Gå til innhold

Vil ikke besøke min døende bestefar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor syns du det er egoistisk? Mannen vet ikke at hun er der, og det er hun som skal leve videre. Jeg hadde ikke ønsket at noen skulle føle det var ekkelt å se meg i en sånn situasjon. Da hadde jeg heller ønsket at de bevarte de gode minnene den gangen jeg var oppegående. 

Døden er en del av livet. Men man skal leve videre også.

Anonymkode: 33602...699

Det å ikke unngå det vonde er også en viktig del av livet. 

Anonymkode: d5a61...9e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer til å angre deg for at du ikke besøkte han etter han er død, da er det for sent og det er ingenting du kan gjøre. Dette vet jeg av erfaring og den angeren du sitter med etterpå er ikke god.

Anonymkode: 5d636...114

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å angre deg for at du ikke besøkte han etter han er død, da er det for sent og det er ingenting du kan gjøre. Dette vet jeg av erfaring og den angeren du sitter med etterpå er ikke god.

Anonymkode: 5d636...114

Om du hadde lest alt ville du sett at TS besøkte bestefar.

Anonymkode: 8708c...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du besøkte ham! ❤️ Jeg tenker litt på dette at noen ikke vil besøke en døende slektning... er det noen som egentlig 'vil' dette? Er ikke dette sånt man gjør fordi det er den riktige tingen å gjøre? Jeg hører om folk som ikke går på sykehusbesøk fordi de ikke liker sykehus, er det så mange som liker sykehus? Hører også om enkelte som ikke går i begravelser fordi de ikke liker begravelser... jeg blir ganske matt, skal man styre unna alt som er ubehagelig? Ts, dette er ikke til deg, mer generelle tanker rundt dette å styre unna alvorlige situasjoner fordi en ikke 'liker' det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.. jeg besøkte han like før han døde igår. Han våknet opp når jeg kom... jeg er glad jeg gikk 

Anonymkode: 2f557...3f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2019 den 11.12, AnonymBruker skrev:

Min bestefar jeg er så glad i holder på å dø og jeg vil ikke se ham døende da jeg er redd det blir for traumatisk. Min familie synes jeg er egoistisk.. han er helt borte og ikke tilstede 

Anonymkode: 2f557...3f0

Dette er vanskelig for både deg og de rundt deg. Gå noen runder med deg selv å kjenn etter om dette er noe du kan angre på i ettertid, eller om du vil syntes det er helt greit at du ikke var der. Jeg forstår deg godt, men jeg tror selv at jeg hadde angret senere, og jeg hadde tenkt at det er verre å angre på noe jeg har gjort, enn noe jeg ikke har gjort. 

Lykke til. Og stol på magefølelsen din! ❤️

Anonymkode: a258e...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

På 14.9.2019 den 11.16, AnonymBruker skrev:

Ts her.. jeg besøkte han like før han døde igår. Han våknet opp når jeg kom... jeg er glad jeg gikk 

Anonymkode: 2f557...3f0

God klem til deg!❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad for at jeg besøkte min på dødsleiet tre dager før han gikk bort. Selv om det i og for seg ikke var så hyggelig hjalp det å vite at man besøkte han den siste gangen. Hadde en oldemor vi ikke rakk å besøke den siste tida før hun gikk bort, og det føltes veldig mye verre i ettertid ettersom hun plutselig ble akutt syk og døde på dagen.

Anonymkode: 3ae05...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...