Gå til innhold

Hvordan får man til å se sånn ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som alle disse bloggerne gjør! Jeg synes mange av de sminker seg pent, de ser så flotte ut liksom. Er det 1kg med sminke som gjør det? Har jo foundationen og pudder og mascara men ser absolutt ikke sånn ut.

og hvordan i alle dager får man så perfekte bryn som mange av de tegner på? Prøver å tegne jeg også fordi det vokser ikke ut hår der hvor jeg ønsker. Men resultatet er langt fra så perfekte brynene de har..

 

Anonymkode: dac35...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser jo ikke pene ut i det hele tatt. De ser jo helt grusomt kunstige ut også. Kan ikke begripe at noen synes det er pent og ønsker å se sånn ut.

Anonymkode: f60bf...a9c

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere lag med counturing og sminke, og heftig bruk av filter og redigering av bilder 

Anonymkode: f9c86...5b7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Mange av de har tatt plastisk kirurgi. Fillers. Laser. Contouring sminke. Løsvipper. Brynene kan være behandlet med microblading. Og ja, sminke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkordet er vel operasjoner, for mange.  Se bare Sophie Elise og Isabel Raad før og etter :blink:

Anonymkode: d155a...5b5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du oversminker deg en dag. Så mye sminke, at du synes det er for mye (ikke i den forstand at du skal bruke solpudder som er 3 nr for mørk i hele trynet). Så går du til et vindu i huset, så du får litt dagslys på deg. Deretter tar du en selfie, og ser på bildet. 

Da skjønner du hvordan de kan være så flinke med sminke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke bloggere er det du egentlig sikter til? 

Anonymkode: 223a5...a1b

Feks Martine Lunde da. Hun ser man jo ofte på bloggerne med og uten sminke. Hun ser jo helt fantastisk ut med sminke. Hun har jo ikke tatt noe å fikset på i ansiktet. 

Anonymkode: dac35...297

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange lag med contouring. Brynene er fikset med microblading. Personlig syns jeg så mye sminke kan se pent ut på avstand og bilder, men når du ser noen i virkeligheten ser det veldig stygt og kunstig ut

Anonymkode: 46904...be9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feks Martine Lunde da. Hun ser man jo ofte på bloggerne med og uten sminke. Hun ser jo helt fantastisk ut med sminke. Hun har jo ikke tatt noe å fikset på i ansiktet. 

Anonymkode: dac35...297

Hun har sminke video på YouTube ☺️

Anonymkode: 5305f...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ser jo ikke pene ut i det hele tatt. De ser jo helt grusomt kunstige ut også. Kan ikke begripe at noen synes det er pent og ønsker å se sånn ut.

Anonymkode: f60bf...a9c

This. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine Lunde synes jeg er en av få av alle bloggerne som er over gjennomsnitte veldig pen, helt naturlig pen uten noe juks! Så man trenger ikke å sikte så høyt som hun når det kommer til eget utseende, for da får man fort dårlig selvtillitt! Også har du sophie Ellse og isabel raad, de har jo fikset på seg et utseende, og før de gjorde det så synes nå jeg de var helt grei sånn utseende messig, kanskje under gjennomsnittlig pene også. Så må ikke få dårlig selvtillit av å se på disse! De fleste av dem er opererte og de andre er bare veldig pene og de trenger man heller ikke å sammenligne seg med!

Anonymkode: 8794a...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feks Martine Lunde da. Hun ser man jo ofte på bloggerne med og uten sminke. Hun ser jo helt fantastisk ut med sminke. Hun har jo ikke tatt noe å fikset på i ansiktet. 

Anonymkode: dac35...297

Noen blir bare fantastisk pene med sminke på. Har en venninne som ser helt nøytral ut uten. Med sminke ser hun ut som en modell. Noen har bare et ansikt som lett blir veldig annerledes med sminke. Spørsmålet er om du vil ha på deg en så tykk maske at den fremtidige kjæresten din får sjokk når han ser deg uten sminke? Jeg vil at folk skal se meg, en litt penere og mer "våken" versjon av den jeg er når jeg står opp av sengen men fremdeles ikke totalt forandret. 

Anonymkode: cbc4c...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2019 den 9.41, Sokkar skrev:

Dersom du oversminker deg en dag. Så mye sminke, at du synes det er for mye (ikke i den forstand at du skal bruke solpudder som er 3 nr for mørk i hele trynet). Så går du til et vindu i huset, så du får litt dagslys på deg. Deretter tar du en selfie, og ser på bildet. 

Da skjønner du hvordan de kan være så flinke med sminke. 

Med sminke mener du foundation først og fremst da eller?

Anonymkode: d6669...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2019 den 8.37, AnonymBruker skrev:

Stikkordet er vel operasjoner, for mange.  Se bare Sophie Elise og Isabel Raad før og etter :blink:

Anonymkode: d155a...5b5

Apropos Sophie Elise, forsøker hun å se ut som Fotballfrue? Jeg har sett henne på snap, hun dukker opp i de brikkene noen ganger, har trodd det var Fotballfrue før jeg så navnet. Andre som har sett det?

Anonymkode: 437e9...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.9.2019 den 10.24, AnonymBruker skrev:

Feks Martine Lunde da. Hun ser man jo ofte på bloggerne med og uten sminke. Hun ser jo helt fantastisk ut med sminke. Hun har jo ikke tatt noe å fikset på i ansiktet. 

Anonymkode: dac35...297

Jeg er enig i at hun ser fantastisk pen ut med sminke. Hun er pen også uten sminke, men ikke noen ekstrem særegenhet uten sminke. Men hun har veldig glatt og ren hud. Derimot blir hun ikke brun, hun er ganske blek. Gløden kommer fra sminken. Martine er veldig flink med sminke, spesielt konturering. I utgangspunktet har hun et veldig rundt ansikt. Noen blir ekstremt pene med sminke. Jeg for eksempel kunne aldri hatt på meg så mye sminke som henne. Det ville sett helt forferdelig ut på meg. Søsteren min er akkurat som Martine. Ser helt nøytral ut uten sminke. Men med sminke blir hun fantastisk pen. Hun er også ekstremt fotogen. Det samme er Martine. 

Anonymkode: e2877...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2019 den 8.02, AnonymBruker skrev:

Som alle disse bloggerne gjør! Jeg synes mange av de sminker seg pent, de ser så flotte ut liksom. Er det 1kg med sminke som gjør det? Har jo foundationen og pudder og mascara men ser absolutt ikke sånn ut.

og hvordan i alle dager får man så perfekte bryn som mange av de tegner på? Prøver å tegne jeg også fordi det vokser ikke ut hår der hvor jeg ønsker. Men resultatet er langt fra så perfekte brynene de har..

 

Anonymkode: dac35...297

På bilder og på avstand ser det kanskje bra ut, men ellers..... Nei.  Jeg har en kollega i begynnelsen av 20-åra som har sånne vippe-extensions.  Det ser jo helt koko ut spør du meg, i hvert fall så voldsomme greier som det hun har.  Og store påtegna øyenbryn ser på nært hold veldig klovneaktige ut. Jeg fatter ikke at de synes de ser bra ut med dette :unsure:

Anonymkode: ba9e9...dfc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2019 den 10.24, AnonymBruker skrev:

Feks Martine Lunde da. Hun ser man jo ofte på bloggerne med og uten sminke. Hun ser jo helt fantastisk ut med sminke. Hun har jo ikke tatt noe å fikset på i ansiktet. 

Anonymkode: dac35...297

Hun er jo perfekt eksempel på en som er sminket til et «pent» ansikt, men så blir alt bare merkelig sammenlignet med fargen på feks hendene hennes, hals og bryst, fargen på kjæresten og andre mennesker. Hehe det er egentlig bare komisk. De må slutte altså, med sånn sminke. Like teit som sminken og parykken til Mozart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med sminke mener du foundation først og fremst da eller?

Anonymkode: d6669...316

Nei, den legges etter primer. Så pudder. Så contour, deretter litt blush. Kanskje litt pudder igjen for å fade, men samtidig gjør lyset og kameraet det for deg.... 😜 Jeg mener det. Jeg kan oversminker meg, men se smashing ut på bilde. Men hadde aldri gått slik ut døra. For bildene lyver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...