige kjønnsmarkedet i dag, ville også blitt avvist av prostituerte.

Her er den lange versjonen.

En av de viktigste årsakene til at sexarbeidere ønsker legalisering er sikkerhet. Av naturlige årsaker vil man screene kunder, og antageligvis avvise dem som av ulike årsaker virker farlige, truende eller ubehagelige. Det kan være aggressive kunder. Kunder som ikke forstår enkelte sosiale krav som stilles til dem i screeningfasen. Det kan være mennesker som innehar andre egenskaper som gjør at også "vanlige" damer har skydd unna. 

Hva tror man skjer når folk som i utgangspunktet har et menneskesyn som en del av de radikaliserte incelsene har, der de blant annet rettferdiggjør bruk av vold mot uskyldige for å kompensere for egen ensomhet, kontakter sexarbeidere? Ved et snev av "menneskekjenning" som man blir ganske godt til i løpet av kort tid vil alle røde lamper tennes med en gang, og man takker pent nei.

Og hva skal man da gjøre? Tvinge sexarbeiderne til å ligge med dem?

Det vitner om et helt for jævlig menneskesyn å være villig til å ofre sexarbeidere for at de liksom ikke skal gå løs på alle andre, men her har man det altså igjen som en "løsning". Man tar damene som betyr minst, lar mennene "gå løs" på dem, og skåner derfor de mer høyverdige damene i samfunnet fra å bli skadet eller vanæret.

Spar meg. 

Anonymkode: b817e...aeb

Dæven så bra skrevet!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud så dumme folk er 😂 incels problemet løsers enkelt av at de uattraktive slutter å sette barn til verden . De dårligste utseende trekkende styres av gener. Forøvrig tror jeg problemet løser seg selv ved at dette er siste generasjon. Ellers hadde de ikke vært incels . 

Anonymkode: 7f884...aab

Fy faen for en bedriten provoserende kommentar! La meg tørre å spørre hvem i dine øyne som avgjør hvilket en person er attraktiv eller ikke?? En som du synes er "uattraktiv" kan være verdens vakreste for en annen. Og hvilken rett har du til å måle noen opp og ned "for å vurdere om hn er fin nok til å formere seg"?! 

Håper virkelig at du mente dette som en spøk, hvis ikke er du faen ett avskyelig menneske! 

Anonymkode: 71bfe...0f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du vil aldri løse incel-problemet da menn med status alltid vil være de som er på toppen og resten under. Det er majoriteten av menn som sliter med å produsere avkom, og en direkte grunn til at man har dobbelt så mange kvinner som forfedre enn menn, fordi noen menn produserer mange barn, mens mange menn ikke produserer noen. 

Videre slår jeg et stikk for incelene, fordi å ikke klare å fikse utfordringene i livet også gjør at du ikke er en attraktiv partner for damene. Når du da selv opplever at du rent biologisk ikke er verdig, så begynner man å stille mange spørsmål med verdien av livet overhodet. Noen tar hatet mot seg selv ut på andre, mens noen tar aktivt eller passivt selvmord. 

Det finnes alltid gråsoner, men dette er jo for å sette det på spissen. Løsningen er desverre kompleks og om noen finner en god løsning, så vil en "evolusjon" i måten man møte livet på også gi forskjeller, så man starter tilbake på status quo.   

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så dumme folk er 😂 incels problemet løsers enkelt av at de uattraktive slutter å sette barn til verden . De dårligste utseende trekkende styres av gener. Forøvrig tror jeg problemet løser seg selv ved at dette er siste generasjon. Ellers hadde de ikke vært incels . 

Anonymkode: 7f884...aab

Hvem skal avgjøre hvem som er attraktive og hvem som er uattraktive? Hvor går grensen? Det er dessuten ingen naturlov som sier at alle attraktive mennesker får attraktive barn. Gener k an slå veldig ulikt ut. Til og med hos eneggede tvillinger er den ene enkelte ganger merkbart penere enn den andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen for en bedriten provoserende kommentar! La meg tørre å spørre hvem i dine øyne som avgjør hvilket en person er attraktiv eller ikke?? En som du synes er "uattraktiv" kan være verdens vakreste for en annen. Og hvilken rett har du til å måle noen opp og ned "for å vurdere om hn er fin nok til å formere seg"?! 

Håper virkelig at du mente dette som en spøk, hvis ikke er du faen ett avskyelig menneske! 

Anonymkode: 71bfe...0f0

Jeg er ikke et avskyelig menneske , jeg har har bare oppservert virkeligheten, da er det isåfall den som er "avskyelig". du har rett i at noe er subjektiv men det finnes trekk som er uattraktivt for flertallet, som eks fedme 

Anonymkode: 7f884...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke et avskyelig menneske , jeg har har bare oppservert virkeligheten, da er det isåfall den som er "avskyelig". du har rett i at noe er subjektiv men det finnes trekk som er uattraktivt for flertallet, som eks fedme 

Anonymkode: 7f884...aab

De fleste ser kanskje ikke på fedme som noe positivt, men veldig mange kan se en person med fedme som attraktiv. Ikke nødvendigvis perfekt, men attraktiv. Noen kler jo også ekstra kilo bedre enn andre. Og fedme er ikke nødvendigvis arvelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...