Gå til innhold

Restylane i leppene - hvorfor tar så mange kvinner dette?


Hatsumomo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg stusser vel heller over hvorfor noen kosmetiske endringer er godtatt og andre ikke. La nå folk få gjøre hva de selv vil med eget utseende, enten det er å farge håret, ta en tatovering, filler, tannregulering eller kirurgi. Helt naturlig er de færreste av oss uansett, det bare enkelte ting som er mer sosialt akseptert enn andre.

Anonymkode: 2384e...710

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stusser vel heller over hvorfor noen kosmetiske endringer er godtatt og andre ikke. La nå folk få gjøre hva de selv vil med eget utseende, enten det er å farge håret, ta en tatovering, filler, tannregulering eller kirurgi. Helt naturlig er de færreste av oss uansett, det bare enkelte ting som er mer sosialt akseptert enn andre.

Anonymkode: 2384e...710

Farge håret gir fint resultat. Tatoveringer er dritsexy. Tannregulering gir fint resultat. Kirurgi kan gå galt men ofte gir det fint resultat. Botox gir fint resultat. Jeg har enda ikke sett lepper som er sprøytet med filler som er finere enn de var før. Jeg har sett en del andelepper. Det er ikke noe fint. Det er ikke NOE positivt med det som alt det andre. La leppene være som de er. Ikke ødelegg de.

Endret av Kvelertak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kvelertak skrev:

Farge håret gir fint resultat. Tatoveringer er dritsexy. Tannregulering gir fint resultat. Kirurgi kan gå galt men ofte gir det fint resultat. Botox gir fint resultat. Jeg har enda ikke sett lepper som er sprøytet med filler som er finere enn de var før. Jeg har sett en del andelepper. Det er ikke noe fint. Det er ikke NOE positivt med det som alt det andre. La leppene være som de er. Ikke ødelegg de.

Men det er jo bare din mening. De som fyller leppene synes jo åpenbart selv at det er fint. Så skal de da la være å gjøre det fordi en gruppe mener det motsatte? Vi vel ikke frata kvinner friheten til å ta valg for sin egen kropp? 

Anonymkode: 2384e...710

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo bare din mening. De som fyller leppene synes jo åpenbart selv at det er fint. Så skal de da la være å gjøre det fordi en gruppe mener det motsatte? Vi vel ikke frata kvinner friheten til å ta valg for sin egen kropp? 

Anonymkode: 2384e...710

De gjør det for de er usikre jenter som blir hjernevaska av en creepy trend. Tror innerst inne de vet selv at det ser rart ut og ikke så veldig sexy. Når de er så usikre og dårlig selvbilde så tror de det er fint og at det er det som må til for å bli sexy. Det eneste jeg tenker om jenter med sånne lepper er usikre jenter med dårlig selvbilde. Som oftest har jeg rett også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kvelertak skrev:

De gjør det for de er usikre jenter som blir hjernevaska av en creepy trend. Tror innerst inne de vet selv at det ser rart ut og ikke så veldig sexy. Når de er så usikre og dårlig selvbilde så tror de det er fint og at det er det som må til for å bli sexy. Det eneste jeg tenker om jenter med sånne lepper er usikre jenter med dårlig selvbilde. Som oftest har jeg rett også.

 

Stigmatisering på høyt nivå! Jeg ser fremdeles ikke helt forskjellen på fillers og for eksempel hårfarge eller tatovering. Vi er vokst opp sminke og hårfarge, slik at det føles helt naturlig. Fillers er nymotens og dermed flere kritikere. Spennende å se om det kun er en trend eller kommet for og bli, og utvikler seg til å bli like vanlig som er frisørbesøk.

Anonymkode: 2384e...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, Kvelertak said:

Det er ikke så vanskelig å se hvem som har det selv om det bare er litt. Så veldig unødvendig. 

Ikke blir de noe flinkere til å suge kuk av å sprøyte inn sånt i leppene heller. Noen gjør det nok pga de tror de blir flinkere🤣

Tviler på at noen kvinner gjør noe som helst for menn. De fleste kvinner gjør ting for å imponere andre kvinner, eller pga egen selvfølelse.

Anonymkode: 3aa5f...db7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Stigmatisering på høyt nivå! Jeg ser fremdeles ikke helt forskjellen på fillers og for eksempel hårfarge eller tatovering. Vi er vokst opp sminke og hårfarge, slik at det føles helt naturlig. Fillers er nymotens og dermed flere kritikere. Spennende å se om det kun er en trend eller kommet for og bli, og utvikler seg til å bli like vanlig som er frisørbesøk.

Anonymkode: 2384e...710

 

Det er stor forskjell på å farge kroppen - altså håret eller anskaffe en tatovering. Deformere kroppen er noe helt annet. 

Det vil alltid være usikre jenter, og så lenge fillers er et alternativ vil det nok være en trend en stund. Samme som silikonpupper - noen liker det, og andre foretrekker naturlige. Trender kommer og går. 

Anonymkode: e5700...db3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

He he du hadde blitt overrasket over hvor mange som har det som du ikke legger merke til ;)

Anonymkode: e7302...0c1

Veldig lett å se, spesielt fra siden. For å svare ts, mannen min synes det ser helt forferdelig ut, selv om det bare er litt. 

Anonymkode: ad37d...c27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir som å bleke tenner hos tannlegen uten at tennene blir hvitere, og ingen andre legger merke til at man har bleket tennene. 

Det er ingen vits å fylle lepper hvis det ikke er merkbart resultat. 

Anonymkode: 98362...145

Fullt mulig å få et merkbart resultat uten at det ser unaturlig ut.

Folk som kjente meg fra før jeg fylte leppene legger merke til det. De som møtte meg etterpå blir overrasket når jeg sier det.

Det finnes folk som kan hva de jobber med og klarer å oppnå et naturlig resultat.

Anonymkode: 1f3b7...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at noen kvinner gjør noe som helst for menn. De fleste kvinner gjør ting for å imponere andre kvinner, eller pga egen selvfølelse.

Anonymkode: 3aa5f...db7

Haha ja vel ja..😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste kvinner gjør ting for å imponere andre kvinner

Da feiler de jo stort da...for andelepper imponerer kun andre med de samme andeleppene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det ser bra ut

Anonymkode: 3d59e...9a0

Nei😂

2F7EC290-409E-4BBA-AD90-2B1F5EB55E1C.jpeg

EE05D578-582F-4222-AB5F-C1A22C081007.jpeg

F2BC5AAA-B01B-4ECB-82B3-D08509308189.jpeg

Anonymkode: b5545...77d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Kvelertak skrev:

Farge håret gir fint resultat. Tatoveringer er dritsexy. Tannregulering gir fint resultat. Kirurgi kan gå galt men ofte gir det fint resultat. Botox gir fint resultat. Jeg har enda ikke sett lepper som er sprøytet med filler som er finere enn de var før. Jeg har sett en del andelepper. Det er ikke noe fint. Det er ikke NOE positivt med det som alt det andre. La leppene være som de er. Ikke ødelegg de.

Da har du ikke sett mine. Ett bittelite løft på overleppen, gir litt mer fyldige og sexy lepper 💋 

Anonymkode: a5229...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da har du ikke sett mine. Ett bittelite løft på overleppen, gir litt mer fyldige og sexy lepper 💋 

Post dine da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du ikke sett mine. Ett bittelite løft på overleppen, gir litt mer fyldige og sexy lepper 💋 

Anonymkode: a5229...b6a

Få se de da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har naturlige store, fyldige lepper, og har fått mye spørsmål om jeg har tatt fillers etter at denne trenden begynte. Må dra fram ungdomsbilder for å vise at leppene mine alltid har vært store. Så folk klarer tydeligvis ikke se forskjell, og tenker at store lepper = fillers. 

Anonymkode: 23856...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...